sobota 23. července 2011

A pane, máte v králíku klobouka?

A na seznamu dne jsou další zkratkovité novinky z mého fucking awesome života. Aneb co se objevilo na FB, Twitteru nebo jen tak v mé hlavě.

Práce
  • Konečně začínám koukat i na povídkové antologie ve své knihovně. Nejsem zastáncem krátkých forem, ale číst o přestávkách v práci něco souvislejšího by trochu postrádalo význam.

  • Můj hlavní spánek se oficiálně rozdělil na dvě části. Pět hodin před prací a 4 hodiny po práci. Aby se neřeklo, existuji alespoň od sedmi do jedné v noci, dřív se mě nepokoušejte shánět.

  • V práci pokračuji s trapčením, ale snad na snesitelné míře. A na telefonu už jsem se naučila i vytáčet číslo *.*

  • Naše rozhovory s vedoucí začínají opravdu připomínat rozhovory a nikoliv jen monology. A stále jsem prý neskutečně vtipná. Občas mi přijde, že se tam musí fakt hodně nudit.

  • Přestala jsem se bát štaflí. Víte, taková ta žebříkovitá věc, na kterou jsem nikdy nevylezla výš než na druhou příčku, protože žebříkovité věci jsou nebezpečné a žerou lidi. V archívu jsem však s druhou příčkou nevystačila. Vlastně se většinu času ocitám na té plošině nahoře, o níž jsem si vždy myslela, že není určená ke stání. Dokonce se mi tam nahoře začíná i líbit! Tedy pokud je povrch rovný a já se nekývu ze strany na stranu jak na lodi.

  • Objevila jsem archivní přístěnek pod schody! V září se tam hodlám nastěhovat a čekat na dopis, který se někde musel zatoulat. Pokud by nepřišel, byla bych nucena jet nakopat Brumbálovi zadek, protože by sem i pobyt v Bradavicích fakt dost hodil.

Můj awesome life všeobecně
  • Jsem loser. Tak velký loser, že si hledám kamarády na seznamce. A navíc tak velký loser, že mi to nejde. Okavidně se nechytáte, pokud nehledáte za kamaráda někoho opačného pohlaví, s kým byste mohli trávit „společné chvilky“.

  • Novinka minulého týdne: Objevila se zcela nová možnost, jak se můj život může posrat ještě víc než doposud! Takže pokud se někde najednou objeví, že se v nejbližší době stěhuji zpět do rodného města, nedivte se. Modlete se, abych se tam měla KAM nastěhovat.

  • Stále zřejmě nikde nebydlím. Třetí pokus vypadal slibně, jenže pak se kontaktní osoba neozvala do stanoveného data. Dokonce ani tři dny po něm. Spolubydla vyšiluje, že bude muset znovu na kolej. Nějak s ní nedokážu dostatečně procítěně soucítit.
  • V srpnu nemám jediný volný víkend. Ještě před dvěma týdny mě to děsilo, ale teď jsem ráda. Víkendy totiž začínám nenávidět. Vlastně jsem dospěla do stádia, kdy se obvykle už v pátek večer nemůžu dočkat pondělí.

  • Podpora mi ještě nepřišla. Nevím, z čeho vezmu na případný další nájem a zálohu za srpen a už vůbec netuším, kde vezmu peníze na všechny ty návštěvy, co budu v srpnu mít. Ale rušit je nehodlám. Znamenají, že nebudu o víkendech sama.

  • Kupodivu ještě nejsem hysterická. I přes to všechno se na svět dívám růžovými brýlemi, optimisticky a plná ideálů a krásných snů. Musím, protože mám pocit, že jsem jen krůček od nervového zhroucení, takže veškeré své síly investuji do ignorování reality. Bohužel s tím občas potřebuji trochu pomoct.

  • Opět mi vzrůstá spotřeba alkoholu. Naneštěstí ne dostatečně, protože je na to potřeba spousta peněz, která já co? Nemám. Takže kdybyste někdo chtěl založit sbírku na začínajícího alkoholika, čile do toho. Možná neřeší problémy, ani s ním život není snazší, ale rozhodně je snesitelnější a i to je zrovna teď vlastnost, kterou nade vše oceňuji.

4 komentáře:

KatkaSedl řekl(a)...

Všechno bude v pohodě. Možná to chvilku potrvá, ale Murphy nemůže zasahovat věčně. XD

Kůzle řekl(a)...

Znáš to..když se to sere,tak se to sere xD

Anonymní řekl(a)...

Ber to z té lepší stránky :D Když to bude pokračovat moc dlouho, stejně nastane stádium, kdy už prostě hůř být nemůže :D prastará racčí moudrost

T'Sal řekl(a)...

Já se obávám, že v tomhle by se racci mohli plést, neb myší pozorování svědčí o opaku xDD