úterý 9. září 2008

Tak je to doma...

Konečně přišel onen očekávaný dopis a ukončil období nejistoty *slzy dojetí v očích* Ano, UPOL obětoval mnohé na oltář rychlosti a ohleduplnosti, aby mi usnadnil život a mohl mě přivinout do své náruče, překonal mnohá úskalí, uštval mnoho poštovních vozů, jen aby mi toto své poselství doručil včas a já se nemusela o nic strachovat...

Ale teď konec ironie -_- Musím sice uznat, že se UPOL překonal, dopis jsem čekala v pátek nebo až po náhradním termínu zápisu. Na druhou stranu, když si to tak vezmu, kdybych se náhodou nekoukla na svůj účet, měla bych již týden podepsanou pracovní smlouvu, z níž bych se musela narychlo vyvléknout a jistě nemusím říkat, že "rychle" by v tomhle případě mohlo znamenat i "příliš dlouho".

O tom, že jsem prošvihla, co se dalo, od kolejí *vůbec ji to nemrzí* až po podporu na bydlení *zuří*, raději nemluvím. Hlavní je, že tam jsem, že... Kde budu bydlet, není jejich starost -_-

Měla jsem obavy, abych ještě něco sehnala, přeci jen je to na poslední chvíli a studentů je v Olomouci hodně. Proto jsem předem zařadila popis toho skoro ráje, kde bydlí Sarah, do iluzí a smířila s temnou kobkou bez netu a otravnou starou paní domácí. Ono je všechno lepší než krabice pod nějakým mostem...

Štěstí se však asi slitovalo a rozhodlo se u mě zůstat o chvilku déle. Pokud jde o mě, nevadí mi to ani v nejmenším, klidně mu v pokoji vyhradím místo a poskytnu mu trvalé bydliště.

Sice jsem koukala na nějaké inzeráty, ale jako první jsem zavolala realitnímu agentovi, přes kterého sehnala byt Sarah, a ono se to vyplatilo. Přede dvěma dny se mu uvolnilo jedno místo hned vedle Sarah, tedy v centru, s netem, zastávkou na tramvaj ke škole hned u baráku a parkem na mrtvoly poblíž. O______O <- takhle nějak jsem se chvilku tvářila, všechno mu odkývala, domluvila se, že smlouvu podepíšeme 15. a že mi to do té doby podrží.

Takže teď už můžu být oficiálně šťastná? T_________T

8 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Super, mám za tebe radost! XDD

Už se nemůžu dočkat, jak mi budeš překládat z japonštiny... *zasněně* XD

T'Sal řekl(a)...

... a čekala... a čekala... a čekala... a čekala XDDD

Seel řekl(a)...

Všem kolem mě se daří, ale na mě se to štěstí pořád ne a ne usmát ... ale jinak gratuluji, přeju ti to (a fakt to nemyslím ironicky)^^
Když už jsem měla takovou smůlu na střední tak snad se dočkám štěstí až se budu hlásit na vejšku (já z té naivity asi fakt nikdy nevyrostu ... XD)

Momoko řekl(a)...

Gratulace!! :o) Treba se ted to stesticko bude drzet jak kliste...XD

Anonymní řekl(a)...

Štěstí je krásná věc, ale prachy... ;-) Hodně štěstí v Olomouci.
Spoluztracený z Londýna.

Ayuku řekl(a)...

Gratuluju! Mně teď vyšel kurz Japonštiny v Budějicích, tak sem zvědavá.3

Ketty řekl(a)...

fufufu~ tak ted chci od tebe slyšet jedině oslovování senpai, jasné? XDDD~

T'Sal řekl(a)...

Ketty : Na to ti řeknu to, co asi už 5-ti lidem před tebou, co měli stejně inteligentní nápad : Nech si zdát XDDD