středa 17. února 2010

Šachy

Aby se neřeklo, že má komunikace na netu obsahuje jen idioty a jinou havěť, řekla jsem si, že bych do téhle sekce mohla hodit i rozhovory, které mě pobavily i jinak než hysterickým smíchem. První ukázka zahrnuje takovou lehce typickou debatu mezi mnou a jedním mým známým, kterého jsem se sice zeptala, zdali sem tento rozhovor můžu hodit, ale nikoliv už, jestli můžu zveřejnit jeho nick. To víte, někdo by si na rozdíl ode mě i mohl zakládat na internetové pověsti... XD

X: http://i3.demotywatory.com/p/4/1968.jpg - vím o čem mluví... podobné šachy už jsem hrál ._.

Já: A vyhráls? XDDDD

X: Poprvé jsem prohrál... podruhé se mi nějakým zázrakem podařilo vyhrát ._. Ale bylo to fakt... obtížné... soustředit se... na hru... ...teda jako na šachy... :-D

Já: Ale hlavní je, že jsi s tím bojoval! XDDD

X: Snažil jsem se ._. fakt že jo, hodně, nekecám :-D

Já: *poplácá ho po hlavě a hodí mu suchar* XD

X: Ale dalo by se říct, že to byla jedna z nejlepších her, jaké jsem kdy odehrál xDDD Změnila můj život... výraz "šachy" už pro mě nikdy nebude mít stejný význam ._. xD

Já: Najednou jsi pro tu hru našel nové zapálení? XD

X: Dalo by se říct, že se šachy staly od té doby mou vášní xD

Já: Jsi při nich tvrdý a neúprosný? XDDD

X: Také... ale rád si se soupeřem hraji a dávám mu možnost ukázat, co umí xD

Já: Vsadím se, že když soupeř vidí tvůj um, klekne na kolena a zcela se poddá tvému milosrdenství, co XD

X: No já nevím... Nerad bych si příliš fandil... ale pravda že když hra končí, můj král obvykle ještě hrdě stojí připraven na další bitvy xD

Já: Je vidět, že jsi nezlomné... vůle XD

...

Já: Hlavně to o sobě moc neroztrubuj, nebo v šachách už nikdy nevyhraješ XD

X: A víš, že by mi to ani nijak zvlášť nevadilo? já dokážu prohrávat... xDDD

Já: Ty jsi samá ctnost hele XDD

X: děkuju xD ty taky xDDD

Žádné komentáře: