pondělí 29. září 2008

Účet v bance

Já prostě nemůžu mít nic jednoduché. Vždycky, když už se raduji, že si v pohodičce pospím, tak přijde něco, co mě ráno vytáhne z postele a donutí celé dopoledne někde lítat, díky čemuž pak přijdu domu ve čtyři, v pět totálně mrtvá. Pondělky jsou okavidně ve znamení bank...



První pokus založit si účet proběhl v den zápisu, jenže tehdy jsem u sebe neměla potvrzení o studiu a tak se to odložilo. Pondělí na to jsem po škole tedy šla i s potvrzením do banky, abych si ho konečně mohla zřídit a otec mi mohl poslat peníze na další měsíc. Nejdřív jsem čekala, než na mě přišla řada, a pak jsme čekala, jestli se jim rozběhne systém nebo ne. Bohužel to odmítalo spolupracovat a tak jsme s úřednicí všechno vepsaly do formulářů s tím, že to pak dodatečně zanese do počítače a ve středu mi zavolá. Po více jak hodině jsem tedy z banky odešla.

Zakládala jsem si studentské konto, které mi kromě nulových poplatků na pohyb peněz v rámci té mé banky a dalších vychytávek *nepamatuje si jakých*, také zaručovalo možnost internetového bankovnictví. Ve středu jsem se slíbeného telefonátu nedočkala, ve čtvrtek jsem se stále nemohla dostat z PC na svůj účet. Znovu jsem to zkusila v neděli večer a stále nic, což už mě dost znervózňovalo, jelikož se kvapem blížil konec měsíce a já musela zaplatit nájem. Říkala jsem si, že s účtem jako takovým by nic mít nemělo, jelikož jsem na něj hned po podepsání smlouvy vkládala požadovaných 200,-. Spíš jsem se za to ale modlila, jelikož mi na něj otec v pátek poslal peníze a bylo by docela vtipné, kdyby došly někam do tramtárie.

Bylo tedy rozhodnuto, že v pondělí, již třetí za sebou, jdu opět do banky. Sarah potřebovala ještě na dopravák, tak jsem šla s ní, abych si hned vyzvedla formulář na průkazku a nechala si ho potvrdit na studijním. Pak jsme se rozešly a já své kroky namířila směrem k bance, kde jsem opět tři čtvrtě hodiny čekala, než na mě přijde řada.

Když se tak konečně stalo, zjistila jsem, že účet sice mám, ale nedodělaný. Jak to totiž ta minulá úřednice nakonec dělala přes lejstra, tak pak omarodila a tedy to ani nehodila do PC. Veškeré internetové bankovnictví jsem vůbec neměla udělané a kontokorent taky ne -_-

Takže znovu... tentokrát už ale do PC. U jedné pracovnice to internetové bankovnictví, načež jsem následně byla přeposlána o stůl vedle kvůli tomu kontokorentu. Nechápu, proč na mě vždycky tak blbě civěli, když jsem řekla, že chci limit dva tisíce, což jsem nakonec musela dát na pět, jelikož to byla minimální částka. S mými příjmy bych nějakých dvacet táců asi splácela blbě. Navíc, co na účtu není, to nesvádí k útratě xD

Po další tři čtvrtě hodině jsem tedy odcházela z banky s tím, že mám konečně všechno funkční. Doma jsem zaplatila nájem (doufám), zadala trvalý příkaz (doufám) a šťastně se odhlásila. Teď už tam jen příští pondělí zajít si vyzvednout kartu *headesk*

Edit 30.9. : Tak jsem dnes přišla do banky, abych si vybrala nějakou hotovost na přežití a zase problém. Nikde neměli můj podpisový vzor, jelikož ten byl spolu s ostatními papíry z prvního pokusu o vytvoření účtu kdesi založen a nikdo nevěděl kde. Půl hodiny tam kvůli mě půlka úřednic lítala a prohrabovala zásuvky, netrpělivě očekávajíce až vybuchnu a všechny tam seřvu. Já se ale furt jen smála a pak jim i poděkovala za snahu, z čehož byly docela paf XD
Nakonec jsem vytvořila nový podpisový vzor, vybrala peníze a zdrhala na další hodinu.

Žádné komentáře: