pondělí 26. ledna 2009

Error - přejete si ukončit program?

Jsou dny, kdy jste rádi, že jste na světě, a jsou dny, kdy si říkáte, že jste měli zůstat v posteli a na dveře vyvěsit cedulku s nápisem "Účastník nezastižen, opakujte volání později." Dnešek byl takový a to přitom začal docela nevinně.
Vstala jsem podle budíku, tedy ve dvanáct dopoledne, koukla, co je na netu nového, uklidila kuchyň a pokoj, vyčistila Šmudlince klec... vše podle plánu a v dobré náladě. Jenže pak mi soubor život.exe vyhodil pár errorů.


1. error - zničehonic se mi udělalo dost zle a já byla ráda, že se plazím. Zbývající čas do zkoušky ze znaků - dva dny, zvládnutá látka - velice blízko nule, chuť se učit - minimální.

2. error - apetit mě bohužel opouští jen v opravdu vysokých horečkách, takže jsem si v poloze plazné udělala oběd a hodila do sebe hrnec těstovin. Dieta v čudu, doby, kdy se opět obléknu do čtvrtiny svých kalhot (to znamená do těch čtvrtých) v nedohlednu.

3. error - teorie "na hodinku si lehnu, aby se mi udělalo lépe" se změnila na "tříhodinový spánek bez valného účinku", takže nastoupila kombinace Paralenu s Ibalginem a zeleným čajem. Uspěly o poznání lépe.

4. error - zničehonic jsem dostala geniální nápad koupit si nejnovější album od B-T, navíc limitovanou edici s DVD, a jako vždy jsem objednávala rychleji, než přemýšlela, takže 1200,- udělala pápá a já přemýšlím, co by se stalo, kdyby se otec kouknul na mé výpisy z banky.

5. error - těch 12-ti vyhozených stovek, které jsem mohla ušetřit stažením CD, mi sice je líto a to hodně, ale že bych objednávku zrušila mě nenapadlo ani jednou. Spíše přemýšlím, jestli si takové V.I.Album nezaslouží svou vlastní poličku jen samo pro sebe o.O *chce mu koupit polštářek*

6. error - vzpomněla jsem si, jak jsem včera objednala dvě knížky a dva vějíře.

7. error - rozhodla jsem se potrestat tím, že tenhle měsíc budu končit s účtem v plusu, i kdybych měla chcípnout hlady. Vážně, už bych chtěla přijít i s nějakým INTELIGENTNÍM nápadem -.-

2 komentáře:

Momoko řekl(a)...

Jj, občas se to tak sejde...
Jinak hlásím změnu adresy: http://phantom.candita.cz

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

No limitovana edice od B-T si polstarek rozhodne zaslouzi - ba co polstarek, svatostanek! :DDD
Ja zacinam posilhavat po Kuroyume DVD - jedine, co mne prozatim brzdi, je nedostatek penez, ale az budou ... *vyznamna odmlka, zlovestny smich*