čtvrtek 24. února 2011

I've roamed about this Earth, with just a suitcase in my hand

Hyper-intelektuálské pojednání o šesti na sobě nezávislých bodech.

1) Mám chuť popadnout ručník, sehnat někde modrou policejní budku a vyrazit spolu s Rose a devátou verzí Doktora napříč prostorem i časem, nakopat zadek Dalekům, Vogonům a nebo prostě jen zajet pozdravit Spocka. A taky začínám mít pocit, že pro mě sci-fi začíná být stravitelná jen v komické podobě o.O

2) Sociální sítě jsou super. Jsou úžasné, jsou dokonalé a nebýt jich, dělala bych celé dny snad i nějakou smysluplnou činnost. Takhle ale můžu na Twitteru krafat s Kavárnistkou a spolubydlou (ano, s tou, která sedí dva metry ode mě xD), na Tumblr spamovat dashboard obrázky souvisejícími s módou, pěknými muži, pěknými ženami nebo rádoby vtipnými/Siriusními hláškami, a na FB špehovat celý svůj vlastní svět, který občas i chápu. Cítím se jako king! Tedy spíš jako queen... Však víte, co myslím.

3)A úplně nejúžasnější je asi Tumblr, protože se tam dají vyhrabat nerdí existence mého druhu a nikdo mi tam nenadává za spam XD

4) Předem se omluvuji za nehorázné anglické/české zhovadilosti, které zavádím do svého úžasného vyjadřování. Pokud jde o tohle, moje imunita neexistuje a já chytnu úúplně všechno. Navíc mám poslední dobou problém psát čistě česky. Už od prosince není den, kdy by mi tu napůl okna neběžel nějaký seriál v angličtině, a co jsem na Twitteru a zase trochu oživuji svoji aktivitu na Livejournalu, tak angličtinu nejen poslouchám, ale i provozuji. A i ta začíná vypadat zajímajícně. Kde jsou ty časy, kdy jsem věci jako "gonna" a spol. kategoricky odmítala xDD

5) Mám chuť oživit nějaký fandom. A nejspíš opráším Harryho Pottera. Už jenom protože jsem z ruské nálady volně přešla na britskou a zase se točím kolem svojí britské party - Alan Rickman, Jason Isaacs, Ralph Fiennes, Emma Thompson, etc. A taky protože jsem dneska na Tumblr vyhrabala mini-povídku o Luciovi a Hermioně a mně došlo, jak je tenhle pár ženiální. Takže oživování fandomů možná začne stejně, jako začalo i jeho vytváření - čtením Mary Sue povídek *.* Jsem ztracený případ xD

6) Video, které ve mě vzbudilo touhu cestovat vesmírem:



1 komentář:

sevia řekl(a)...

+ listography, goodreads, last.fm, weheartit - yep sociální sítě jsou zkáza.