sobota 2. května 2009

Zpráva ze záhrobí

Bylo mi vyčteno, že prý sem moc nepíšu, což mě donutilo se kouknout na výpis příspěvků a.... uznat, že je to pravda XDD Času samozřejmě je a spousta, ale kdo mě zná, tuší odkud vítr vane - ano, od lenosti. Nechce se mi psát/dopisovat ucelenější příspěvky, tak zatím jen výpis *další snaha o uplatnění přísloví "vlk se nažral a T'Sal to nedalo moc práce" v praxi*


  • Nějak propadám nostalgii, díky čemuž mě napadlo věnovat pár příspěvků tady svým dávným mladým časům, ale uvidíme, co z toho vypadne XD
  • Koupila jsem si dvě africké fialky.
  • Dvě africké fialky mi tu chcípají x_X Sice mi v květinářství řekla, že jim přímé slunce vadí, ale doma jsme je také měli na oknech směrem k jihu, takže to do nich furt pražilo. Že by nad Olomoucí byla nějaká ozónová díra či co? x_X V každém případě se je snažím zachránit tak, že je ve tři odpoledne přemisťuji z levého rohu okna do pravého, aby byly neustále ve stínu. Moc to nepomáhá...
  • Asi tak dva týdny zpátky mi bylo řečeno, že budu mít spolubydlící. Má to být Terezina (ano TA Tereza, co tu bydlela posledně) kamarádka, díky čemuž v poslední době propadám lehké hysterii. Naštěstí se má nastěhovat až někdy v létě nebo v září.
  • Opět jsem si přivlastnila infantilní způsob psaní, jemuž jsem se zde snažila vystříhat. Viz. počet smajlů na příspěvek XD
  • V místnosti to poslední týden žije. Jako že vážně, bez ironie. Za tenhle týden už máme skoro 200 hodin o.O Moc dlouhé trvání tomu ale nedávám.
  • Přítel jedné spolubydlící, ten co tu žil navíc, se odstěhoval, to znamená, že už tu nemáme žádný pár a já jsem tak jediná, kdo tu na víkendy zůstává *šťastná jako blecha*
  • Rozhodla jsem se konečně uzavřít jednu dlouhou a ne zrovna veselou kapitolu svého života, jenže jako na potvoru mi to osoba, které se to týká, začala nevědomky ztěžovat... zase... Občas bych si přála být na dálkové ovládání...
  • Následující zkouškové vidím dost bledě, protože mi nějak nejde se učit. Znaky jsou ZLO! T___T
  • Konečně jsem si koupila knížku Frankenstein, takže ty půjčené Kodžiki asi budou muset ještě chvilku počkat. Tedy, ne že bych měla Vojnu a mír dočtenou x_X
  • Mám za sebou další lolita sraz, dvě návštěvy olomoucké zoo a objevila jsem jednu zdejší čajovnu...
  • ...do níž jsem hned zatáhla Kavárnistku, abych tam měla s kým chodit.
  • Jedu na koncert Dir En Grey. Jen doufám, že mi to nepřekazí nějaká zkouška, protože lístek za 600,- už je na cestě x_X
  • Zuřím, jelikož sehnat lístek do divadla jen s měsíčním předstihem je nemožné... tedy pokud nechci sedět až někde úúúplně vzadu. Pá pá, Králi Leare x_X Trochu jsem to ale vykompenzovala baletním představením Královna Margot, na níž se moc těším.
  • Poprvé jsem nebyla na Valdštejnských slavnostech, jelikož jsem se rozhodla zůstat doma. Jednak nemusím svou rodinku vidět každé tři týdny a navíc jsem chtěla mít konečně úplně volný víkend.
  • Musela jsem změnit telefonní číslo z mě neznámých důvodů, které se mi nikdo neobtěžoval vysvětlovat, a skončila jsem s kreditem u Vodafonu, aniž by se mě vůbec někdo ptal, jestli to chci. Mít mobil psaný na rodiče je vážně super -.-
  • Skoro si říkám, že kdybych o víkendu nemusela uklízet a prát, chybělo by mi to.



4 komentáře:

sevia řekl(a)...

Frankenstein. Sepisuji seznam četby za poslední čtyři roky k maturitě. Profesorka naprosto nesnáší cokoliv co zavání nadpřirozenem. Asi ji hluboce zklamu.

Sakra Valdštejnské slavnosti. Maturita je zlo. Netroufám si říct větší než znaky, ale je to zlo.

Dir en grey. Všichni už mají lístky. Jenom já mám na všechno hromadu času.

Nightie řekl(a)...

Kdybych se nesmála, tak tě polituju :D Drž se a zachraňuj fialky :D

T'Sal řekl(a)...

Sevia: je to děs, když sjou profesoři na literaturu vybíraví. Ta naše si potrpěla na českou literaturu, takže jsem docela ráda, že jsme takový seznam dělat nemuseli XD
Tak snad se tou maturou prokoušeš, pak už budeš mít klid... já budu mít maximálně tak víc znaků XDD
Včera mi někdo říkal, že prý jich je ještě 89, ale gackt ví, jak moc pravdivé to je XD

Najt: Najtý vrací úder! XDD Zachraňuji...nelepší se, ale ani nehorší, takže napůl úspěch XD

Nightie řekl(a)...

Mno jo, jsem horší než Datrh Vader :D
čímje zalejváš? :D