pátek 6. února 2009

Nespavost

Další krásná noc plná spánku na obzoru! Už se těším až spolu s 16. začne ranní vstávání a denní aktivita, to bude vážně úchvatné. Až ve zprávách uslyšíte, že se po Olomouci potuluje živá mrtvola nepanikařte, to budu jenom já. I když... radši panikařte, jelikož budu mít hodně nepříjemnou náladu -.-


Čím to, že mi nikdy nevyjde můj úžasný a skvělý plán "Spíme v noci!"?
Většinou se prostě zapomenu u PC, kde se najdu až ve 4 v noci. Není pak divu, že pak spávám do 4 odpoledne a pak si sednu k PC.... a tak dokola. Tohle mi pravidelně nabourává plán a jsem s tím smířená. Můžu nadávat jen sobě, že je to má blbost. Stejně tak ta poslední naprosto probdělá noc, kdy jsem se učila jak blázen.

Pak jsou ale případy, kdy se fakt snažím, ale Ten Nahoře, Oma Desala či jiná zákeřná, škodolibá mocná bytost se rozhodne pobavit na můj nevyspalý účet. Třeba jako dnes.
Jdu si lehnut před půlnocí, očka se mi klíží, tak zhasnu a usnu. V půl druhé najednou cvak a jsem vzhůru. Navíc plná energie a touhy něco dělat...

Hmm, mohla bych si číst...
Ne, bude se spát.
Nebo na něco kouknout...
Ne, spíme!
Skripta na Černého jsou hned vedle postele...
Řekla jsem spát!
Nebo dělat na webovkách!
Spááááááát!
Nebo bych mohla zkusit něco napsat..
Ty mě chceš naštvat, že jo?
Nebo něco překládat! O.O
NE!! ŘEKLA JSEM SPÁT! TAK UŽ SAKRA SPI!!!!!! WRUÁÁÁÁÁ!!!

Asi nemusím dodávat, kdo v tomhle dramatickém rozhovoru vyhrál, že? -.- A tak je to prostě vždycky, když si lehnu před půlnocí. Do šesti hodin ráno mám oči jako lampy a sotva začne svítat, energie se najednou vypaří a já jsem v háji, jelikož v 80% případů musím vstávat. Tohle prostě není fér T______T

2 komentáře:

Alizbeta řekl(a)...

Jsem na to podobně. Jsem přeprogramovaná na noční život a denní spánek a dost mi komplikuje studium. Navíc jakmile jednou spim, tak klidně prospím 20h denněXD Ted už bych se taky měla ukládat ke spánku- a kde sem- zas u kompu!!

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

Eeeeh, take tak >_<
Kdyz uz se pro jednou odhodlam zalezt do postele kolem desate a podari se mi tak na hodinku, maximalne dve usnout, je proste jasne, ze po pulnoci se proberu a zacnu hypnotizovat pocitac ze tmy, a rikat si - ale ne, ted preci nevstanu a nezapnu ho, TED, kdyz uz lezim ... a takhle se valim prave do tech 4,a v sest, kdy uz bych mela vstavat - minimalne kvuli psovi - jsem nevyspala a desne ZLA @_@