středa 7. dubna 2010

Za králíkem až do nory

Po týdnu volna, kdy jsem víceméně nic neudělala, je tu zase škola. V pondělí jsem se projela vláčkem zpět do Olmu a v úterý se překonala a šla i do školy. Na kaiwě jsem byla už po 4.(!) a pak korejština, na které jsem zase byla v háji. Středa byla o dost horší. Hned z rána jsem dorazila na hodinu, která se nekonala, což jsme s Yoshiki zjistily až po tom, co jsme oběhaly skoro všechny velké učebny, kam by se to mohlo přesunout. Ne že bychom cestou nepotkaly asi 4 spolužáky, kteří nám to jaksi zapomněli říct -.-

A pak American Studies, kde se mi vrátila má úžasná esej za F. Už dlouho mi bylo jasné, že jednou dojedu kvůli své aktivní anglině, která je totálně v háji, a ono je to tady. Prý chvíli uvažoval, že by mě ty eseje nechal psát v čj, ale nakonec se rozhodl mě potrápit *headdesk* Další trapas u Hýska, navíc takových rozměrů, je vážně to, co jsem vždycky chtěla -.-

Jedním z dalších neúspěchů ve škole je má narůstající neschopnost dodat cokoliv do deadline. Rekord zatím drží esej na American Literature 2, kterou jsem stále ještě nenapsala, ale gackt ví, jestli jí něco netrhne. Už abych pro jistotu začala dělat na eseji na japonštinu, protože tam už by mi zpoždění nejspíš neprošlo x_X

Od úterka mám taky novou spolubydlící - Yoshiki. Teoreticky tu měla bydlet od prvního, ale jak se ukázalo, jsem jediná, kdo má klíče od pokoje a to včetně správcové. A já byla v tu dobu na druhé straně republiky. Kdybych to byla věděla, předám jí její klíče ještě před odjezdem a nenechávám je v pokoji -.-

V úterý se ale konečně mohla oficiálně nastěhovat a od té doby probíhá naše soužití. Dneska jsme navíc byly skoro neustále spolu. Vstávaly jsme ve stejnou dobu, společně šly do školy, společně hledaly první hodinu, společně se učily v knihovně, pak následovala společná poslední hodina, nákup a návrat domů, kde jsme co? Zase spolu xD Zatím nedošlo na krev, ale jestli se mi bude i nadále smát, že neustále něco zapomínám, přehodnotím situaci a podříznu ji v koupelně >.>

Víc mě nenapadá, takže jdu na ty úkoly, co jsem měla odevzdat minulý týden -.-

4 komentáře:

Bellatrix řekl(a)...

O aktivním používání jazyka mi nemluv, já se bojím toho, že se třeba i dostanu na tu VŠ a na ten jazyk dojedu hned na začátku XD

T'Sal řekl(a)...

Nj, mě se to zatím úspěšně vyhýbalo, i ústní zkoušku mi na jednom předmětu dokonce zrušili! Skoro jsem si začala myslet, že mě to potká až u státnic xD

modratuzka řekl(a)...

tolik starostí a problémů... nemáte někde, má superevil lady, ve svém okolí kryptonit? zbavte se ho. XD

T'Sal řekl(a)...

Jestli tu někde je, nevím o tom. V tom bordelu by se schovala i kryptonitová planeta XDD