pondělí 25. ledna 2010

Knihy - wish-list

Vím, že to nikoho z vás asi moc nezajímá, ale já seznamuji ráda. Asi mě nějak ovlivnily stránky Nápoj lásky či co XD V každém případě jsem si řekla, že by bylo fajn si udělat wish-list knih, které bych si ráda koupila, a hezky si je seřadit podle priority, protože vždycky, když někdo napíše nějakou poutavou recenzi, nebo když u Glad v knihovně *hluboká závist* najdu něco zajímavého, říkám si, že si to koupím a pak... zapomenu -.- Chce to systém! Protože jinak budu do konce života kupovat jen Japonce z antikvariátu -.-


10 komentářů:

Gladness řekl(a)...

*chláme se nad pichlavou poznámkou k Nápoji lásky XDD*

Hlavně hodně štěstí ti přeju se sháněním Štěstí ve stínech. XD Pokud neudělají dotisk, tak máš smůlu...

Jinak Hlídky by se ti mohly líbit, jsou vážně dobře napsané,hl. postava je sympaťák a nic tam není černo-bílé, což oceňuji zvlášť.

Docela jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Jméno větru, ale tady trochu čichám problém. XD
Podle mě je ta kniha úžasná, ale stejně si myslím, že mi ji zdrbneš... XDDD
Ale třeba mě překvapíš a bude se ti to líbit... U Death note jsem taky myslela, že se ti to líbit nebude a vida, jak se ti to páčilo. XD

T'Sal řekl(a)...

Nemohla jsem si odpustit XD

Od Hlídek očekávám docela dost, i když mě filmy totálně nezaujaly, tak jsem zvědavá, jestli má očekávání splní alespoň knižní verze.

Jn, vím, že v tom seznamu figurují asi tři knihy, které bude dost problémové sehnat, ale tajně doufám, že se mě bude držet štěstí a praxe v hledání pokladů, kterou poslední rok uplatňuji XDD
Přinejhorším se mi snad někde podaří sehnat e-book, v knihovně vyjde tisk docela lacino.

Jo, u Jména větru čicháme ten problém obě, proto je tak nízko, ale říkám si, že to zkusím XDDD

(Btw, "páčilo"? Lol XDDDD)

Gladness řekl(a)...

Jo, to je fakt... Máš docela velkou naději, že to něde seženeš ve wordu nebo pdfku v češtině. V ájině 100%, ale v češtine snad taky... No, hledej šmudlo. XD

Ježiš, to zase až si přečteš Jméno větru budou poslouchat samé stížnosti... XDDD
Proč my dvě máme tak rozdíoný vkus? XD

Ach, páčilo.. Jsem si ani nevšimla, lol. XDDD
Ten slovenský vliv ze školy je docela vidět. XD

T'Sal řekl(a)...

Nj, budeš, ale ty už jsi zvyklá *pat pat* Já ti nevím... Asi abychom se nenudily a měly se o čem dohadovat? XD

Já na Moravě žiju už přes rok a odvažuji se říct, že to na mě není znát. Okavidně jsi k tomu přejímání náchylnější XD (A proto doporučuji se vyhýbat slovu "rožni" -.- XDD)

Alizbeta řekl(a)...

Dračí krev od Jenny se dočkala druhého vydání, takže by ji mít mohli. Stejně tak třeba Nemrtvý- ten by se taky mohl číst z celé té série jako první, i když Dračí krev zapadá jako první časově.
Každopádně jsem to myslím zahlédla i v elektronické podobě.
Jinak Laurell K. Hamilton mám první tři díly na pc, klidně pošlu, i když chápu, že hmotná verze knížky je lepší:)
Na Noční hlídku se taky chystám. Kdybys ale chtěla ještě něco z městské fantasy tak určitě série Noční strana-Simon. R. Green nebo Gaiman- Nikdykde.

T'Sal řekl(a)...

Snad ji budou mít i v době, kdy se k ní dohrabu XD Kdybych náhodou nesehnala ani papírové, ani e-verze, tak se ozvu a budu tě bezmezně obdivovat, ale vzhledem k tomu, že si můžu dovolit tak jednu knihu měsíčně, je ještě spouuusta času XDD
O té Noční straně si určitě něco zjistím a Nikdykde jsem četla už asi třikrát. Dokonalá věc *.*

Anonymní řekl(a)...

yay, vidím, že Noční Běžci sou fakt populární :), Tay mi o tom povídala a fakt mě natchla. Po Provinilých Slastech jsem asi dva měsíce snila o Jean-Claudovi XDD je prostě dokonalý prototyp upíra se vším všudy. :) - Nime

Seele řekl(a)...

Noční hlídku miluju, taky se mi tam líbí právě to, že nic není černobílé a tak nějak celkově ty knížky prostě mám ráda:D Dokonce jsem se o letních prázdkách překonala a četla první dva díly na kompu a jakmile jsem se začetla, tak jsem měla problémy se se odtrhnout, Od druhého dílu jsem se pak neodtrhla vůbec a přečetla jsem ho v kuse (a že to trvalo asi 7 hodin:D)
Jak jsem říkala že si chci jednou nakoupit aspoň ty nejoblíbenější knížky tak Hlídky mi tam určitě nesmí chybět:)

Ty Provinilé slasti jsem kdysi četla a mám dojem že to bylo vcelku fajn, ale jinak si to moc nepamatuju (překvapivě) ...

O těch Nočních běžcích jsem taky hodně slyšela, pár let se mi to už válí v kompu, ale to čtení na PC x_X

Na to Grávko jsem sama zvědavá jak se to bude vyvíjet, třeba první díl byl vcelku fajn, ale až tak mě nevzal, druhý mě už bavil o něco víc ... ale jestli pojedu na ten veletrh do Německa, tak si na ten třetí díl nějakou dobu počkám protože budu v mínusu x_X

S Nikdykde souhlasím, to mám i koupené a vůbec nelituji, fakt je to dokonalost *.* Zajímalo by mě, jak jsou na tom jeho ostatní knížky, mám dojem že jsem slyšela že Američtí bohové jsou ještě lepší ... budu si někdy zas muset něco koupit *.* Co ještě můžu doporučit, je komiks podle Gaimanova scénaře - Sandman, když nepočítám Čtyřlístky apod., tak to byl můj první ne-manga komiks a i když jsem si na kresbu musela trochu zvykat, byla jsem nadšená *.*

Bože, to je zase sloh XD

sevia řekl(a)...

Až na Mordreda a poslední položku jsem četla vše. A všechno jsou to moje oblíbené knížky (mangy - i přes odpor ke Gravitation kresbě do volume 7).
Na můj názor dává málo lidí, ale rozhodně, rozhodně a bez okecávání Noční běžci, Jméno větru a Noční hlídku.
A s okecáváním Jenny Nowak, protože Dračí krev je zajímavá, v dalších knížkách se autorka začíná trochu opakovat (to nic nemění na faktu, že mám i ty ostatní knížky) + Provinilé slasti. Anitu Blake znám víc než je mi milé, netuším, jak jsem se k ní přimotala. 17. dílů série a připravuji se na ojíždění torrentů kvůli 18. Provinilé slasti jsou zábavné a ještě i s celkem kvalitní zápletkou, bude hůř.

Taylor řekl(a)...

Wordíkama Flewelingové kdyžtak můžu sloužit, mám je všecky (i Tamír, ale tu jsem zatím nečetla... jen olizovací scény, jak je mým zvykem :DD). Pro Renčína mám taky slabost, Městké války si snad koupím na narozeniny, v knihovně je bohužel nemají. (vzpomněla si, kolik za poslední půlrok utratila za knížky a kolik ještě minimálně v nejbližší době utratí a bije hlavou do zdi T_T) Provinilé slasti jsem právě dočetla, ale díky bohu z knihovny, to bych si nekoupila. Počtení to bylo sice dobré, ale zase ne tak úžasné, abych to musela vlastnit a číst podruhé. Navíc s mojí úchylkou sbírat ságy a edice, abych to měla celé, by to nedopadlo dobře :D