čtvrtek 13. listopadu 2008

Ještě žiji! ...myslím...

Skoro se mi chtělo napsat "Hisashiburi desu ne!", ale řekla jsem si, že své magoření z výuky budu omezovat na minimum, takže "To jsme se ale dlouho neviděli, co?" Je to děs. Všechno mi tu stojí, nic se neděje a já naslibovala tolik věcí. Ale jo klidně si nějakým tím kamenem hoďte, já to pochopím... (Glad, neboj, ty titulky budou (snad xD))

A co že vlastně celé ty dny dělám? Ano, mohla bych říct, že sedím zahloubána do studia od slunka do slunka, ale... lhala bych xD Moc se neučím, což je chyba s níž se chystám něco udělat. Jediné na co sahám je japonština, protože W-senseie není radno naštvat. Přesto mi Kavárnistka začala fungovat jako slovník a já doufám, že jí to vydrží co nejdéle. Nevím proč, ale to co si doma v klidu přečtu, ve třídě slabikuji, ta slovíčka, která si doma v pohodě vybavím, ve třídě totálně zapomenu x_X Ne, nejsem osoba, která zvládá jednat pod tlakem. Navíc mám tendenci si ověřovat i to, co vím, protože má paměť je zrádná a já nechci plácat větší nesmysly než je nezbytně nutno (nejspíš bych mohla aplikovat i na tenhle blog xD). Takže, Kavi, já vím, že jsem otravná, ale.... no...uhm... vydržíš to se mnou, ne? xD
Včera se W-sensei nečekaně vytasil s testíkem. Říká, že se tyhle testy nikterak nepromítnou do zápočťáku či čeho a já mu to chci věřit. V prvním testu jsem měla dvě menší chybky, jednu větší a pak pravidelně špatně psané wa a ka. Wa jsem se naučila psát správně, u KA se mi v posledním opravované věci dostalo hlášky "Vaše KA vypadá blbě." -_-
Nevím, co všichni mají proti mému KA, moje Ka je krásné a strašně mu citově ubližujete T_T Za chvíli bude chudinka vypadat jako Majkl Džeksn s Gacktem dohromady, jelikož se mu nejspíš dostane další takové hlášky, přestože jsem ho nechala podstoupit zásadní plastickou operaci.
Ale zpět k testu. Tenhle tak dobře nedopadne. On vlastně dopadne hodně špatně. Byla to totiž tabulka, kam jsme měli doplnit příslušné tvary sloves v přítomném/minulém, zdvořilém/důvěrném tvaru a překlad. Většina věcí byla o tom důvěrném tvaru. Já ten důvěrný neumím. Vůbec.
O hodinách, v úkolech, ve skriptech je to samé -šimasu sem, -šimasen tam, takže jsem si zažila spíše ty zdvořilé (a lehčí ^.^;) tvary. Důvěrné jdou totálně mimo mě, což se skvěle projevilo v testu. Víc jak polovina tabulky prázdná a zbytek bude v té "důvěrné" části pravděpodobně taky blbě. Nemám ty důvěrné tvary ráda T_T

Navíc jsem přišla na to, že je W-sensei děsně vtipný člověk -_- Teď se omlouvám všem, co už to ode mě slyšeli/četli (je někdo, kdo ne? XD), ale já to tu prostě musím zvěčnit.
Minulé pondělí jsem neměl štěstí a nestíhala jsem. Přišla jsem tedy na hodinu W-senseie přesně na minutu, což v praxi znamená pozdě, jelikož W-sensei rád začíná dřív. V minulosti často vtipkoval o tom, že kdo přijde pozdě, ten bude lézt do třídy oknem, jelikož když se dveře učebny zabouchnou, dají se otevřít jen klíčem nebo zevnitř, a pod okny třídy se táhne terasa (dá se to tak nazvat?). Ti chápavější z vás asi pochopili. Ano, zrovna já musím přijít pozdě, právě když má W-sensei divnou náladu a chce si ji spravit na nebohých studentech. Když jsem totiž zaklepala na dveře, ozvalo se mi jen jediného slova: "Oknó!"
V tu chvíli jsem strnula a říkala si, že to snad nemyslí vážně. Ještě jsem měla úsměv na rtech. Po druhém zaklepání se však situace opakovala a mě úsměv zmizel. Byla jsem neodbytná, takže po třetí... "Oknó!"
To už jsem mezi zuby drtila nejrůznější způsoby mučení a říkala si, že jestli ty zatracený dveře neotevře do dvou minut, seberu se a půjdu prostě domů, protože já si ty zatracený cvičení můžu udělat doma sama! A pokud otevře...*ruka sevřená v pěst*
Štěstím (pro obě strany) bylo, že po mě přišlo ještě pár dalších lidí. Sice na nás ještě jednou zkoušel okno a jeden kluk se podrobil, ale zbytek byl "milostivě" vpuštěn dveřmi.
Ehm...klidně si o mě myslete, že jsem suchar a neumím si ze sebe udělat srandu, jenže ono to tak není. Být to kdokoliv jiný, tak tím oknem prostě prolezu, ale u W-senseie ne. W-sensei je chlap a Japonec a po jeho prostě nebude! xD I když na druhou stranu se ptám, koho dalšího by něco takového napadlo o_O

Tento týden se mi podařil heroický kousek! Odevzdala jsem svůj první úkol Hirotě! Pravda, trochu na tom ubírá, že to byl první úkol z těch tří, co už jsme dostali, ale.... *nenapadá ji vhodná výmluva* ...alespoň byl tenhle nejdelší xD A jestli nezapomenu, odevzdám další. Mám popsat svůj běžný den x_X To je děs, nemám ráda, když musím psát v jazyce, v němž mám minimální slovní zásobu. Je to tak....stupidní!
Jinak jsou hodiny s ní takové nijaké. Na znacích čmáráme znaky do vzduchu jak idioti a mě vždycky napadne, jak hezky by se vyjímala někde ve školce nebo na prvním stupni. Slíbila nám ale písemčičku ze znaků, co už jsme probrali, tak mě čeká velice zajímavý víkend.

Nevím, jestli jsem tu už psala o týpkovi, kterého s Kavi přezdíváme jako Aktivistu. Když jsem ho poprvé viděla (a on jde přehlédnout opravdu hodně, hodně těžko, jestli chápete, co tím myslím), tak mě hned napadlo slovo otaku. Řekla jsem si ale, že nebudu povrchní. Ehm, příště už budu a bez výčitek. Bože, to je IDIOT! Na předminulém úvodu do jazyka a literatury z japonštiny se neustále snažil prosadit mangu jako vrchol div ne světové literatury, a když se Martinásková ptala, co kdo naposledy četl od japonských autorů, vytasil se s Battle Royale (a mě jímá podezření, že myslel mangu, do románu to snad zpracováno nebylo x_X). Na každé hodině má furt nějaké kecy a učitelé z něj kvetou. Hlavně Watanabe-sensei. Milý Aktivista se učil japonsky už dřív a teď se neustále snaží ukázat, jak je děsně in a cool a tak do hodiny tahá, co tam nepatří a většinou blbě. Nemluvě o tom, že současné věci taky občas moc nezvládá.
Absolvovala jsem s ním jeden jediný rozhovor a stačilo mi. Když se dozvěděl, že jsem byla přijata na odvolání, s opovržením pronesl "Další taková..." jak kdybych byla plebs a já se ptám, jak se sem kluk, který se u přijímaček ptal, jestli k otázce: "Napište pět japonských autorů," může napsat i mangaky, mohl dostat.
Naštěstí většinu přednášek vynechává (protože je nepotřebuje) a na angličtině ho snad nevídám vůbec. Myslím, že na úvodu do jazyka a literatury od japonštiny, kde byl jen první hodinu a pak tu, kdy jsme začali probírat literaturu, už se asi neukáže, když teď zjistil, že se s mangou nechytá a mě tak ubyl jeden důvod, proč se stydět za to, že patřím do té skupiny. Minulou hodinu jsem se na své poměry chovala značně šprtsky, komunikovala s profesorkou a dolovala z hlavy, co jsem se naučila na přijímačky. Nevím, jestli mě má zneklidňovat, že se mě jediné zeptala na jméno, ale to neřeším. Chci trochu vylepšit reputaci té naší grupy, jelikož to opravdu hodně potřebuje *vzpomíná, jak řešili chlupatost Ainu*

Už nemáme Flajšara! Ano! Konec nudných hodin čtení ze skript! On má totiž jen poezii, takže se v půlce semestru střídá s... jinou profesorkou *paměť na jména zapracovala*, která už ze skript nečte, ale vykládá to po svém. A víte, že ty hodiny fakt dokážou být i zajímavé O.O *nechápe, že k takové změně vážně mohlo dojít, ona už se tam nebude nudit!* Hned se mi bude v úterý ráno vstávat lépe, když vím, že nebudu trpět xD

Jinak se mi blíží test z angličtiny, přesněji řečeno z praktických cvičení, která probíhala samostudiem. Házeli nám na net každý týden sérii testů, na nichž jsme si to měli potrénovat a zjistit, kde máme slabiny, ale ono je to hodně o slovní zásobě a tu se můžu drtit jak chci, ale když mi nepadne článek, je to v tahu, takže trochu trnu. Mělo by se to psát tuším někdy druhý týden v prosinci, tak už se nemůžu dočkat x_X
Taky se mi blíží zkouška z muzikologie u Grega, což mi připomíná, že jsem se na to ještě nezapsala. Dneska. Musím dneska... *doufá, že tam dneska fakt zajde* Už jsem mu ale konečně dala DVD, aby mi na ně vypálil ukázky hudby, které budu ke zkoušce potřebovat. Snad mi vypálí oba předměty a ne jen jeden.
A možná si ještě v prosinci napíšu (je to test, že jo?!) test z British Studies. Kavi říkala, že se to prý dá napsat dřív než v lednu, což by bylo fajn, abych toho na leden neměla tolik a tohle nevypadá moc zákeřně, tak uvidíme. Musím se na ty termíny ještě poptat a konečně se to začít učit. Chjo, to zkouškové se blíží strašně rychle T_T

Ale to je pro dnes všechno, musím letět na cvika s W-senseiem a nerada bych zase přišla pozdě xD (a jednou sem možná dopíšu i to všechno, co se odehrálo mimo školu, ale já se k tomu nikdy nedostanu xD)

5 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Taaakže... Prvně, mám radost, že žiješ a že se dočkám těch titulků. XDDD

Zadruhé, oknem bych taky nelezla a máš moji plnou podporu. XD

Zatřetí, pozvi mě do Olomouce a ukaž mi toho Aktivistu, dám mu přes hubu. Když opomenu fakt, že tenhle typ z duše nenávidím (znáš mě, otaku v podstatě ráda nemám XDDDD), tak si to u mě definitivně posral tou opovržlivou poznámkou nad tebou... To si teda dovolovat nebude. *přepíná do bojového módu* XD

Začvrté... ehm, už mě asi nic nenapadá. Ještě něco jsem ti sice chtěla sdělit, ale zapomněla jsem to. XD Snad jen... očekávám tě na ty vánoce. XD

T'Sal řekl(a)...

Jsem ráda, že máš radost i z toho, že žiji, i když něco mi říká, že to bude tím, že bych ty titulky jako mrtvola udělala jen těžko XD

Myslím, že by tím oknem nelezlo víc lidí...W-sensei mezi nimi XD

Obávám se, že na vraždu aktivisty máme výhradní právo jen my Japonci. Bude to taková odměna za to, co jsme si s ním museli protrpět. Přeci bys nám nevzala jednu z mála radostí, které nám ještě zbyly XD

Ano, na Vánoce mě máš tam a i bez morčete XD Mohla by ses ale smilovat a nakoupit vánoční dárky ještě před mým příjezdem, byla bych ti neskonale vděčná a možná bych radostí ani nezlobila XD

Seel řekl(a)...

Tak to ti závidím, že už se ve škole nebudeš nudit XD Mě už z té školy konečně hráblo, takže moje aktivita na blogu je v háji a vůbec mám pocit, jako kdyby mě někdo vyměnil XD Tím oknem bych taky nelezla, ani se ti nedivím XD
Toho aktivistu bych taky měla chuť odstřelit, když jsem to četla, skoro jsem se styděla za to, že manze fandím taky XD

Kira řekl(a)...

Poštou ti posílám Bibli.. abys měla funkční nástroj k oddělání toho magora. S tím komentářem to fakt přehnal. To mně říct - schytal by ji takovou, že by se stal plastickou dekorací stěny.
Mimochodem.. objednala jsem si testy a kurzy od Scia a hodlám se drtit. Uvidíme.. možná se příští rok střetneme na stejném bitevním poli.

Momoko řekl(a)...

Vítej zase jednou mezi námi...=D
U nás máme taky jednoho takového sktivistu, je sice v druháku, ale já se s nim potkávám na latině a judaismu, říká se mu Soudruh nebo Správný křesťan a je to děsnej vůl. Když někdo mluví s profesorem, tak na něj furt čumí, plete se do cizích rozhovorů a dělá ze sebe chytrého...
Já bych tim oknem možná i lezla, už jsem si v Brně zvykla na ledacos, kalby v jeskyních, lezení na střechu hotelu, honičky na kulečníkových stolech...XD