neděle 22. března 2009

Jak T’Sal skutečně nezbalíte

Vzpomínáte, jak jsem se v minulém přípěvku zmiňovala o tom, že mě toho dne vytočili dva lidé? Pominu další hádku týkající se X-Japan, na to jednou snad sepíšu jakýsi souhrn a obhajobu mých názorů, abych pak už jen mohla posílat odkaz a ignorovat, a zaměřím se na posledního nápadníka, který se mě snažil "oslnit" -.-

Můžete to nazvat hysterií, ale co skutečně nemůžu vystát je, když za mnou někdo přijde a začne mi říkat, co smím dělat, co nesmím dělat, co bych si měla myslet a proč bych si měla přestat myslet, co si myslím. Čím to, že s tímhle vždycky, ale vždycinky přijdou jen muži? Ještě jsem nezažila jediný případ, kdy by mi takhle radikálně do života kecala žena. Nikdy.

Proč mají tihle ubožáci neustálou potřebu si dokazovat, jací jsou machři tím, že si přijdou a očekávají, že si z nich sednu na zadek? Samozřejmě, Vaše Výsosti, vy víte nejlíp, co je pro mě nejlepší a co vlastně chci, či jaká jsem. Já to přeci nemůžu vědět. Jsem jen hloupá holka, co neumí samostatně přemýšlet. Ještě že se vždycky objeví rytíř, který je ochoten myslet za ní. Co bych si bez vás všech asi jen počala?
Nejspíš žila šťastně až do smrti!

Takže vzkaz pro Anonyma ze vzkazů, týpka z ICQ, jehož debata mi poslouží jako krásný příklad toho, co NEMÁTE dělat a všem ostatním, jim podobným. Táhněte k čertu, šmejdi!

Ukázková debata

(Předešlá debata – začali jsem se bavit o hudbě, přičemž mi pan X doporučil Led Zeppeliny)

On: Nezapomeň na Stairway to Heaven. A Since I've been loving you. Tak už ti to hraje?
Já: Zrovna mi hraje Stairway To Heaven, ale radši rychlejší XD
On: Ty jsi typické dítě své doby - všechno honem honem. Nech to znít, nech to gradovat... Poslouchej text, poslouchej hudbu!... Ono to přijde. To není jako dneska. Tuc-tuc-tuc od začátku do konce... (První malé cuknutí v oku)
Já: je mi líto, ale já jedu metodou buď zaujme nebo ne XD Čas dávám jen ozkoušeným interpretům, což jsou asi tak tři XDD
On: Tak to u těch tří zůstaneš na furt.
Já: nic, co by mi vadilo ;)
On: ... Tak si pust Immigrant song.
Já: ta už je docela dobrá
On: Všechny jsou dobré! (Druhé cuknutí v oku) A nejlepší je Since i've been loving you.
Já: ...dle tvého subjektivního názoru XD
On: Můj názor se shoduje s objektivním názorem širokého rockového obecenstva. (To už skoro začal být tik)
Já: to je sice fajn, ale mě je široké rockové obecenstvo upřímně ukradené XD
On: Například Stairway to Heaven skončila jako druhá v anketě o nejlepší rockovou skladbu 20. stol. pořádanou časopisem Roling Stone. První bylo, mám pocit, něco od Roling Stone.
Já: Mno jo, bohužel mé preference se neřídí anketami XD Zatím se mi nejvíc líbí Black Dog, ta je super
On: To je taky klasika. Stejně jako rock and roll. A Heartbreaker. Ony jsou to vlastně všechno klasický kusy. Mně se líbí When the levee breaks. Heartbreakera zkus. A Physical Grafiti zatím raději nech být, to je hodně artový. No quarter je skvělá. Ovšem pro náročné posluchače. (T’Sal v očích zableskla šílenost)
Já: to znělo skoro jako nějaká narážka XD
On: Spíš křupnutí lámané hole. Kdy zase přijedeš? (T’Sal zlomila tužku)
Já: whatever XD Netuším, je ještě brzy na to, abych o tom přemýšlela.
On: Je nějaká možnost, jak bych to mohl ovlivnit? Třeba pozvání na večeři?
Já: well, na tohle já příliš nejsem...
On: And what are you for, then? Drugs, sex, and rock'n'roll?...
(Př.: A na co tedy jsi?) (WTF na angličtinu o.O)
Já: Rather single status ;)
(Spíše mi vyhovuje status: svobodná.)
On: Status is nothing, hear the voice of your... well, instinct.
(Status nic neznamená, poslouchej hlas…no, svých instinktů.)
Já: That's just what I do ;)
(To je přesně to, co dělám)
On: Can't accept it.
(To nemůžu přijmout.)
Já: That's your problem, not mine XD
(To už je tvůj problém, ne můj.)
On: Instinct which could say that, simply doesn't exist.
Please, don't be rude. It's well-meant, invitation from friend to friend.
(Instinkt, který by tě vedl k tomuhle, prostě neexistuje.
Prosím nebuď nezdvořilá. Je to jen dobře myšlené přátelské pozvání. ) (T’Sal začala zuřit)
Ok, let's leave this topic. For now.
(Ok, nechme to být. Pro teď.)
Já: Sorry, but I don't want to go, so you should respect it.
(Promiň, ale nechci jít. Měl bys to respektovat.)
On: Do you respect that I want you to go?
(Respektuješ ty, že chci abys šla?) (T’Sal si představuje, jak mu rve jeho vlastní ruku do krku)
Já: Z5 do č. Upřímně, nejdřív naznačíš, že pokud odmítnu, budu nezdvořilá, a teď mi chceš jako říct, že tím nějak omezuji tvou svobodu? To je vtip?
On: To je nedorozumění. Způsobené zprostředkovanou komunikací. Chtěl jsem jen poukázat na nedomyšlenost v současné době oblíbeného názoru, že "já si budu dělat, co chci a nikdo nemá právo chtít po mně něco jiného".
A nezdvořilé (řekl bych spíš hrubé) je říkat někomu, že jeho problémy jsou jenom jeho a ať si je nechá pro sebe.
Ale já to všechno myslel v dobrém. Zapomeň na to, ano?
A večeřet budu sám, beztak musím šetřit na studia. Můžu to tak nechat?
Já: Já tohle už radši nebudu komentovat, takže klidně.
On: Klidně komentuj. Aspoň se líp poznáme.
Já: (nikdy se nepoučím) Upřímně, já si můžu dělat, co chci, obzvláště na rovině, v níž jsme začali. Sama můžu rozhodnout kdy a kam chci jít a ostatním mi do toho můžou jen těžko něco říkat. Vlastně by raději měli držet pusu, jelikož jsem na to dost háklivá.
A pokud jde o to druhé, tak faktem je, že všem jsou problémy ostatních ukradené, všechny nás zajímá jen naše vlastní osoba, jen je všeobecně pokládáno za "slušné" předstírat opak a na to já kašlu.
On: Tak to je mi líto. Mě problémy ostatním skutečně zajímají.
Podle toho, co říkáš, jsi pěkný sobec. A říkat ti to budu, já nejsem z těch, co by drželi jazyk za zuby, aby s druhým vyšli. A nejhorší je, že se zaštiťuješ tím, že svět je takový. Svět je takový, protože lidé jsou takoví.
Já: A lidé jsou takoví, protože je to jejich přirozenost, jinak by se asi těžko jednalo o většinu. Beru svět jaký je a pokud jde o to sobectví, mě to nevadí. Jsem tak sama se sebou spokojená.
On: Když budu padouch a nebudu říkat, že jsem klaďas, tak sice nebudu pokrytec, ale pořád jsem padouch.
Já: Jo, skvělý závěr...to mi mělo pohnout svědomím?
On: Ne, to ti mělo ukázat mojí schopnost didaktických alegorií.
Já: Wau, jsem ohromena.
On: Pokoušej se o sarkasmus, když tě to baví. Mně to opravdu připadá jako docela vážná věc.
Tím spíš, že sám nejsem o svojí pravdě naprosto přesvědčen. Mě to moje donkichotství už stálo dost. Jenže bez něj bych to nebyl já. Myslím, že je to otázka charakteru.
Stejně si myslím, že ten tvůj bezbřehý individualismus je póza. Že to tak žhavý nebude. Ale to je fuk. (T’Sal ho v duchu rozkrájela na malé kousíčky, rozpustila v kyselině a vystřelila do vesmíru, přesto se ještě naposledy pokusí být milá, uzavřít debatu a jít něco rozmlátit na uklidnění.)
Já: Mysli si co chceš, je to tvoje právo. Ale už mi svoje názory nevnucuj ;)
On: To budu. A musím ti je vnucovat. Jak jinak bych změnil svět?...
Doufám, že na mě po dnešku nezanevřeš. Dobrou.
Respekt neznamená poslušnost ani netečnost. Respekt je něco vprostřed.
Já: pokračuj v tom a máš zajištěno, že tě pošlu do háje hodně rychle. Nesnáším, když mi někdo kecá do života. Dobrou
On: Asi budeš moje kecání muset respektovat... Dobrou noc. (MUSÍM?! MUSÍM?!! Já musím sakra jenom umřít, tak si to laskavě cpi do hlavy někomu jinýmu!!!)

16 komentářů:

Ayuku řekl(a)...

Tak to je drsný, ale docela jsem se pobavila nad jeho naivitou. Holt nejdeš dost s proudem. XD
Mě vytáčí jeden kluk tím, že se snaží dělat všechno to, co já. Dokonce začal poslouchat B-T, ne že by si tím u mě šplhnul, spíš naopak. *představuje si T´sal, jak poslouchá tuc-tuc-tuc* XDD

KatkaSedl řekl(a)...

Tak to prosím pěkně je kretén. Nechci ti tento názor vnucovat, jelikož je dost jasné, že ho sdílíme. XD
Si hraje na superhrdinu moderní doby? Ať si na něj hraje pod peřinou. Doma. A sám...
Tak je to jeho věc že? XD Je to jen jeho věc, když ho zabiješ. Podporuji tě!
--> "Asi budeš moje kecání muset respektovat..." WTF???!!!! No Comment!

ledman řekl(a)...

Hmmmm, zajímavé... O co mu vlastně šlo? Přesvědčit tě o "jediné pravdě" svého vkusu? Nebo mu šlo o tebe?
Každopádně na to šel blbě, spousta věcí prostě silou nejde.

T'Sal řekl(a)...

Ayuku: Jo, nad jeho naivitou jsem se pozastavila už dřív. Tehdy mi byla k smíchu, pak ji ale nakombinoval s rozkazy a já měla chuť vraždit XD
Lol, to by mě taky štvalo, ale můžeš zkusit experimentovat - třeba začít nosit lolitu a jestli se přidá XD
Tuc-tuc věci občas kupodivu poslouchám, pěkně se tak vybíjí agresivita a navíc mají techno-remixy něco do sebe.

Katka: Ano, naprosto sdílíme ho. Já už se jen modlím, aby se nadále pokoušel spasit svět někde daleko ode mě XD

Ledman: Ať už mu šlo o cokoliv, doufám, že už se nebude více snažit. Nervy mám jen jedny a ráda bych, aby mi zůstaly ^.^;

kuroyume řekl(a)...

Mmmm, ty kraso, co to je :/
Nejak jsem asi nepostrehla, KDY ze ta debata probihala, ale jestli nekdy v posledni dobe, rekla bych, ze na toho typka jde docela solidne jaro a touzi rozsevat - a to asi NEJEN sva moudra XDDD

Seel řekl(a)...

WTF??? Nevěřím svým očím ... co to je za individuum? Vážně nevím jestli se mám smát (jeho naivitě) nebo brečet (při pomyšlení že někdo takový skutečně existuje ...) XD Kdyby jsi ho někdy vážně chtěla rozsekat na kousky, rozpustit v kyselině a tak dál, tak se klidně přidám, alespoň bych ukojila své sadistické choutky a zároveň udělala něco dobrého pro lidstvo XD
Btw.: kdyby jsi se divila kdo má na svědomí ten smázlý koment, tak jsem to byla já, protože se mi sem omylem (nevím jestli to má na svědomí můj lehce zavirovaný komp nebo to, že už jsem tak slepá) odeslal můj koment k jinému článku a tak jsem to smázla aby to tu nedělalo bordel XD

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: Je to rozhovor čerstvý, teď ze soboty, takže se to dá svést na jarní období. Bohužel jen ta snaha mě uhnat, nikoliv už ten způsob vyjadřování a myšlení XD
Jinak ta metafora s "rozséváním" mě solidně rozsekala XDD

Seel: Fajn, píšu si tě na seznam potenciální výpomoci při sadistických vraždách XD

Nightie řekl(a)...

Ts, ts, ts další chudák kterého smetl hurikán TSal :D

T'Sal řekl(a)...

Najt: Já nikoho nesmetla, já byla nad míru hodná! XDDD

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem zase jednou po dlouhý době zaboudila na tvůj blog a zase jsem se dobře pobavila xD

Ten týpek je dobrej magor. xD Obdivuji tvou trpělivost, já bych po tvém druhém cuknutí oka řekla, že musím nutně někam odejít, protože jinak by mi to moje nervy nevydrželi.

T'Sal řekl(a)...

XDD Nevím, jestli je co obdivovat. Ta trpělivost byla okavidně proti pudu sebezáchovy XD

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Takhle jsem se už dlouho nepobavil, bohužel i takoví lidé žijí mezi námi, mimochodem měla si obdivuhodně velkou výdrž a trpělivost, já bych ho chtěl zabít už v polovině rozhovoru, nebo by ho nekompromisně vymazal z kontaktů a dal mu pohružku fyzickou likvidací.

Anonymní řekl(a)...

Seš borec Vavčo! Anonym

Anonymní řekl(a)...

Bohové, proč je jich tak mnoho?! T_T Osobně bych hned v začátku využila magie jménem ignor list, nicméně je třeba, aby od nás "méně způsobilých" dostali sem tam přes hlavu (což mě vede k zamyšlení, jestli už se některým z těchto pánů cos podobného nestalo v nepříliš vzdálené minulosti ^^"). Otázkou je, jestli jim to pomůže. Je to trochu smutné...

Anonymní řekl(a)...

kacha : Hej, tak nemohu jinak nez napsat...Tento clovek se nenarodil, ale vyskytl...Neni mozne aby v teto dobe zil takovy mamlas, ktery cpe ostatnim lidem sve nazory, protoze ty jedine jsou dokonale a svate. Se slovem "musis" si u me vyslouzis akorat nalepku "ignorovat a rychle poslat do p****".
Ale berme to z jineho pohledu...kdyby taci neexistovali nemame se cemu zasmat :-D :-D

Tsal..mas muj neskonaly obdiv za tvou trpelivost..jak tu jiz nekdo napsala..ja bych se dostala do poloviny rozhovoru a pak uz si nebrala servitky. A ze to umim XD

Alizbeta řekl(a)...

Bože můj...
T'Sal:,,A pokud jde o to druhé, tak faktem je, že všem jsou problémy ostatních ukradené, všechny nás zajímá jen naše vlastní osoba, jen je všeobecně pokládáno za "slušné" předstírat opak a na to já kašlu."
-Budiž jsi blahořečena!!! Mluvíš mi z duše!! A jestli on se o ostatní tak upřímně zajímá, tak to asi jen proto, aby se aspon chvíli nemusel zabývat svým vlastním patetickým životem:D