úterý 2. září 2008

*běhá po pokoji jako šílená a brečí*

Oficiálně prohlašuji, že jsem dnes poprvé brečela štěstím...vlastně ještě furt brečím... a křičím... a chodím tu sem a tam jako blbá, ale je mi to úplně jedno, jelikož mě nejspíš přijali na UPOL na odvolání..

BOŽE!!! JO!!!

Já.... jsem z toho naprosto v šoku... nečekala jsem to... už ne... protože prostě mě se tohle nestává a já ty zkoušky fakt zvorala a... *zase brečí*

Zatím to ale nemám na papíře... zjistila jsem to, když jsem si asi před deseti minutami čistila záložky, náhodou najela na databázi UPOLU a zkusmo zadala své rodné číslo...

"Rozhodnutí - přijat na VŠ po odvolání - autoremedura"

Může jít jen o chybu a možná se raduji úplně zbytečně, možná nakonec přeci jen na UPOL nepůjdu, ale... prosím... ujištěte mě někdo, že tam fakt jdu, protože kdyby to byla jen chyba... to bych rozhodně jen tak nevydejchala... Já tam vážně chci...

Edit : do háje...jsem jediná myš, která brečí nad jogurtem...

15 komentářů:

Nightie řekl(a)...

Jéj Gratulace s velkým g! Sice svět přišel o prodavačskou hvězdu, ale my se s tím nějak vyrovnáme. A kdyby se jednalo o chybu žaluj je! Alespoň budou prachy :)

Seel řekl(a)...

Tak to ti gratuluji, snad to nezvorali XD Já v souvislosti se školou zatím brečela jen v negativním smyslu XD Jé to se někdo má ... taky se jednou chci dostat na školu u které bude šance že mě bude aspoň trochu bavit ...

Gladness řekl(a)...

OMG, gratuluju!!!!!!!!!!!!!!!

Jo, jo... ty jo, já obětuju kredit a jsu ti volat. XDDD

Super, mám za tebe strašnou radost! XDD

Btw, ale neodolám - no vidíš, tak přeci jen tu VŠ uděláš dřív než já! XDD

T'Sal řekl(a)...

Najt : Mno jo, pulty se budou muset ještě chvilku obejít beze mě...dost času na ně bude po VŠ XDD Spíš je budeš žalovat ty a soudit se o odškodnění za mou smrt, jelikož já si hodím mašli XD

Seel : Podle toho, co jsem od kámošky slyšela o fonetice, která mě čeká, na ty slzy v negativním smyslu nejspíš taky dojde XDD

Glad : Uděláš...pro začátek bych radši zůstala u toho "dostaneš se na ní dřív než já" XDD
A promiˇn za ten kredit XDD

Nightie řekl(a)...

Neboj vytáhnu z nich takových prachů že ti postavým nádherný pomníček hned vedle mé luxusní vily XD

Lenne řekl(a)...

Gratuluju, gratuluju, gratuluju!

Strašně jsem si přála, aby se nám to povedlo oběma - a těší mě, že to tak bude.

SarahAlex řekl(a)...

Nejen fonetika je hnusná, na japonštině to taky není žádný med. *evil face* Ale jsem vážně hrozně ráda, že si to vyzkoušíš na vlastní kůži. :oD

T'Sal řekl(a)...

Najt : To mě opravdu těší...doufám, že se mnou necháš zpopelnit i minimálně tři bišíky, když už nic jiného XDDDD

Lenne : Díky moc, jsem ráda, že se v tom budeme topit spolu XDD

Sarah : Tak jasný, akorát že mezi japinou a fonetikou je ten rozdíl, že ta fonetika mi je lehce ukradená XDD

kavárnistka řekl(a)...

Připojuju se ke gratulacím!
Jsem ráda, že ses nakonec dostala, hrozně jsem ti to přála. Tak se tam přeci jen potkáme :-)

JR da Boss řekl(a)...

Omedetou!^__^

Momoko řekl(a)...

No vidíš, to je skvělýýýýý! Gratulace! :o) Tak to k sobě budeme mít blízko...=D

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

Dodatecne MOC A MOC gratuluji :)

*☆* veru*☆* řekl(a)...

můžu se zeptat, co se do toho odvolání píše, když mě napoprvé nevezmou? :) bojím se, že mi to nevyjde a když vidím, že jde se odvolat a nakonec se tam i dostat tak mě to těší, že mám pak "druhou šanci" :D

TSal řekl(a)...

Odvolání je v zásadě jen taková formalitka. Vcelku pochybuji, že to někdo nějak extra čte a že by tě to spasilo, kdybys neměla vhodné množství bodů u přijímaček. Prostě se jim jen ozveš, že máš zájem nastoupit, kdyby někdo z přijatých vypadl a ty byla bodově další v pořadí.

Bohužel svůj odvolací dopis už nemám k dispozici, ale psala jsem tam cosi o tom, že jsem se hlásila na obor XY a že jsem nebyla přijata pro nedostatečnou kapacitu (pokud člověk nesplnil přijímačky bodově, nemá cenu to zkoušet). Dále pak, že mám o studium na oboru XY velký zájem a proč bych byla vhodným studentem, případně se zmíním o nějakých relevantních kurzech, zájmech, výsledcích v soutěžích, apod. pokud nějaké jsou. U mě to bylo pár vět, žádný román.

Důležitá je imho také forma. Asi by tě do procesu schvalování zařadili i s něčím, co sotva připomíná úřední žádost, ale na univerzitě se prostě počítá s nějakou úrovní. Takže pravopis a pokud na střední nebyly kurzy korespondence, tak si to trochu nastudovat na netu.

A hlavně to poslat včas. Lhůta na odvolání je uvedena v dopise s rozhodnutím o přijetí, tuším, že to bude měsíc. Oni pak mají měsíc na rozhodnutí.

Takže přeji hodně štěstí a pokud možno bez odvolání ;)

*☆* veru*☆* řekl(a)...

Jo, tak snad to nebude potřeba :) ale moc děkuji za odpověď :)