sobota 20. března 2010

Nový vzhled... zase XD

Zase jsem se vrátila k růžové a pelechům, akorát trochu jinak. Sice jsem tu nerozchodila všechno, co jsem chtěla a jak jsem chtěla, ale komentáře jsou opět přehledné a mezi příspěvky mám oddělovač (třebaže nevím, jak jsem ho tam vlastně dostala, či jak tam případně dostat ten, co bych tam skutečně chtěla). A to mi v současné době ke spokojenosti stačí.

Prozatím konec ^.~

12 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Chm, tak přiznávám, že ty předchozí se mi líbily víc. :-) Přijde mi, že v tom hořejšku je moc růžového místa. :-)

T'Sal řekl(a)...

Nj, furt XD Mě šlo hlavně o to, že se tím vyřešilo alespoň něco, co jsem v tom stáhnutém vzhledu zaboha nemohla rozchodti, takže jsem využila volné chvilky.

A že je záhlaví docela prázdné, vím. Líbila se mi fotka, ale moc malá a jak říkám, šlo mi tu spíš o fčnost, než o to, že by to bylo über vzhled. Časem si s tím možná ještě pohraji, když budu mít náladu.

Bellatrix řekl(a)...

(sjednocuju přezdívky, takže žádná Seel už nebude XD)

Mě se to náhodou líbí ... sice nevím, jestli se mi víc líbí tohle nebo to předtím, ale tohle je takové roztomilé a růžovo-bílé a tyhle barvy já ráda *.*

T'Sal řekl(a)...

(Sakra, já si pamatuji zrovna jenom tu! XD)

Yeah, taky mám tuhle kombinaci ráda. Sweet pink 4ever! XD

T'Sal řekl(a)...

(Sakra, já si pamatuji zrovna jenom tu! XD)

Yeah, taky mám tuhle kombinaci ráda. Sweet pink 4ever! XD

Bellatrix řekl(a)...

(No jo no ... ale ty z němčiny pocházející přezdívky stejně nikdo neumí přečíst XD)

Tak tak, mít na to postavu, tak ze mě bude děsivě sweet lolita XD Já čím jsem starší, tím víc ujíždím na roztomilých a růžových věcech XD

KatkaSedl řekl(a)...

Moc..moooc na mě růžové, rozvržení a tak...dobré. A obrázek v záhlaví mi nahání spaní. XD

T'Sal řekl(a)...

Bell: Jsem na tom stejně, kde jsou ty časy, kdy jsem růžovou nesnášela XD

Katka: Pink attack! XDD Právě proto se mi ta postel líbila, říkala jsem si, že tvora, který by nejradši 24 hodin denně prospal a občas k tomu ani nemá daleko, to bude vystihovat nejlépe XD

Bellatrix řekl(a)...

Já ji dřív měla ráda jen v omezeném množství, teď bych už byla schopná ji prsknout všude XD
Taky bych nejradši pořád spala, v příštím životě chci být kočka a aby si mě pořídila nějaká rodina která mě bude mít ráda a nevyhodí mě na ulici až je omrzím XD

Taylor řekl(a)...

Mně jen přijde trochu smutné, že už nejsem víla v tvém lese, to bylo takové hezké :DD Ale toto je zase přehlednější, to je pravda :))

T'Sal řekl(a)...

Taylor: Chtěla jsme tam původně dát "Plyšáci v pelíšku", ale nebyla jsem si jistá, jestli to nezní moc divně XDD

Bellatrix řekl(a)...

"Plyšáci v pelíšku" jsou náhodou super! A rozhodně trávím víc času v pelíšku než za oknem XD