středa 23. září 2009

Stále student

Ano, nějakým zázrakem se stalo, že jsem stále na škole. Nakonec to šlo přes tu žádost, protože projednání změn asi trvalo déle než čekali... nebo mě prostě jen chtěli solidně vydusit a pobavit se na můj účet -.-

VŠ mi nějak není souzená. Do prváku přes odvolání, do druháku přes žádost... Rozhodně jim to ale nehodám nějak usnadňovat, protože mě se zbavit je těžké velice velmi. Musím přeci dostát své pověsti veskrze protivné osoby *devil* Na druhou stranu jsem docela ráda, že se další zádrhel (nepočítaje předměty z prváku) může objevit až na konci třeťáku, takže alespoň ten přechod z druhého do třetího ročníku by mohl být bez nějaké extra byrokracie ^.^;

A to je asi tak všechno, co jsem chtěla.


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Ježíš, gratuluju! Víš, že jsem ti celou dobu držel palce? No nic, tak ať ti jde dále získávání kreditů, nejlépe na první pokus pokud možno. S trochou snahy se vyhýbej co nejdéle zaměstnání stálemu a buď studentem ok?:)

kuroyume řekl(a)...

Koukam, ze to bylo tedy poradne martyrum.
Ale nakonec, i diky Tve vlasni snaze vse dobre dopadlo, takze - take gratuluji :-)

T'Sal řekl(a)...

Děkuji vám oběma ^.^

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji :) jsi borec na konec. ;)