sobota 27. září 2008

Úklid

Mám tu sice rozepsané dva příspěvky o Slavnostech gymplu a prvním školním týdnu, ale nakonec jsem se rozhodla sepsat report o něčem aktuálnějším – o úklidu.

Do tohoto bytu jsem se nastěhovala před týdnem a už tehdy mě vyděsil ten nepořádek tady. A teď bohužel nemyslím jen tu katastrofu přímo u mě v pokoji, ale v celém bytě obecně. Řekla jsem si tedy, že týden počkám a uvidím, jestli postřehnu nějaký systém služeb na uklízení. Loni tu prý něco takového bylo, ale jak se zdá, přes léto se od toho upustilo a taky to tu podle toho vypadalo. Včera večer mi ale došla trpělivost, jelikož na kuchyň, koupelnu a toaletu jsem dost háklivá, což by byl asi každý. Špína se během týdne jen dál rozmnožovala a každý si tu hrál hru „Počkám, až to udělá někdo jiný,“ zatímco já se štítila čehokoliv dotknout. A tak jsem ráno vstala, zašla do Billy koupit čistící prostředky a dala se s menšími pauzami do toho.

Celkem jsem uklízela dvě toalety nevelkých rozměrů a jen o něco málo větší koupelnu. Trvalo mi to tak 3 hodiny. *totálně zničená* Všechno jsem musela vyloženě drhnout, jen sprchový kout mi zabral hodinu. Teď je krásně bílý, stejně tak jako i umyvadla a toalety… ne šedo-hnědo-černý, jako býval před náletem. V zrcadlech už se zase vidíme a po podlaze je bezpečné chodit. *zamilovaně se kouká na svou domácnost a přijde si jako puťka domácí*

Zítra mě čeká kuchyně. Tam se toho sice moc zachránit nedá, protože je tam spousta věcí a všechno to vyndávat a oprašovat nebudu, ale alespoň tu linku, sporák a mikrovlnku bych mohla omýt a samozřejmě setřít podlahu. Pak už jen vysaji chodbu, opráším obrázky na zdech a mám klid… alespoň dokud se neodstěhuje má spolubydlící, jelikož pak mě čeká ten můj pokoj. Nejdřív přeorganizovat nábytek a pak to tu všechno omýt a vysát…ale na druhou stranu si pak budu moct konečně pokoj zařídit dle svého a všude tu bude čisto *.*

5 komentářů:

Gladness řekl(a)...

No nééé, z tebe se normálně stává hospodyňka. XDDD
Zrovna teď by ses mi hodila... *bezradně se rozhlídne po bordelu v pokoji*
Nechceš mi přijet uklidit? XDD

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

Jo,tohle to cekani "...kdo to udela driv" uplne miluji,protoze je mi pokazde jasne,ze to budu muset udelat ja,ja,JAAAA x_X - jelikoz ma nezna a krehka psychika proste nesnese neoplachnutou po sobe vanu a spinavou toaletu [muzi holt maji asi o cistote trochu jine predstavy :/]

T'Sal řekl(a)...

Glad : To víš, jednou to přijít muselo...počkej, až přijdou na řadu děti XDDDD

z3ro-ni-n4re : Kdyby v tomhle případě jen muži. Žije tu celkem deset lidí, z toho mužského pohlaví jsou tu jen dva...x_X

Nightie řekl(a)...

Uch to ti nezávidím, mě stačil ten brajg v nemocnici, paní uklízečky se stavili k úklidu dost vlažně, takže všude byly vlasy a obsah stolků žil své vlastní životy o závěsu v koupelně ani nemluvím xD

T'Sal řekl(a)...

Najt : ugz, a já si myslela, že tohle je problém jen neblaze proslulé mostecké nemocnice, kam lidé se zlomenou nohou chodí až poté, co sepíšou závěť XD