čtvrtek 19. února 2015

Knižní koutek

A je to tady! Po dlouhém hloubání a dloubání jsem se rozhodla internetově rozmnožit a zcela odklonit své knižní zážitky na nový blog.

Důvod k tomu byl víceméně jediný. Už docela dlouho jsem u každého knižního článku váhala, jakou formu. Dát samostatný článek každé knize, kterou jsem si tady chtěla zvěčnit, mi přišlo poněkud nepraktické, protože bych tak utopila jakékoliv jiné články, což se mi nechtělo. A pokusy naskládat několik knih do jednoho článku zase vedlo k obludným mega-textům, s nimiž jsem stejně nebyla spokojená a v nichž jsem stejně nenapsala všechno, co jsem chtěla. Založit zcela nový blog mi proto přišlo jako nejsnazší řešení, byť se trochu bojím, aby časem nezůstal bez aktivity, protože... já. Všichni mě znáte. Ale uvidíme. Zatím mám pár článků do zásoby, takže chvíli je o aktualizace postaráno.

V každém případě zde již nic knižního nenajdete. Maximálně nějaké univerzálnější, všeobjímající vykecávání se, které se mi nebude hodit do konceptu nového blogu. Milovníci čtiva tedy veškeré mé čtecí zážitky ode dneška najdou pod odkazem níže. Snad se tam setkám se starými i s novými tvářemi!
(Ps: Blog není růžový, vstup je relativně bezpečný xD)


2 komentáře:

Tvíďátko řekl(a)...

Jupí, další knižní blog <3

Triquetra řekl(a)...

Yaaay! \(*.*)/