pondělí 28. června 2010

Myší doupata

Kde mě můžete najít, zastihnout a jinak přepadnout, aneb kam všude se Myš infiltrovala, aby vám lépe otravovala život.

Hlavní kontakty:
MSN: tsal-sama@hotmail.com - vždy
Skype: tsal_sama - vždy
ICQ: 485-333-934 - vždy
E-mail: T-Sal@seznam.cz
S mejly mám trochu problém. Když to není vyloženě akutně akutní, tak je většinou odložím na později a... zapomenu. Takže to chce trpělivost nebo jiný druh komunikace ^^;




Další spamming:
Facebook - T'Sal Mei
Předem varuji, že si na FB nepřidávám každého. Nemám tam ani všechny spolužáky. Přidávám si jen ty, které dobře znám, chci o nich mít přehled, udržet s nimi kontakt, nebo je z nějakého důvodu potřebuji. V případě téměř neznámých lidí občas udělám výjimku, když je chci poznat, ale takoví bez komunikace zase rychle jdou. Pokud tam vystupujete pod nickem nebo jménem, které mi nic neřeknou, pošlete zprávu, koho nepoznám, toho automaticky ignoruji ;)
Když si vás nepřidávám a nebo vám najednou zmizí moje příspěvky... nesnažte se si mě znovu přidat, byli jste vyřazeni z programu.













Twitter - tsal_sama
Pořízeno hlavně abych věděla, jak mě Kavárnistka a Warrion drbou, ale hojně využíváno pro naprosto nedůležitý spam, který se mi nechce postovat na FB. Stejně jako u FB přidávám jen lidi, které znám. Pokud jde ale o informační hodnotu, FB je u mě na prvním místě, takže pokud mě máte tam, nemusíte se zajímat o Twitter ;)






Lidé.cz - t-sal
Až na výjimky bývám každý večer/noc na chatu Visual Kei v sekci Hudba. Před sedmou večer mě tam ale asi nenajdete, je tam mrtvo.




Tumblr - Náhodný picspam, nic důležitého.

Poupée - moc fotek mého oblečení tu zatím není. Když nevlastníte foťák, je to trochu problém ^^;

Databáze knih - Co vlastním, co jsem přečetla, co čtu a co budu číst.

CSFD - Co jsem viděla, co se mi líbilo a co se mi nelíbilo.

Žádné komentáře: