neděle 27. září 2009

Ku... ku... kukačka

Jistě si všímáte, že mé nadpisové umění dosahuje nevídaných rozměrů, ale kdo tam kruci má neustále psát něco originálního a SMYSLUPLNÉHO? x_____X Jinak další článek o všem možném, hlavně chci konečně z PC dostat všechny ty fotky, co jsem nafotila. Takové malé smetiště, no... XD

~ Tak nějak asi stále nejsem oficiálně zapsaná do druháku. Index si sice vzali i s mou žádostí o postup, ale dokud nezískám validační známku na ISIC, tak na něj můžu jen vzpomínat. O všech těch potvrzeních, co potřebuji, ani nemluvě. Zatím mi to ale nějak nevycházelo, jelikož když jsem se konečně ve čtvrtek dostala na studijní, zjistila jsem, že si ty dvě stovky musím zaplatit účtem nebo složenkou. Ne že by v tom kanclu, kde vydávají validační známky, nebyla přímo i pokladna a ne že by to pro mě bylo snazší a bez jakéhokoliv poplatku, kdyby brali hotovost, ale že já se ještě divím -.- Jen doufám, že vypátrám, jak vytisknout výpis z účtu -.-

~ V pondělí jsem odjela od rodičů a konečně si sebou přivezla svoje morče. Mrcha malá na mě asi přes léto zapomněla, protože na sebe zase nenechá skoro ani sáhnout -.- Za trest je dočasně bez zeleniny.

~ Mé skloňování jména Šmudlinka zmutovala na Šmudlinka, Šmudlinky, Šmudlince, Šmudlinku, Myši-myši-myšička myšičkatá, Šmudlince, Šmudlinkou...

~ Krom morčete jsem si od rodičů přivezla i solidní nachlazení, protože se tam ještě netopí a já neustále mrzla. Začalo se to projevovat už v pondělí ve vlaku a za pár hodin jsem byla tuhá. Naštěstí jsem ještě zvládla dorazit domů a vše vybalit. Pak už jsem se jen svalila na postel a umírala. Díky tomu jsem ve škole moc nepobyla. V úterý jsem měla volno, což bylo štěstí, protože jsem nebyla schopná chodit. Při procházce do koupelny a zpátky jsem sebou elegantně sekla o zem, kde jsem si poležela asi pět minut, než jsem byla schopna se doplazit do postele. Ve středu jsem udělala tu blbost, že jsem šla na všechny hodiny, protože mi bylo trochu lépe, díky čemuž jsem se vrátila na úterní stav. Bohužel jsem v té blbosti musela pokračovat a ve čtvrtek si udělat jeden zbytečný výlet na studijní a o tři hodiny později na překladatelský seminář. Ze zbytku hodin jsem se omluvila a v pátek zůstala doma. Dva dny v klidu a v peřinkách a hned to mizí rychleji.

~ Asi tak měsíc zpátky jsem si udělala radost a koupila si strašně pěknou bundu. Stejně jsem potřebovala něco na podzim. Mám tu sice jedno sako, ale je takové lehčí a navíc se na něj všechno chytá, takže je to trochu na nervy. (To byl oficiální důvod, ten neoficiální je, že se mi prostě jen strašně líbila a nejspíš bych si ji koupila, i kdybych měla plnou skříň svršků XD)

~ Kdysi, kdysi dávno byl někde odkaz na takové to vytváření panáčků. Víte co, nějak je oháknete, doplníte kulisy a tak podobně, a pak si to uložíte do PC a je vám to k ničemu. Hlavně, že se ale místo učení na pár hodin zabavíte XD Tak jsem si vytvořila svého záporáka, ale někde se něco ošklivě zvrtlo x___X >> Můj záporák

~ Myslím, že jsem sem ještě neposílala fotky svých fialek, takže tady jsou - fialka jedna a fialka dvě. Teď bohužel takhle pěkně nevypadají, jelikož přes léto dostaly pěkně do těla a nemůžou se vzpamatovat. Často jsem byla na dlouho pryč a neměl je kdo zalévat. Snažím se jak můžu, ale stále se to nezlepšuje. Hlavně s tou fialovou je kříž, je na každou změnu hrozně citlivá x_X

~ Ségruša si jednou upravovala vlasy a trochu blbnula, ale to se nedalo nevyfotit. Abyste věděli, že když jí vyčítám ničení naší atmosféry, tak to myslím smrtelně vážně XD - foto.

~ A další sis fakt - její schopnost nahrazovat slovesa citoslovci je prostě nepřekonatelná XD Ukázka: "Ona na mě dělá mnyau aaa vrrr a dělá mi duc a reje do mě drápkama".

~ Během zkouškového mě samozřejmě nenapadlo nic lepšího, než si zase trochu pohrát s kartami. Teď už sice vykládám jen výjimečně, tak jsem dost vyšla ze cviku, ale stejně jsem si to vyfotila, abych pak mohla zjistit, jestli se to splnilo. A řeknu vám, byl to pěkně blbý nápad, jelikož mě to moc neuklidnilo x_X - foto - Díky Gacktovi za to, že to dopadlo lépe, i když jsem tu komplexku z japonštiny vážně neudělala. Alespoň jsem se ale nemusela stěhovat a začít vydělávat, jak mi bylo předpovězeno x_X

~ Má blogová lenost je nehorázná. Až teď jsem si vzpomněla, že jsem se vůbec nepochlubila tím B-T albem, které jsem si objednala o____O Bylo to trochu o nervy, protože to poslali jen tak, nikoliv doporučeně, takže balík za už nevím kolik jen tak svěřili jednomu zaměstnanci z hospody dole, ale naštěstí ke mě dorazilo v pořádku a užívá si výslunní v mé knihovně *.*

~ Tohle a tohle jsem nafotila minulou zimu a tak nějak to perfektně vyjadřuje, jak vidím současný sever. Docela mě štve, jak to tam jde do háje...

~ Anthony Head by měl mít víc rolí jako byl Nathan v Genetické opeře! Ten chlap je tak sexy, když nechá projevit své evil-já, kam se na to hrabou ty jeho jsem-malý-neškodný-Giles chvíle x___X

A to je pro dnešek konec odpadního materiálu XD

3 komentáře:

Seele řekl(a)...

Ta bunda se mi taky líbí, ale mě by asi neslušela ... ale tobě vážně sekne:)
A s tím Anthonym naprosto souhlasím <3 (což mi připomíná že bych taky někdy zas mohla kouknout na Buffy, fakt už ani nevím jak to dělám, že nic nestíhám) xD

T'Sal řekl(a)...

*bez sebe radostí jí hugzne* Já tě miluji, víš to! Jsi první, kdo mi tu bundu pochválil, aniž bych na něj mířila střelnou zbraní XDDD
Já odolávám a zatím nestahuji Genetickou operu. Jakmile bych to měla jednou v Pc, koukala bych na to každý druhý večer a já teď potřebuji máknout XDD

Seele řekl(a)...

Tak to mi nejde do hlavy, protože ten kdo ti tu bundu nepochválí tak je buď bez vkusu nebo slepej xD
S tou operou se ti ani nedivím, ono to dost svádí k tomu aby si člověk aspoň přehrál svoje oblíbené scény xD