pondělí 2. listopadu 2009

Nový vzhled

Jistě jste si všimli, že jsem změnila kabát blogu. Layout jsem netvořila, jen stáhla, protože se mi líbil. Tedy alespoň ta horní část, s tím středem moc spokojená nejsem, a navíc se mi stýská po starém vzhledu, tak uvidíme, jak dlouho se tu tenhle ohřeje.

Bylo trochu peklo ho zprovoznit. Sem tam nějaká chybka, zarovnání v levém sloupci nemůžu za boha srovnat a nejde mi zprovoznit ikona rychlé editace -.- Také jsem si při změně šablony trochu neuvědomila, že se mi obsah pravého sloupce smaže, takže jsme přišla o seznam blogů - důvod proč jste se tam možná nenašli. Tak trochu jsem si tyhle blogy nenaházela do záložek, protože jsem je měla tady, takže jsem jela podle paměti. A všichni víme, v jakém stavu má paměť je XD

Přibyl jakýsi vyhledávač, co jsem zkoušela, tak dokonce i funguje, což se může hodit. Taky máte nalevo přehrávač s dvěmi písničkami, které se mi k tomuhle vzhledu strašně líbily. Neměl by se pouštět sám, kdyby jakákoliv chyba, písněte, napravím

Trochu jsem upravila štítky a už se dokonce začínají i podobat mé představě o nich. Ještě to ale bude chtít trochu práce XD A také jsem přešla na automatický odkaz na skrytou část článku. Staré odkazy postupně smažu a pokud se vám po rozkliknutí sice článek přesměruje, ale nic nového tam nebude, nic jsem do skryté části nedávala. Odkazy budou totiž i u krátkých článků, nedá se to u nich vypnout. Vzhledem k tomu, že takových článků tu mám ale jen minimum, tak mi to nervy nedrásá.

Toť vše, takže teď je řada na vás, abyste se vyjádřili XD

10 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Teda, kochám se... Tenhle vzhled se mi líbí o hodně víc, než ten předešlý... :-)

Jinak víly v mém lese mě uzemnily... XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Co se ti nelíbí na vílách v mém lese? XDD

Seele řekl(a)...

Mě se ten nový vzhled taky hrozně líbí:) A ty nadpisy (jako třeba "víly v mém lese" "lidí, utopení v bažině" atd.) nemají chybu XD

T'Sal řekl(a)...

Ti "lidé, utopení v bažině" měli být původně "Lidé, které bludičky utopily v bažinách", ale bylo to moc dlouhé a jakmile se mi u nadpisu zalomí řádek, jde obsah toho rámečku pod ním přesto x_X Ještě si s tím musím pohrát XD

KatkaSedl řekl(a)...

Vypadá to dobře. Jen mi pořád nesedí ten centrální podklad. Příjde mi to hodně tmavý. Ale celkově to vypadá dobře. :)

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Tenhle vzhled je mnohem přátelštější pro uživatele, než ten předchozí dle mého.

T'Sal řekl(a)...

Katka: Mě se právě líbí, že je tmavý, schválně jsme kvůli tomu trochu zesvětlila tu základní podkladovku, aby to ještě vyniklo XD

Vavča: Na jednu stranu jsem ráda, že se vám to líbí, na tu druhou mě trochu mrzí, že se vám nelíbil ten minulý, který jsem dělala XDDD

Seele řekl(a)...

Neboj, mě se líbil i ten minulý:)

kuroyume řekl(a)...

Libil se mi minuly, libi se mi i tenhle - asi o trochu vic, ale to jen proto, ze je novy a jeste "neokoukany" :)

chill řekl(a)...

Ok, to teda cumim. :o Takovou zmenu jsem necekala... ale je to uzasne, a ty odkazy na rss... moc pekne, a kupodivu i ten tmavy text na pomerne tmavem pozadi se dobre cte. Barvy jsou taky velice netradicni. Dobre sis vybrala. :)