pátek 9. ledna 2009

O chlebu a vodě

Ano, přesně takhle nějak nejspíš skončím, pokud někdo nezařídí, aby zrušili všechna knihkupectví a antikvariáty v okolí (jen aby bylo jasno, danou osobu pak za odměnu čeká strašlivá smrt). Nejsem schopná jít do knihy, aniž bych tam nenechala nějaké peníze, nejlépe všechny *hodně skleslý pohled*. To o mě ale už všichni bližší známí vědí *vzpomíná si, jak jí Glad zakazovala si v Praze cokoliv koupit, a jak se jí Kavi snaží držet dál od kamenných obchodů*

Dnes jsem se k večeru (dobře, před půlnocí) bavila s jedním klukem o knihách a hned jsem dostala chuť si nějakou koupit. K mé smůle, nejsem odkázána jen na kamenné krámy, jelikož na netu je tolik nakupovacích možností a já objevila tak super antikvariát, který má kompletní nabídku i na netu a vůbec... prostě je nejlepší a nikomu z vás o něm neřeknu, protože byste mi kradli knížky.

Když jsem koukla na rozpis financí, zjistila jsem, že tam mám ještě 800,- tak nějak bokem (původně to mělo jít na lampičku) a řekla jsem si, že lampička počká a dvě stovky mě nezabijí. Vždycky jsou to jen dvě stovky...vždycky... a nikdy u toho nezůstane *tragický pláč* Nakonec jsem odeslala objednávku v hodnotě 710,- Kč, takže žádné divadlo v lednu asi nebude... T___T *hlavou jí proběhne nápad* ...leda bych nějak stáhla jídlo *ďábelský výraz*

Pod perexem seznam knih, které jsem od října koupila *prostě se chce chvíli vytahovat*

Vojna a mír - L. N. Tolstoj (4 sv)
Anna Karenninová - L.N. Tolstoj (3 sv)
Gulliverovy cesty - J. Swift
Saturnin - Z. Jirotka
Bláznivý drak - H. Umezaki
Norské dřevo - H. Murakami
Princ Chuďas - M. Twain
Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše - M. Twain
Podivuhodné příběhy z čínských tržišť a bazarů
Tanečnice z Izu a jiné prózy - J. Kawabata
Něžná je noc - F. S. Fitzgerald
Jonathan Strange a pan Norell - S. Clarková
Velká kniha o soubojích a duelantech - V. Šindelář
Zoloe a její dvě pomocnice.... - Markýz de Sade
Velká kniha o soubojích a duelantech - V. Šindelář
Bouřlivé Výšiny - E. Brönteová
Boudica - Ve znamení orla - Manda Scottová

Dnes objednané:
Moje třicetiletá válka - Onoda Hiró (45,-)
Na burse Forsytů - Galsworthy John (90,-)
Poslední poklona Sherlocka Holmese - Doyle Sir Arthur Conan (100,-)
Příběhy Sherlocka Holmese - Doyle Arthur Conan (75,-)
Román o věrném přátelství Amise a Amila - Zeyer Julius (400,-) (tady byla možnost koupit o 160,- lacinější verzi, ale ta byla z roku 41 a tahle z roku 28. Chápete?! Z roku 1928!! *.*)

No... až mě jednou potkáte někde pod mostem, kde budu v jediné krabici, jíž se mi podařilo někde ukrást, schovávat svou knihovnu, zatímco sama budu moknout a hladovět... mějte se mnou slitování a smějte se až za rohem.

7 komentářů:

sevia řekl(a)...

Co mám udělat, abych dostala tu adresu antikvariátu? *přemýšlí čím vydírat, ale nic ji nenapadá*

Nightie řekl(a)...

Já nechci být hnusná, ale až na japonský autory tohle mám všechno poděděný po dědečcích a pra dědečcích a doma mám skvosty v podobě druhého vydání starých pověstí českých a výchovnou příručku pro dívky od Jolany gereleyový z roku 1930, ze který ti nějaký části nakopíruju aby ses naučila způsobům xP

T'Sal řekl(a)...

Sevia : chjo, jsem moc měkká - http://www.dantikvariat.cz/ - pobočky mají v Olomouci a v Praze s tím, že doprava knih mezi nimi je zadarmo. Plus možnost poslat dobírkou.

Najt : Jo, my prý měli taky hodně knížek, ale babička je kulturní barbar a všechny je vyhodila. S druhou bábrlí nemluvím a pokud si dobře vzpomínám, moc zajímavou knihovnu nemá, takže asi tak...navíc si zakládám vlastní knihovnu, která se mnou pak potáhne do mého nového vlastního domova...jednou XD
Jo, ale než mi to nakopíruješ, tak si to přečty, ať z toho takyněco máš XDDD

sevia řekl(a)...

Díky, můžeš se rozloučit se vším, co zavání viktoriánskou Anglií:D
Znáš tuhle adresu - http://www.trigon-knihy.cz ? Na antikvariát poměrně drahé, ale je to můj vděčný zdroj třeba prokletých básníků.

T'Sal řekl(a)...

Sevia : néééééééééééééééééééééé!!!!!
Kouknu se na to později, ale asi nebudu moc nakupovat. Musela bych to nechávat posat dobírkou a to by byli peníze na víc (za které bych si mohla koupit další knížku XD)

Seel řekl(a)...

Mám dojem že se pod tím mostem jednou potkáme T_T Akorát budu mít v krabici místo knížek komiksy XD

T'Sal řekl(a)...

Tak to pak můžeme měnit XD