pátek 5. června 2009

Další At-chanův úlet?? o.O

Prosím, řekněte mi někdo, že si na obličeji nenechává narůst to, co si myslím, že si tam nechává narůst T___T Šílený vkus na oblečení bych mu ještě odpustila, ale tohle.... x___X


8 komentářů:

KatkaSedl řekl(a)...

Ta kočka je velký plus. XD

Gladness řekl(a)...

Spíš - ani ta kočka ho teď nezachrání... *dusí se smíchy*

Upřímnou soustrast, T- Sal. XD

T'Sal řekl(a)...

Kočky byly vždycky velké plus, ale teď mají co vyrovnávat XD Nejspíš je nejvyšší čas, abych vystřídala stávající manželku XD

O mě řekl(a)...

Už jsem o tom slyšela, ale dosud neviděla. XD

sevia řekl(a)...

O tom už jsem cosi nelichotivého stihla prohlásit. Ale číča si evidentně užívá. Taký spokojený ksicht :)

kuroyume řekl(a)...

...vousy oholime, pri nejhrosim vyskubem, ale ta cica, ta cica!!! *zira zamilovane na kocku*

wlkeR řekl(a)...

Nno, musim přiznat, že znam dva lidi, kerejm knír pasuje, a jedním z nich je Hercule Poirot.
Ale na druhou stranu _já_ jsem úchyl. Tralalalala.

Momoko řekl(a)...

On má číčůůůůůůůů! XD