sobota 16. července 2011

T'Sal is an attention whore

Ok, v tomhle článku budu apelovat na vaše city, hlavně pak na váš cit pro zodpovědnost, protože mě trápí dvě strašně důležité věci, které ohrožují soudružnost vesmíru, života a tak vůbec, takže ať vás ani nenapadne je ignorovat! Jestli vesmír vybouchne, bude to totiž vaše vina!

1) Komentujte sakra!
Každý den koukám, kolik sem leze lidí a na komentíkách to skoro není vidět T____T Ano, píšu to pro sebe, ale to neznamená, že mě máte ignorovat. T'Sal potřebuje pozornost, musí se cítit chtěná, čtená, milovaná, obdivovaná etc. aby se mohla vyhřívat na výslunní a  její ego prospívalo. Buďte na mě hodní, prosííííííím *puppy eyes*

2) Je někdo z vás z Olomouce? Protože jestli ano a přijdu vám alespoň trochu snesitelná, prosím, pojďme se skamarádit T_____T
Můj problém je, že i když tu žiji tři roky, neznám žádného Olomoučáka. Jen studenty a většina z nich brzy dostuduje a všichni do jednoho na léto odjíždějí, takže já jsem tu pak sama. Letos navíc ani nemůžu moc cestovat a začíná to pro mě být citelné. Už prostě nejsem zvyklá být dva měsíce zavřená doma a nikoho nevidět, s nikým nemluvit. Celý dnešek (tedy jeho neprospanou část) se těším na pondělí, protože je v práci vedoucí, se kterou se dá alespoň trochu mluvit, což je docela tragédie, když vezmeme v potaz, že s ní nemám absolutně nic společného.
Takže prosííííím! Moc prosím T____T

Pro obé platí: Já nekoušu! Tedy dobře, koušu, ale jen lidi, kteří mě fakt hodně vytáčejí, což je málokdo, nebo dlouhodobé přátele, kteří jsou již zvyklí a ví, že 90% toho, co řeknu, nemyslím vážně. Takže pokud se neprojevujete, jen protože máte strach či co, zapomeňte na něj a čile do práce!

(Poznámka autora: Forma článku odpovídá množství krve v alkoholu a tíživosti situace. Děkuji za pochopení.)

14 komentářů:

ledman86 řekl(a)...

Pff, tak to už musím zasáhnout, vesmír nesmí implodovat, protože by to narušilo mé reinkarnační plány XD

Vidím, že se vlevo mihl Star Trek. DS9 je můj nejoblíbenější <3 (zatím, jsem v půlce Enterprise) a Sisko má tu smůlu, že existuje jistý Jean-Luc Picard ^^

S druhým bodem hodně štěstí, jako brňák jsem želbohu mimo hru :)

Bell řekl(a)...

Fajn, zkusím se s těmi komenty polepšit XD

Co se týče bodu 2) tak bohužel nepomůžu i když bych ráda ... mám tak nějak stejný problém, v tom mém zapadákově prakticky nikoho nemám a občas mě to celkem deptá T_T

Kira řekl(a)...

Já často nekomentuju, protože nevím co říct :D Ale polepším se!

Mitsuki řekl(a)...

Juuu, Ledman cte taky tenhle blog! O.o To bych necekala :)

S hledanim olomouckych kamaradu preju hodne stesti, jak jsem z Prahy, takze ti v tomhle moc platna nebudu.

Gloria řekl(a)...

Musím tě podpořit, protože i mě tohle štve na mém vlastním blogu...
Piš dál!

T'Sal řekl(a)...

*vrní blahem* Takhle se na vás musí! Výhružkami! xDD

Ledman: Konečně jsem se dala do znovuobjevování ST. TOSka je u mě na prvním místě, ale už mám za sebou celou TNG, která je rovněž skvělá, a u DS9 jsem u druhé řady. Pak mě čeká Voy, který si bez znovushlédnutí pamatuji asi nejvíc, a jestli se budu opravdu hodně nudit, tak i Enterprise, i když tu jsem předem odepsala XD

Bell: Jn, mi povídej. Největší tragédie je, že kdybych bydlela v tom svém původním zapadákově, spíš tam někoho vyhrabu xDD

Kira: Taky mám občas ten problém na blozích, které sleduji. Ale vzhledem k tomu, že je z nich 80% po smrti a zbytek aktualizuje jednou za uherský rok, tak to nemusím moc řešit XD

Mitsuki: Mě čtou všichni! XD *chvilka skromnosti*
Mám pocit, že všichni jsou z Prahy. Ale vsadím se, o co chceš, že kdybych se tam někdy přestěhovala, tak se nám hlavní město vylidní xD

Gloria: Nic nepotěší tak jako komentář jakéhokoliv obsahu, že? ^.^

AkocickaA řekl(a)...

no já se přiznám, že nekomentuju právě kvůli tomu egu XD.. ještě bys nás tu pak všechny bičovala a dělala si z nás otroky

T'Sal řekl(a)...

Akočka: Jo, protože všichni víme, jak mi zrovna tahle část světavlády jde, co -.- xDDD

KatkaSedl řekl(a)...

Jsem dojatá. :D konečně je i můj komentář potřeba. Naprosto tě chápu. Až na to, že kdybych tohle napsala na blog já, tak se mi poskytovatelé internetu vysmějí a budu mít jeden komentář od Glad ať neblbnu. XD Ale jinak v pohodě. Ani nevím, zda plánuješ někdy přijet do Prahy, zas na druhou stranu, bych se za tebou koukla i do Olmu, třebas jen na otočku, ano já ráda utrácím. Ale tak jsme se už dlouho neviděly a chtělo by to navštívit nějakou tamní vyhlášenou čajovnu *mrk mrk*. Budeme ve spojení :)

T'Sal řekl(a)...

Katka: Já bych ti tam asi taky něco písla... sice nejspíš až po několika měsících, protože už tě moc nekontroluji, ale písla! XD
Do Prahy se asi nedostanu, jen na Advík a to se budu zdržovat čistě na samotné akci, abych si ji užila. Na rozhazování bohužel moc nemám, protože mě v srpnu bude bydlení stát malý majland >.< Pokud bys ale chtěl přijet ty za mnou, jsem pro. Jen bude trochu horší termín. Volno mám jen o víkendech, přičemž můj program je následující:
23-24. - volno
30.-31. - Advík
6.-7. - naši
13.-14. - sestra
20.-21. - stěhování
víkendy od 27. včetně zatím volné... xDD

Hikaru řekl(a)...

To víš, že já mám vždycky spoustu keců, zásadně vždy jen tehdy, pokud nejsou vyžadovány... ale rozhodně jsi pro mě čtená a obdivovaná a ta~k, wifey (^^).

ledman86 řekl(a)...

Enterprise nezatracuj, já jsem taky čekal bůhvíco a byl jsem příjemně překvapen :) Má to všechno, co potřebuju - britský přízvuk (Malcolm), sexy vulkánku (T'Pol), sympatické záporáky (Andoriáni s anténkama^^) a občasné wtf :D (třeba Ferengské ponožky)

Ero ShynOObi řekl(a)...

Kurňa šwajc... Olomouc... Co maj všichni s tou Moravou a s tím jihem Čech? Je až nesnesitelné, jak je sever tak zamrzlý... >_<"

T'Sal řekl(a)...

Ero ShynOObi: To víš, ze severu zdrhá každý, kdo může. I já se snažím xD