neděle 5. října 2008

Souhrn naprosto nedůležitých událostí

- Víte, jak se pozná, že už je fakt konec léta? T'Sal začne marodit -_- Ano, jsem zase v tom... tedy v chřipce, či čem... už ve čtvrtek mi bylo divně, v pátek jsem byla jasná a dnes se modlím, abych zítra - tedy v pondělí - byla provozu schopná, protože se mi nechce si hodit první absenci na jazykových cvičení na japonštině... už jenom protože tam perlím i bez té absence... x_X


- Nemoc mi samozřejmě nezabránila v tom, abych v sobotu stěhovala nábytek ve svém pokoji, což jsem po dokončení akce, zatímco jsem si přála umřít a to pokud možno RYCHLE, shledala velice hloupým nápadem. Spolubydlící je však zase pryč a já nevím, na jak dlouho, tak jsem to chtěla mít z krku. Snad už mi teď nebude barikádovat mou postel svými věcmi ^.^;

- Spolubydlící vyvinuli snahu a pokoj vedel uklidil kuchyň O.O Koupelny však ne a já dneska fakt neměla sílu...takže nejspíš zítra *headesk*

- V pátek se tu u mě stavila matka. Přivezla mi s sebou pár věcí a vrtačku, kterou jsem naštěstí při tom stěhování nemusela použít. I když škoda...mohl to být pěkný Olomoucký masakr elektrickou vrtačkou *hehe*

- Při posledním nákupu, když jsem
domů táhla z Billy dvě igelitky, jsem potkala svého profesora z céčkových předmětů z muzikologie. Je to takový milý chlapík a když se tak na mě usmál, nálada mi hned stoupla o sto bodů. Až když byl tři metry za mnou, jsem si uvědomila, že jsem ho pozdravila česky. Je to Australan *headesk*

- Během posledních dvou dnů čtu víceméně jen slashovky na Final Fantasy z Nápoje lásky. Ano, trochu jsem jim propadla... Ale proč proboha musí z mého drahého Sepha zase dělat blekotajícího romantika a z toho dementa Clouda nejukovitější uke, jaké jsem kdy viděla!!! Sice se mi jako uke líbí, bereme-li v potaz dobu jeho začátků u Shinry, ale všeho s mírou, Rychlá roto, nezapomínejme, že z něj nakonec byl docela mrazák x_X

- Posledních pár dní mám sklony k patetičnosti. Svádím to však na tu chřipku, i když mi něco říká, že
tou to nebude ^.^;

4 komentáře:

SarahAlex řekl(a)...

Myslím, že "Dobrý den." ještě Greg zvládá. Jak jsi řekla, je to Australan, ne dement. ;oD

T'Sal řekl(a)...

Já vím, ale je to prostě blbý, když já vím, že on mluví jen anglicky a on ví, že se tak taky dorozumím XDD

Seel řekl(a)...

Já zas byla nemocná nedávno a kvůli tomu že jsem nechtěla mít tak velkou absenci (už tak jsem chyběla celkem dost dlouho) jsem to pořáně nevyležela a teď se jen modlím abych vydržela do podzimních prázdnin x_X
Jinak FF povídky, jo? Že bych se na ně mrkla taky? Žádnou jsem snad ještě ani nečetla XD Já se teď FF taky věnuju, ale v oblasti hraní a hrabe mi z toho, protože už hraju i ve snech X_x

Momoko řekl(a)...

Tak se nám hlavně rychle uzdrav! Já byla teď taky nemocná, ale povedlo se mi to (skoro) vyležet... Během nemoci jsem se vykašlala na školu a šla jsem akorát na proseminář buddhismu, protože ten je povinej, ale pan profesor nám sdělil, že mu je jedno, jestli na něj budeme chodit, je to skvělej chlapík...=D A navíc byl taky nemocnej, tak jsem tam aspoň nesmrkala jediná... Docela jsme si přizvukovali...
Ten profesor se jmenuje Greg? *z Momoko se stala potrhlá fanynka Grega House* =D
Uhm, slash rulez, poslední týdny vysedávám po LiveJournalech a hltam slashe...<3