neděle 22. března 2009

Robert Plant - Led Zeppelin

Sice bych tu mohla vykládat o tom, jak mě dnes vytočili dva lidé a osazenstvo bytu mi přijde stále více a více padlé na hlavu, ale tenhle den začal tak krásně, tak proč ho neukončit i něčím hezkým. Nebo spíše něčím sexy *devil*

Předtím než mě osoba číslo dvě vytočila, stačila mi ještě naočkovat skupinu Led Zeppelin. Tedy...skupinu... Hudebně nejsou špatní, ale zatím se mi skutečně hodně líbilo jen pár písniček. To co mě u nich skutečně zaujalo, byl totiž zpěvák. Většinou tyhle týpky ze 70. let moc nemusím, protože... no... ta trvalá, kníry a oblečení, co se tehdy nosilo, dokázaly zabít jakéhokoliv bišíka XD Vždycky se ovšem najde výjimka potvrzující pravidlo a v tomto případě je to Robert Plant.

Krom jména a toho, že je zpěvákem výše zmíněné skupiny, o něm nevím zhola nic a šance, že by se to změnilo, je menší jak malá. Jediné, co u mě má hoch jisté, je složka v mé soukromé galerce, protože lidi, on je fakt kus! *spokojené zavrnění*



Jeho nejvíc sexy fotka, jakou jsem vyhrabala.





Dlouho jsem nemohla přijít na to, koho mi občas připomíná, a pak mi to došlo - Jasona Isaacsa!







A jedna pro zasmání.


Ještě zajímavější než na fotkách je ale v pohybu, což je taky důvod, proč už stahuji jejich koncert XD



Všímavější z vás jistě zpozorovali, že není zrovna členem fanklubu knoflíků na košilích. Naštěstí je na co koukat a kupodivu je vidět i kůže, takže za to má body navíc XD

Dnes už má samozřejmě do krasavce daleko, jelikož všechny tyhle fotky jsou ze začátku 70. let. Proč se ale tímto faktem obtěžovat, když se s ním stejně nikdy nesetkám *plně se soustředí jen na jeho biší-léta* Fantazie je prostě krásná věc XD

4 komentáře:

Ayuku řekl(a)...

Stairway to Heaven jsem si zamilovala, když ji spolužáci omílali na kytaru při školních besídkách a výletech. Jinak dlouhé vlasy mě nijak neočarovávají.XD

T'Sal řekl(a)...

Já dlouhé vlasy můžu, ale je fakt že sednou jen málokomu a většinou jen do určitého věku XD
Stairway se mi zrovna moc nelíbí. Já pomalejší písničky celkově nemusím.

Seel řekl(a)...

Tak o téhle skupině jsem zatím jen slyšela a s jejich tvorbou nejsem obeznámená, ale ... ty fotky vážně nejsou vůbec špatný *devil* A má bezvadný vlasy *_*

T'Sal řekl(a)...

Mě hudbou zatím moc nevzali. Rozhodně nejsou špatní, ale ani tak dobří, abych jim po této stránce věnovala větší pozornost, takže můj zájem se točí jen kolem zpěváka XD Jinak, mám rozkoukaný koncert a on je fakt děsně sexy *.* Přemýšlím, jak se dostat do 70. let, abych si ho unesla do pelechu XDD