úterý 29. prosince 2009

Chceš moje foto? - dodatek

Vzpomínáte si na tenhle rozhovor? Tak tu mám pokráčko. Dneska mě dotyčný totiž zase vytočil k naprosté nepříčetnosti. Vzhledem k předchozím zkušenostem mu na to stačily dvě věty >.< Takže přehled jeho otravování od onoho rozhovoru.

2.7.2009
On: porad ne?
Já: Já a mé okolí ti děkujeme za skvělou komedii, přátelé vzkazují, že už se tak dlouho nenasmáli.
On: hm¨)

12.7.2009
On: :-P

21.7.2009
On: sex?

23.7. 2009
On: :-P:-P:-P

16.8.2009
On: sex?
Já: Tvoje vedení asi bude hodně dlouhý, co?

28.12.2009
On: odkud se zname?
Já: Pro gackta, tohle už snad není pravda. Tahle debata už proběhla dvakrátkrát. Odnikud. Jednou sis mě přidal, aniž bych věděla, kdo jsi, a od té doby otravuješ.
On: promin
On: posli foto prosim
On: si vzpomenu
Já: Di už do háje!
*nakliknut do ignoru*

Zlatíčko, že? >.<

4 komentáře:

Gladness řekl(a)...

Lol... Je to tak směšné, až to směšné ani není...

Anonymní řekl(a)...

Vavča: V rámci evoluce se ti povoluje eliminace tohoto jedince, který narušuje přírodní výběr svou pouhou existencí....

Anonymní řekl(a)...

muži jsou jen nebozí rozsévači semene, jejichž touha po rozhazování nikdy nepomine. Jsou jako čmeláčci, přelétávající z květiny na květinu... zanechávaje za sebou plody, o něž se už nechtějí starat...

ale oni přece jen chtějí rozsévat semínka... a celozrnné výrobky jsou přece zdravé!!! :D :D :D

A my ženy bychom je měly pochopit, protože na to máme víc rozumu.

Fay

Ero Shynoobi řekl(a)...

Beru si to osobně, Fay... =.=

T'Sal: Divím se Tvé trpělivosti... Já bych takového maníka zablokoval již po první konzer... Konverzaci a tím bych to pořádně zakonzervoval! :D
Naštěstí mne nikdo takový neotravuje... :D