úterý 7. září 2010

Vzala dlažební kostku a bez váhání prorazila Optimismu lebku


Mám chuť napsat emo článek, ale bohužel to, z čeho teď emařím, řadím do kategorie "soukromé", takže co s tím? Asi nic, jen pár odstavců keců beze smyslu.

Můžu říct jen to, že pokud má o rok posunutá bakalářka nevyužije svého potenciálu stát se velkým problémem, prošla jsem do dalšího ročníku. Ano, mám za sebou JC2 z prváku... a to tak, že jsem písemnou nedala ani na 6. pokus, jelikož mi utekla o 16 bodů, což sice z nějakých 600+ není moc, ale opět zdůrazňuji ten 6. pokus (všímáte si těch šestek?), a u ústní, kde jsem měla vyvinout 100% výkon, aby mi to odpustili, jsem nepředvedla ani chabých 10%. Přesto mě nechali jít, i když jsem looser, co jim kašle na zápočty a nechodí na hodiny. Každému jednomu z nich. I ten problém s nezobrazující se zkouškou byla nakonec moje vina. Vypadá to, že samopal, kterým jsem na KAS střílela, nebyl ničím jiným nežjen klaunskou bambitkou, co vystřeluje maximálně umělohmotnou kytku.

Chtěla bych jim být vděčná, opravdu, protože oni si to zaslouží. Ale nemůžu. Prostě jsem si přála, aby mě vyrazili a já měla konečně klid. Takhle jdu ale dál, protože to sama nevzdám, i když si nic jiného nepřeji a i když vím, že jakékoliv další úsilí bude zbytečné. Jsem prostě taková... Takže pokud se vůbec najde ještě někdo, kdo mi negratuloval, nedělejte to prosím. Ono není k čemu. Jen se pak cítím jako ještě větší dement.


Popojedeme. 

Neptejte se mě na článek o Advíku. Napíšu ho. Jednou. Ne teď. Předtím nebyl čas a pak došla nálada. Kdo ví, kdy se vrátí. Možná hodím nějakou recenzi, abych si přišla důležitá a vyzkoušela si, jestli něco takového ještě umím napsat. Materiálu je na to dost. Zase sjíždím jeden film za druhým, dokonce by se asi vykopal materiál i na jeden článek do sekce hudby, kterou už se ani neodvažuji oprašovat, jelikož zvíření prachu by se mohlo stát osudným každému v okruhu 10 kilometrů. A minimálně tři knihy by si taky zasloužily zvěčnit. Jenže jestli napíšu vše, co chci, nejspíš vyhlásím státní svátek. Už jsem líná i na aktivní způsoby flákingu. A že bych s tou leností měla začít něco dělat... 

Moje zdraví jde solidně do háje. Velkou měrou za to může škola, co si budeme povídat. Ale absence jakéhokoliv pohybu a smrtospráva tomu moc nepomáhají. Nic vážného. Prostě jen pomalý rozklad, kdy se jeden neduh nabaluje na druhý. To na náladě taky nepřidá. Na druhou stranu ale můj psychický stav nemůže tělu vyčítat, že mu nadržuji. Jdou hezky ruku v ruce do háje. Snad alespoň odcházejí do západu slunce, aby byly dostatečně cool. Být cool je důležité. 

A taky in. 

Takže teď mě omluvte, jdu dohánět trendy a být chvíli smutné emo, které nenávidí celý svět. Jen se vám s dovolením vykašlu na koupelnu a jdu s flaškou jahodového Amundsena do postele. 



5 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Trochu jsme si říkala, že nadpis je jistě mířen proti mě. XDDD

Jinak co ti na to říct, asi jen ať se tolik nestresuješ další rok... X_X

T'Sal řekl(a)...

Ehm... nemohla jsem si odpustit XD
Jo, to se snadno řekne, nestresuj se... xDDD

Ayuku řekl(a)...

Jenom se mi to zdá nebo je tohle článek o mně? Zrovna včera jsem bráchovi záviděla, že nešel na vejšku...

Gladness řekl(a)...

Tak já to chápu, je to takové prázdné plácání do vody, ale já nevím, co říct a zase se mi chce tě nějak podpořít... A nějak prohrávám na všech frontách. XDD

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Takže nemáme gratulovat? To je škoda, ale tak aspoň ,že do sebe vpravuješ nějaký alkohol tím se konzervuješ:) Na zámince nezáleží. Fakt bych rád něco vymyslel, jako druh podpory, ale nic mě nenapadá, bylo hrozně málo chvil, pokud nějaké kdy jsem chtěl se školou seknout, ale ani ne tak se školou jako s určitými lidmi a předměty.

Pořád věřím, že v sobě najdeš sílu se překonat a vzpomeneš si proč jsi tam vlastně šla(myšleno VŠ), vždyť jsi přece v jednom článku rozebírala, že netoužíš nijak zvlášť (jako většina rozumných lidí) po dospělosti, a já tě ujišťuji, že opustit školu je krokem blíž k onomu stavu.

Připijím ti a nám všem na bezstarostné zítřky! (ačkoliv momentálně nemám čím)