úterý 25. ledna 2011

Slash řetěz

Nagatina hrozba mě sice nijak neděsí, jelikož jsem příliš dárk, ívl end denžrs (a taky už moc hluboko v bahně společnosti), než aby mi Hetalia a Vocaloid jakkoliv uškodily, ale vzhledem k tomu, že mou největší kulturní událostí za posledních pár měsíců je návštěva Billy, chápu se každé možnosti aktualizovat xDDD
Informace nebudou příliš aktuální, jelikož slash už pát let víceméně nečtu... jsem na to moc líná xD

1. Začneme se zpovědí! G, PG, R-15, NC-17, nebo NC-21? Kapitolovka/ Oneshot? Jakou povídku zvolíš?
Pokud NC-21 znamená víc sexu než NC-17, tak je má volba jasná. A rozhodně oneshoty, kapitolovku jsem snad četla jen jednu...

2. Vzpomeneš si na:
a) Nejdivnější pairing, který jsi kdy četla?
Divné pairingy jsem nečetla a nebo si nevzpomínám. Ale slyšela jsem zvěsti o Brumbálovi... jednou dokonce s McGonagallovou O.O

b) Nejdivnější fandom, co jsi v hlubinách internetu našla?
Nenašla... fandomově jsem velmi omezený tvor.

c) První slash povídku, na kterou si narazila? (Jestli ano, tak se rozepiš. Emoce! Dojmy! Pairing! Všechno co si pomatuješ, bude zneužito pro pobavení ostatních!)
Red-handed, kterou mi pod nos hodila Sarah Alex. Pairingy Severus/Remus a Harry/Draco a nezapomenutelné hlášky: "Professor Snape, you sexy bitch!" a Removo: "Fuck me, Severus. Damn you! Fuck me now!"
Ještě dnes si vzpomínám, jak jsem ji tehdy četla, v té době stále se slovníkem v ruce *.*

d) Povídku, co tě poznamenala? (Sooooo much emo!)
Viz. výše. Nebyla to totiž jen má první slash povídka, ale byl to můj vůbec první kontakt s homo-literaturou. Ano, ano, naučila jsem se díky ní mnoha věcem a Gackt ví, kde bych dnes byla, kdyby jí nebylo... třeba na VŠ, kterou bych měla šanci dodělat -.-

3. Jaký je momentálně tvůj nejoblíbenější fandom?
Žádný teď nevyhledávám, ale HP u mě byl vždy na prvním místě. (Ale když se přemůžu, možná se zkusím podívat, jak to vypadá ve vodách James Dillon/Jack Aubrey.)

4. Čteš raději slash v angličtině/němčině, nebo v češtině/slovenštině? (A proč?)
V aj. Jednak jde o zvyk a navíc mi tam tolik netýrá, že dotyčná naprosto neumí psát.

5. Už si četla nějaký crossover?
Ne, nikdy mě to nelákalo. Copak vám nestačí ta tisíc a jedna možnost, jak párovat v obvyklých fandomech? o.O

6. Songfic, drabble, darkfic, deathfic... Které máš nejraději?
PWP... v jednoduchosti je krása xD

7. Oh my Karel Gott! Mpreg, guro, rape, incest, selfcest, nezletilí a ooc charaktery! Sděl nám své zážitky a traumata!
Traumata nemám. Zážitky mám, ale jsou nepublikovatelné. Když vám ale napíšu, že slashovky jsem si zásadně vybírala podle pravidla: "Čím více varování, tím lépe," mělo by vám být jasné, že jsem pro každou špatnost. Nejradši ale asi násilí.
Co nemusím je m-preg (s výjimkou povídky Meče a dudlíky) a ooc. Proč bych pro Gackta měla hledat slashovky na někoho, kdo si pak není vůbec podobný? o.O

8. Je nějaký fandom, který si jistou dobu nadšeně četla a teď se za to stydíš? (Odhal mám svou temnou minulost!)
Kdysi... *fňuk* Kdysi jsem čítala i pairingy s.... s Harrym!! Já se tak stydím! T_____T
Znám moc málo fandomů, abych si mohla dovolit ten luxus se za nějaký stydět xD

9. Máš oblíbenou stránku se slashem, nebo prostě používáš Google s osvědčeným "???/??? +hard"? (Nemám co číst.)
Googlila jsem... alespoň než jsem objevila stránku Adult Fanfiction. Existuje vůbec ještě?

10. Jaká věta tě ve slashi zaručeně rozesměje?
Jsi tak úzký! Ty musíš být ještě panic! (by Taylor xD)
A ještě bych k tomu přidala oblíbenou hlášku: "Ale aby bylo jasno, já nejsem gay!" (proneseno po 100% gay-sexu)

11. Napsala jsi někdy nějaký slash? Jestli ano, zveřejnila si ho? Jaký měl raiting?
Vždycky jsem měla tendenci psát spíš Mary-Sue (přátelé vědí a dělají, že zapomněli, zbytek nehledá). Slashovky jsem napsala dvě, z čehož jedna byla jen drabble a obě PG13.

12. Co slash/yaoi rpg? (Taková ta věc, co dívky hrají přes icq, msm a skype. Jediný rozdíl mezi sexem po internetu je, že při tom nemají ruku v kalhotách). Hraješ? Kdy, kde, jak a jsi nahoře, nebo se ti vždycky dostanou do zadku, ani nevíš jak?
Nehraji a jakékoliv zvrhlé návrhy tohoto druhu odmítám o.O

13. A teď trvalé degenerace. Když čteš nějakou knihu (nebo vidíš film), kde je hlavní hrdina muž, hledáš mu automaticky mezi ostatními postavami partnera?
Občas, ale spíš výjimečně a musí to mít důvod. V tomhle mě yaoi, ani slash nikdy dostatečně nezkazily. Největší výjimkou je asi HP, ale ani tam se nedá říct, že když se ve filmu objali Remus se Síriem, že bych u toho skvíkala slashovským blahem. Povídky si přečtu, ale do filmů a knih to netahám.

14. A co historické osobnosti? Pomatuješ si významné muže podle jejich orientace? Tak schválně: Které?
Historické osobnosti si... nepamatuji... nezabraly ani drby xD

15. Jak ses k slashi dostala? (Co jsi znala dřív? Slash, nebo yaoi?)
První byl slash. Viz. (opět) zmíněná povídka Red-handed. O pár měsíců (a spousty slashovek) později jsem se dostala k yaoi (od něj k anime a manze, a následně jsem objevila existenci Japonska -.-)

16. Ještě jednou se vrať do svých začátečnických let. Měla jsi někdy nějakou povídku vytisklou?(Kam si ji schovala?)
Začínám mít pocit, že můj slash život se točí jen kolem jedné povídky... Stále ji mám schovanou v šuplíku xD

17. Máš nějaký vzkaz pro pisatelky povídek?
Méně děje, více sexu. Méně nudného sexu, více zajímavého sexu.

18. Dej tento řetězák dál! Komu ho strčíš? (Pokud ho označená osoba nevyplní, přijde Nagat a udělá z něj Hetalia fanouška, poslouchajícího vocaloid.)
Tak třeba Sarah Alex (jestli sem leze) a Bellatrix (jestli čte slash)? XDD

3 komentáře:

modratuzka řekl(a)...

jo, PWP to nejlepší z fanfiction! XD
taky jsem začínala na HP... pamatuješ si ještě nějaký to-nejlepší-co-fandom-dal povídky?

T'Sal řekl(a)...

Jakože nějaké, které se mi líbily? Tak to ti neřeknu. Krom nějakých Mary-Sue povídek jsem četla fakt jen ty PWP a ta obvykle nejsou hodná zapamatování. Navíc je to už bago let XDDD
Jediné, co si pamatuji je, že byl problém sehnat nějakou solidní Lucius/Severus (a vice versa) věc xDDD

Bell řekl(a)...

Sakra, nečtu XD Četla jsem asi tak jeden a to ještě s pomocí Google překladače, takže jsem si spíš domýšlela, co se tam vlastně píše XD