čtvrtek 27. listopadu 2008

Kdybych byla superhrdina... od Najt

Jak bych si říkal/a: Neříkala bych si nijak, ještě by na mě pak kdekdo volal a něco po mě chtěl *zívá*

Přezdívka od lidu: Jak je znám, tak jako naschvál "hej ty!" >_<

Superschopnosti: Vražedný pohled, telekineze a super-sadismus.



Jak si k nim přišel/a; jak si je objevil/a?: Když umře třetí člověšk, na kterého se vztekle podíváte, něco to napoví. Pokoj ala po výbuchu a zmrzačený harém jsou jistota.

Měl/a bych společníky / poskoky? : Poskoků bych měla hodně. Dávala bych jim slušivé laciné červené uniformy a pojmenovávala je třeba "podporučík-bezvýznamný" nebo "podporučík-nahraditelný" (kdo nezná, nekoukal na Star Trek)

A měli by i oni nějaké superschopnosti?: Ano, dokázali by super rychle a bolestivě umírat vzájmu....mé osoby.

Úhlavní nepřítel: Peroxiďáci, paní Sakuraiová a ochránci lidských práv.

Moje doupě by vypadalo.. : Opuštěná, útulná, prostorná hrobka na starém hřbitově. Zařízená by byla velkým harémem, spoustou technických věcí a prostor, v nichž by pobíhal zkušený personál a monitoroval okolí, vytvářel udělátka, leštil auta a další věci, jaké takový personál dělá.

Konkrétně by bylo umístěno (kde): Uprostřed temného lesa, v němž by se ztráceli bišíci a bišinky.

Kostým: Taková fetiš-ero-lolita kreace *devil*

Oblast působení (Město, kraj, stát, kontinent…): Všude, kde nevinní bišíci a bišinky trpí v rukou někoho jiného než v těch mých xD

Byl/a bych ten/ta hodný/ná nebo zlý/á?: Však mě znáte ne? Dobrota sama xD

Zvláštní poznávací znamení: Myslím, že žádné nepotřebuji. Kolik fetiš-ero-lolit s bišíkem/kou na vodítku jste už viděli?

Jak tě tvůj lid v případě ohrožení zavolá?: Tiše a nenápadně, abych o tom ani nevěděla a nebolela mě z nich hlava.

Skrýval/a bych svoji identitu?: Jasně, ala Clark Kent se budu maskovat brýlemi.

Pokud jo, tak v reálném životě bych byl/a… : Nenápadnou majitelkou nenápadného, zastrčeného, silně nevýdělečného knihkupectví.

Tag three people!!!!! : Takže...Gladness, Sarah a...Kavi, jestli sem leze xD

21 komentářů:

Nightie řekl(a)...

Ha!Paní Sakuraiová je zlo XD Jak tak koukám, tak kromě Dee budu muset potírat i tebe, markýz De Sade hadr XD

T'Sal řekl(a)...

Mě nikdo potírat nebude, já nejsem jako ostatní záporáci. Počet životů omezený nemám a stupidně prohrávat taky nehodlám xD

Seel řekl(a)...

Hele! Já mezi peroxiďáky patřím taky T_T Já už stejně vidím že na konec skončím jako Aeris T_T

T'Sal řekl(a)...

Hehe, tak to máš dóóóst blbý XDD Mno jo, zani se rozhlížet po nějakém kostele a pěstovat kytky XDD

seel řekl(a)...

T'Sal: A pak už budu jen čekat na to, až mi do těch kytek spadne Cloud, co?:D

T'Sal řekl(a)...

Seel : Kruci...budeš pěstovat nějaké hodně ostnaté kytky a případně ho doděláš. Když mi přitáhneš jeho mrtvolu, nechám tě žít XD

seel řekl(a)...

To je mi teda nabídka T_T

T'Sal řekl(a)...

Mno jo, nemůžeme chtít všechno, takže ber nebo nech být XD

seel řekl(a)...

Pche, asi mu udělám nabídku že ho nekuchnu když mi bude dělat ochranku XD I když teda nevím kdo z vás by v případném souboji vyhrál XD

T'Sal řekl(a)...

Seel : Náš svět neovládají hloupí scénáristi, řídící se heslem "Dobro vždy zvítězí!", takže začni sepisovat poslední vůli sobě i svému přiblblému peroxiďákovi XDD

seel řekl(a)...

Pche, kdo tvrdí že jsem kladná postava? XD On nakonec stejně nejspíš sám spáchá sebevraždu, to že ho možná nechám naživu neznamená že ho nebudu terorizovat XD

T'Sal řekl(a)...

Ty možná ne, ale my mluvily o případném střetu já vs. Peroxiďák a on kladná postava je, až to bolí XD Jeho terorizování se schvaluje XD

seel řekl(a)...

Aha tak to jo XD Ten jeho meč sice vypadá nebezpečně, ale bůhví co by sis na ten souboj přitáhla ty >< Ale aspoň že jsme se domluvily XD

T'Sal řekl(a)...

Sepha XD Teď, když by za Cloudem nestáli scénáristi, by ho konečně bez problémů sejmul. Chudinka si takovou odměnu zaslouží za všechna ta příkoří, co mu provedli T_T XD

seel řekl(a)...

Já už chvílema měla Sepha plné zuby, protože pořád mlel to svoje a já z toho nic nechápala ... až někde ke konci 1. CD z něj vypadlo něco konkrétního XD

T'Sal řekl(a)...

Mno, já nevím, ale Cloud měl taky jen dva scénáře - drsnej ímou-bój ("Fuck the planet...") a ukřivděnej ímou-bój ("Jak mi to jen Shinra mohla udělat! T___T"). A bohužel, to nejinteligentnější, co z něj během hry vypadlo, bylo někde uprostřed příběhu, když začal řvát: "Jsem Cloud!" XDDD

seel řekl(a)...

Ještě bylo inteligentní to, jak na Sepha něco ve smyslu "Co to meleš za nesmysly!" Měla jsem podobný dojem XD

T'Sal řekl(a)...

Pche, Seph žádné nesmysly nemele, to jen vy nejste schopni porozumět jeho ženiálnosti XD

seel řekl(a)...

Tak jestli jsi ty jeho kecy chápala ještě předtím než se konečně vyžvejkl o co mu vlastně jde, tak jsi génius XD

T'Sal řekl(a)...

Well, ono Sephovi šlo o stejnou věc, jako každému jinému záporákovi...zasadit strom, najít si ženu, postavit dům, stát se bohem,.... takže nic zas tak komplikovaného XD

Dee řekl(a)...

božíčku, jaktože mě nenapadlo napsat si jako všichni ostatní hrdinové ježíškovi o harém?!XD