neděle 4. prosince 2011

Překvapení!

Přihlaste se, kdo jste doufal, že se jednoho dne probudíte a zjistíte, že můj blog vypadá jako blog někoho v mých letech, a ne jako něco, co se bojíte otevřít na veřejnosti? Uvažovala jsem o tom, že nový vzhled bude seriózní. Vážně! Asi tak pět minut, ale pak jsem celou myšlenku zavrhla s tím, že je to moc nudné. Seriózně vypadající blog má každý.

Takže - Vítejte! XD

A teď pár technických věcí.

1) Mně osobně tu všechno klape, jak má, ale svět html je nevyzpytatelný, takže kdyby se vám cokoliv nezdálo, nezobrazovalo, nebo jinak magořilo, dejte mi vědět. O čem nevím, to neopravím.

2) Konečně se mi zobrazily Reakce, které jsem měla nastavené již u posledního vzhledu. Ale tehdá to byla ještě novinka a ty na Blogspotu obvykle tak měsíc po zavedení nefungují. Uvidíme, jestli to k něčemu bude, sama jsem to sem dala spíše ze zvědavosti. Když už mi nekomentujete, tak byste mohli alespoň zaškrtávat okýnka, ne? Pěkně prosím... xD

3) Obrázek v záhlaví je moc pěkný na to, aby neměl pečlivého autora. Ale nalezeno na Tumblr a všichni víme, že tam hledat skutečného autora je čin naprosto zbytečný. Takže všichni hromadně doufáme, že na mě najednou neskočí rozlícený autor a neroztrhá můj blog na kusy.

A to je tak asi všechno, co mě teď napadám, takže - vyjadřujte se!

11 komentářů:

Hikaru řekl(a)...

Připadám si jako v domečku pro Barbíny :D

T'Sal řekl(a)...

Někde se musí projevovat šílenství mé maličkosti XD

Hotaru řekl(a)...

Mne sa to páči ♥

T'Sal řekl(a)...

Hotaru: Konečně někdo s vkusem *.*

Ayuku řekl(a)...

Nevím, čím to bude, ale nový vzhled mě vůbec nepřekvapil ^w^

Co se týče těch reakcí, dala bych jich tam víc :)

T'Sal řekl(a)...

Ayuku: Taky mi přijdou nedostatečné, ale nějak nemůžu vymyslet nic adekvátního x_X Nápady?

KatkaSedl řekl(a)...

Kámo, tohle mi nedělej, jako nejdřív úlek. Ale teď, když nad tím tak 30 sekund přemýšlím, tak je fakt, že všechny ty stránky jsou suprdupr vážný, takže super! XD
A k tobě se to hodí ;)

ledman řekl(a)...

Záhlaví super, ale ty proužky! To mám za to, že mám teď širokoúhlý displej.. :D

Mitsuki řekl(a)...

Ponik? Vypada to jako ponik! Ponici jsou super, ponici jsou in! :) <3

T'Sal řekl(a)...

Katka: Jn, jako vážný blog je fajn. Lidi z něj neutíkají s jekotem a berou vážně vážné příspěvky, ale... ona je sranda si přečíst ta varování přátel, když link na nějaký článek posílají někomu neznalému XDDD

Ledman: Všude samý pruh? XD Vím, že to není ideální, ale jednobarevná verze se mi prostě nelíbila XDD

Mitsuki: Pegas! Původně jsem chtěla jednorožce, ale růžové kjút jednorožce kreslí jen lidi, kteří neumí kreslit. Zbytek celou ideu pouze paroduje nebo kreslí v high-fantasy stylu bez růžové -.-

Ero Shynoobi řekl(a)...

Dost solidní design... Určitě lepší, než jaký bych vymatlal já... Ale chudák ledman... :D