neděle 9. května 2010

Milý deníčku...

Krátké zprávy ze života (aneb T'Sal potřebuje pauzu při esejování, ale nechce se jí psát pořádný článek).

  • poslední měsíc jsem stále někde lítala a slavila/pařila/jinak zabíjela čas. Byl loli-sraz v Olomouci, svatba (tetina, nikoliv moje), párty od japonštiny, čarodky... Chci o tom všem napsat... už asi dva týdny. Možná se dočkáte...alespoň něčeho... jednou xD
  • poslední dobou znovu-objevuji svůj zájem o války. Hlavně o tu druhou světovou a teď se přidává i studená. Poděkovat za to musím hlavně Kavi, která mě navedla na neuvěřitelný zdroj témat pro eseje. Vystačila bych, i kdybych jich musela napsat třeba 20 a nejen 4.
  • můj seznam "must have it, but no money" knih se rozšiřuje do rozměrů maloměstké knihovny. Občas si říkám, že začít zase kupovat Pevnost byl špatný nápad...
  • s blížícím se datem první zkoušky jsem opět onemocněla. Samozřejmě jsem se na ni nedostavila. Úžasný začátek, nemyslíte? Potvrzuje to ale mou teorii alergie na zkouškové. Čekám do příštího semestru, jestli se to potvrdí. Také mám podezření na alergii na školu, jelikož se totéž stává i se začátkem nového semestru. Nebo že by to mělo co dělat s tím, že se v těchto obdobích potuluji po STAGu? 
  • znovu jedu na Marilyn Mansonovi a oproti minulému Manson-období, kdy vedla Tainted Love, teď ujíždím na If I Was Your Vampire.
  • poslední dobou se mi strašně zasekává PC. Trochu mě to zneklidňuje x_X Nejspíš je na čase zase jednou provést pořádnou údržbu i s defragmentací, akorát se to teď bez smažky bude dělat trochu blbě. 
  • pořídila jsem si vlastní účet na tumblr.com, ale pokud tam nebudete chodit, o nic nepřijdete. Budu tam postovat jen spam, který se mi nechce házet na FB, abych zbytečně nespamovala zeď. Věci co mě zaujmou, picspam, citáty apod. blbosti. Prostě jeden velký bordel xD
  • zaktualizovala jsem profil na MySpace. Víte, že jste tam ještě před měsícem mohli zjistit datum mých narozenin! O.O Strašné... ale teď už máte smůlu. MS používám jen protože se tam přesunul Imeem, budiž mu země lehká. Ale štve mě to tam. Když už mi to tam každou chvíli nehází stupidní reklamy, tak se mě to ptá, jestli tu jsem. Nevím, co si autoři téhle geniality jako představují, že budu s tím playlistem dělat... -.-

1 komentář:

Abbie řekl(a)...

Ahoj ja by som potrebovala poradiť ohľadom môjho blogspotu. Ak by si mi napísala na twilight@zoznam.sk, tak by som bola veľmi šťastná.

Ďakujem

Abbie