pondělí 29. června 2009

Chceš moje foto?

A je tady další rozhovor pro vaše pobavení. Občas si říkám, kde jsou ty krásné časy, kdy mi psali jen moji milovaní Turci, obyvatelé různých -stánů a jiných teroristických zemí. Vážně se mi po nich stýská T____T

X: Požadována autorizace // :'-(
Já: Ehm...známe se?

(druhý den)

X: odkud se zname?
Já: To nevím, posílal jsi mi žádost o autorizaci...
X: hm, posli foto prosim
Já: nemyslím, že bych chtěla.
X: treba si vzpomenu odkud te znam, hm?
Já: *pošle foto*
X: hm sexy
Já: ...
X: copak? *nereaguje* kolik ti je? *stále nereaguje* hm? (To jeho "hm" mě přivádělo do varu -.-)
Já: Promiň, ale nemyslím, že mám zájem v této debatě pokračovat.
X: proc? chci te poznal, polsu foto klidne
Já: Ale já nechci poznat tebe. Známých mám dost.
X: hm sdkoa. Vypadas hezky. Nechces moje foto?
Já: Nemyslím, že by bylo až tak těžké pochopit, že nemám zájem. Sbohem.

(Druhý den)

X: opravdu se nechces seznamit?
Já: Ale samozřejmě, že ano! Dneska ráno mi spadlo auto na hlavu a rozmyslela jsem si to. Ne znamená ne, najdi si to ve slovníku.
X: a proc? jen duvod
Já: protože prostě nemám zájem. To je snad dost dobrý důvod, nebo k tomu chceš vědecké podklady?
X: hm tak jako vypadala jsi jako sikovna holka tak jsem nevedel ze to takhle mdopadne
Já: whatever. Sbohem.
X: hm skoda, jsem ti mohl aspon poslat foto treba bych se zalibil
Já: když se někdo chová jako idiot, je jedno jak vypadá.
X: pockej a co sjem udelal tak hroznyho?
Já: Nechápeš jedno slabičné slovo "ne", to vypovídá o spoustě věcí.
X: hm opravdu nechces to foto? *ignoring* hu

(za půl hodiny)
X: hm chces to foto-?


Jaktože tací ještě nevymřeli? Vždyť to odporuje všem evolučním zákonům x__X

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vavča: No nazdar! Ty snad takové "úchyláky" přitahuješ ne? :) Fakt sorry, ale tohle už je minimálně třetí příspěvěk, jak jis potakla ve virtuálním světě, jeidnce, který zjevně popírá evoluční teorii...

No nic zasmál jsem se a držím ti palce, aby tě takoví nechávali na pokoji, nechceš foto?:)

Ale teď vážně, nepomýšlela jsi nato, že by ses vydávala za chlapa? Měla bys ušetřeny tyto vtipné dialogy.

Anonymní řekl(a)...

ou...tyhle otravy znám.. xD...to se má pak člověk chuť zeptat na adresu a dotyčenému poslat bombu, aby měl klid.. xD

T'Sal řekl(a)...

Vavča: Upřímně, napadlo mě to několikrát, ale mé feministické já to vždycky razantně zamítlo T_T XDD

Anonym: Problém je, že když posíláš balík, musíš uvést zpáteční adresu. A co kdyby to přežil a našel si tě? XDDD

sevia řekl(a)...

Zvláštní já nikdy na takovéhle tvory nenarazím. Nikdo po mě fotky nechce, po icq samé nudné hovory, žádná sranda :(

T'Sal řekl(a)...

Sevia: A víš, že ti závidím? Strašně, strašně moc T___T

Nightie řekl(a)...

Já si psala se spoustou cizinců a paradoxně nejslušnější byl turek xD ale tenhle kluk to byl exot :D Mě ho snad ani neni líto :D

T'Sal řekl(a)...

Najt: Právě proto se mi po těch Turcích stýská. Sice mi v jednu dobu psali tak dva týdně, ale debata s nimi se dala v pohodě usměrnit a když jsi řekla "ne", tak to chápali, přesně jak to bylo myšleno. Nejúchylnější cizinec, s kterým jsem si psala byl jakýsi Holanďan, navíc zrovna pobytem v Praze, jinak vedou na celé čáře Češi XD

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Všude dobře, ale doma(myšlena Česká Republika) nejhorší exmpláře chlapa?

JR da Boss řekl(a)...

LOL, tak to je mazec XDD Nezávidím ti to, ale je to fakt sranda to číst XD

kuroyume řekl(a)...

Jezkovy zraky!!!
Zrusit si ICQ/Mirandu bylo, koukam, vazne jedno z tech nejmoudrejsich rozhodnuti v mem zivote...
Take nechapu a... VELMI mne vytaceji osoby (vetsinou jsou ku podivu osoby predevsim muzskeho pohlavi >_<) co nechapou tak prostinke slovo "NE".

Nightie řekl(a)...

Jestli jsou cesi nejslusnejsi tak to svet tak nejak upada xD

T'Sal řekl(a)...

Vavča: Je sice fakt, že českých chlapů potkávám nejvíc a tak jsou v nevýhodě, ale.... zatím jo xD

JR da Boss: Z vlastní zkušenosti vím, že cizí smůla je vždycky skvělou zábavou, takže co bych pro vás neudělala? XDD

Kuroyume: Já zatím nepotkala ženu, která by s tím slovem měla problém x_X
Kdysi jsem taky chvíli uvažovala o zrušení, ale ono je fakt, že někdy je potřeba rychlé komunikace v reálném čase, plus to používám jako univerzální kontakt pro soukromé záležitosti. Mejl mi nějak nesedí.

Najt: Někdo řekl, že jsou? o.O XD

Starvation řekl(a)...

*Dusí se smíchy*
Tak...k tomu není co dodat. Takové exempláře je zapotřebí jednoho po druhém hezky zneškodnit, nepřijít při tom však k úhoně. Máš svatou trpělivost - já bych si to foto buď nechala poslat, nebo bych dotyčného okamžitě hodila do ignoru. Tak či onak, je síla, jak se někdo dokáže vnucovat...a stále a stále a stále...a ono pak ani to rázné NE nestačí...
Legrační to pak ale číst...Inu, přeji spoustu trpělivosti, TSal, je jí zapotřebí ^^

Taylor řekl(a)...

Ahaha! Sorry, ale musím se smát XDD. Tenhle kluk musí být hustotýpek XDDD. Ale vážně tě obdivuju, že ses s ním bavila, já každého cizího rovnou házím do ignoru (občas i někoho známého, kterého podle přezdívky nepoznám XDD).