neděle 4. ledna 2009

Domove, sladký domove

Ač se to zdálo nekonečné, přeci jsem jsem zase doma - v mé krásné Olomouci! Řeknu vám, že po tom, co mi tři měsíce nikdo nestál za zády a nekecal mi do života, se to těch 14 dní docela těžko snášelo a já se děsím představy, že bych to v létě měla vydržet dva měsíce! Ne, na nepohodlí se holt zvyká těžko...



Cesta byla poněkud dlouhá, jelikož jako naschvál zrovna dneska začal padat sníh i tam, kde po něm ještě včera nebylo ani vidu, a tak jsme se silnicemi spíše ploužily, než uháněly s větrem o závod. Samozřejmě mě zase vezla matka, protože jsem potřebovala odvést spoustu věcí a nevím, jak bych to vlakem přepravovala...nejspíš bych to jela na třikrát ^.^;

Šmudlinka kupodivu přežila cestu bez úhony. Když ji vezla sestra poprvé, tak prý byla celou dobu schoulená v přepravce a dělal mrtvou, v čemž pak pokračovala i doma. Dnešní cesta ale byla v pohodě. Dala jsem jí do přepravky trochu sena a tak cestou baštila a zvědavě koukala okolo. Přepravka je pro ni ale už poněkud malá a tak se tam chudák furt různě přetáčela, aby se mohla natáhnout a udělat si pohodlí, což se jí samozřejmě nedařilo. Tak jsem to riskla a vzala si ji jen tak na klín. Šmudli se mi vesele rozvalila na ruce a odpočívala, celá spokojená, že má konečně prostor a možná i lepší vzduch. Zprvu jsem se bála, aby se třeba nelekla, nevyskočila mi a nezačala za jízdy běhat po autě, což by nedopadlo dobře, ale byla úplně v klidu. Příště (což bude doufám za hodně, hodně dlouho) si ji vezmu na klín rovnou ^.^

Cestou jsme se, ostatně jako vždy, najedly v Mekáči, odkud jsem si odvezla i večeři. Odmítám jít dnes do Billy, to radši budu ten jeden den živa o hranolkách a čaji, což je to jediné, co tu mám. Čaj a solidní bar, jelikož se mi tu nějak namnožily lahve s alkoholem. Teď už asi nikomu nevymluvím, že piji opravdu jen výjimečně a nikdy ne moc, ale.... když ona je to pravda! T___T

Když jsem přijela, byl pokoj odemčený a světlo rozsvícené. Nechci vědět, kdy odsud Tereza odjížděla, ale nedivila bych se kdyby někdy před 30., přičemž se tu celou dobu svítilo a kdokoliv se mi mohl hrabat ve věcech. Proč mě to jen nepřekvapilo? Stejně tak už mě nějak nebraly ani krabice a hromada bordelu, který tu po sobě s láskou zanechala. Nejspíš abych se tu nenudila -.- Sotva jsem si vybalila většinu věcí, začala jsem tu všude stírat prach. Konečně můžu uklidit i tam, kam jsem se dříve nedostala. Krom toho také zase trochu přeházím zbytek nábytku, aby to tu bylo k obrazu mému, než se někdo nastěhuje, a přenesu si věci do druhé skříně, která je hned u mé postele. Konečně svoboda! Jen doufám, že má příští spolubydlící bude v pohodě. Pokud bude udržovat nepořádek v životu neškodných mezích (a na svém území), alespoň jednou za dva týdny setře prach na svém nábytku a nebude alergička na srst a seno, budu v sedmém nebi. Tenhle byt mě zřejmě naučil skromnosti.

Zítra mě pak čekají nákupy. Kromě jídla, které tu dnes nevedu, potřebuji spoustu věcí z drogérie a asi si konečně koupím nějakou lampičku a kouknu se po čajové konvici a hrncích. Možná chytnu nějakou pěknou slevu a kontokorent to chvilku v mínusu přežije... pro změnu opět XD

A možná, ale opravdu jen možná, konečně dopíšu rozepsané články o Praze, Vánocích a Silvestru XD

4 komentáře:

seel řekl(a)...

Tak to se máš že máš aspoň něco rozepsanýho, já nemám nic x_X Už asi dva týdny chci něco napsat na blog, pak s tím třeba i začnu a pak to smažu protože usoudím že by to stejně nikoho nezajímalo x_X Proč musím mít tak nudnej život? Vždycky závidím těm lidem co na svých blozích popisují všelijaké vtipné historky a štve mě, že já nic takového nemám XD

T'Sal řekl(a)...

Řekla bych, že jde spíš o to, že to vtipně nevnímáš. Vždyť já tady taky nepíšu kdoví jaké extra zážitky XDD
Navíc, já když něco píšu na tenhle blog, je mi jedno jestli to někdo čte nebo ne, spíš je to takový můj deník. Jednou za čas si pak sednu, brouzdám příspěvky a vzpomínám... *.*

seel řekl(a)...

To dělám taky, jen tím rozdílem že si deník píšu klasicky ... jen teda fakt nevím, co s těma deníkama budu za pár let dělat, už teď mám čtyři sešity x_X

T'Sal řekl(a)...

XDD Mě zase klasické deníky nevydržely nikdy na víc jak jeden zápis XD Měla jsem v nich tendenci psát věci, které jsem nechtěla, aby se dostaly mezi lidi a proto jsem je nakonec zničila, jelikož co se napíše, to není bezpečné XD