čtvrtek 4. září 2008

Byrokrati všech zemí, spojte se! -_-

Čas radosti odešel a zase je tu čas byrokracie -_- Dopis z Olmu stále nepřišel a když jsem tam dnes chtěla zavolat, abych si to na 100% ověřila, zjistila jsem, že úřední hodiny skončili před půl hodinou (v 11:00!!) s tím, že jsou tam zase až v úterý (opět jen do 11:00 -_-).

V pondělí mám sepisovat pracovní smlouvu s Charitou Most na jakéhosi asistenta terénního pracovníka, na což jsem dělala pohovor minulý pátek, takže jsem dnes volala dotyčnému, že to padlo a že nemůžu nastoupit. Bylo mi řečeno, že vzhledem k tomu, že to mají dojednané přes pracák, musí to být nějak úředně doložené, tedy ať se v pondělí dostavím na stanovenou hodinu a na místo podpisu smlouvy jim doložím, že skutečně začínám studovat. Jak jim to mám ale doložit, když dopis nemám v ruce, a něco mi říká, že zítra asi nepřijde, a ani nemůžu zavolat na Studijní, jelikož ti nepracují, to netuším... -_-

Už se nemůžu dočkat až se v pondělí ráno budu táhnout Gacktví kam, hledat ten kacl Gacktví kde a pak jim ještě, znovu, jako trapka vysvětlovat, proč tu zatracenou smlouvu prostě nepodepíšu -_-

Edit : Wai, asi začnu věřit v zázraky. Týpek, pod kterým jsem měla dělat, se nade mnou asi slitoval a dodatečně mi zavolal, že tedy do Mostu nemusím a ať si to vyřídím jen s pracákem. *pláče dojetím*

3 komentáře:

Seel řekl(a)...

To potěší XD

T'Sal řekl(a)...

Seel : To jo, jsem ráda, že si to nakonec rozmysleli, jelikož jinak bych na ně musela aplikovat jeden z plánů na strašlivou pomstu, co jsem zatím vymyslela XD

Seel řekl(a)...

Tak se o ten plán poděl XD Ať mám inspiraci pro situace kdy mě někdo naštve XD