pátek 23. července 2010

Můj život podle Buck-Tick

Další řetězák, tentokrát ukraden z FB, kde jsem ho také vyplňovala, takže spíš pro ty z vás, kteří FB nevlastní nebo nejsou mezi mými přáteli. Přeloženo do čj.
Je to trochu podobné jednomu řetězu, který tu již mám, akorát s tím rozdílem, že tentokrát jsem si songy vybírala sama (takže tam není nic, co by naznačovalo, že jsem troska... doufám >.<)

Odpověz na otázky dole skrze tebou vybrané písně pouze od jednoho interpreta. Přepošli to tolika lidem, kolika jen chceš, a pojmenuj to: "Můj život podle (jméno interpreta)". Nesmíš použít stejného interpreta jako já a nesmíš písně opakovat. Je to těžší než se zdá!
(S poslední větou souhlasím. Probírejte se songy za 20 něco let xD)

Jsi muž nebo žena: Alice in the Wonder Underground (Alenka v podzemní říši divů)

Popiš sebe samu: Kagiri Naku Nezumi (Věčná krysa)

Jak se cítíš: Narcissus

Popiš místo, kde v současné době žiješ: Somewhere Nowhere (Někde nikde)

Popiš místo, kde by sis přála žít: Castle in the Air (Zámek v oblacích)

Kdybys mohla jít kamkoliv, kam bys šla: Seventh Heaven (Sedmé nebe)

Tvůj oblíbený způsob cestování: Long Distance Call (Dálkový hovor)

Tvým nejlepším přítelem je: Sid Vicious ON THE BEACH (Sid Vicious na pláži)

Tvá oblíbená barva je: Barairo no Hibi (Dny s barvou růže)

Tvé oblíbené zvíře: Itoshi no Rock Star (Milovaná rocková hvězda)

Oblíbená část dne: Makka na Yoru (Temně rudá noc)

Jaké je počasí: Flame/Rain (Plamen/Déšť)

Kdyby tvůj život byl TV show, jak by se jmenovala: SEXUAL XXXXX!

Co pro tebe znamená život: Schiz·o Gensou (Přeludy schizofrenika)

Tvé vztahy: 21st Cherry Boy (Panic z 21.století xD)

Čeho se bojíš: Secret Reaction (Tajná reakce)

Jaká je nejlepší rada, kterou jsi musela dát: Zero (Nula)

Kdybys mohla změnit své jméno, bylo by to: Dokudanjou Beauty (Neporazitelná kráska)

Myšlenka dne: Hurry Up Mode (Hejbni-kostrou mód)

Jak bys chtěla zemřít: Victims of Love (Oběti lásky - a doufám, že je vám všem jasné, jak to myslím xD)

Současný stav tvé duše: Prologue (Prolog)

Tvé motto: Future for Future (Budoucnost pro budoucnost)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Líbilo se mi, pobavilo. :) Bylo to originální.

Fay