neděle 17. srpna 2008

Výlet do Brna

Wuáááá, tak jsem zpět a to s konečnou platností. Mému výletování je konec, i kdybych v něm chtěla pokračovat, jelikož má peněženka je jaksi v mínusu...přesněji řečeno sedm stovek v mínusu x_X Nejdřív se tu rozepíšu o svém výletu do Brna, kam jsem jela za svou netovou sestrou Micinkou (spíše známá jako Nicol XD), jelikož Advík jsem neměla čas sepsat a tak budu muset horko těžko vzpomínat, což se mi teď nechce XDDD




Z Advíku jsem přijela v úterý večer a do Brna jsem měla vyrazit v pátek ráno, což znamenalo, že jsem měla sotva dva dny na odpočinek a regeneraci. Bohužel, tak jsem si to jen plánovala, realita byla jiná...jako vždy -_- Vzhledem k tomu, že je můj šatník poměrně chudý a Advík byl značně dlouhý, čekalo mě praní a žehlení, abych do toho Brna měla vlastně v čem jet. Nuda, která mi zabrala dva dny. Pravda, praní moc práce nedalo, ale žehlení už tak flákací nebylo x_X Navíc se na mě otec vytasil s tím, že musím ve středu uklidit. Fáááájn, ne že když sis odněkud přijela a měla zase někam odjíždět, musela jsem za ní uklízet já, jelikož ona "neměla čas". Na mě hold platí jiná pravidla, mno....Krom toho jsem také musela vyrazit na nákupy, ještě něco oblítat ve městě a nakonec si i zabalit, takže odpočinek se vážně nekonal.

Cestu jsem si naplánovala tak, že busem pojedu do Prahy a odtud pak přes Student Agency přímo do Brna. První část trasy mě neznervózňovala, jelikož jsem ji absolvovala již nesčetněkrát a proto se zklidnila i má stresující se dušinka. Ovšem to platilo jen do doby, než mi má drahá sestřička začala vyprávět o tom, jak Idos občas vyjíždí autobusy, které už nejezdí...a já si cestu naplánovala na desátou, tedy na dobu, kdy jsem ještě nikdy nejela. Děkuji, sestři, vážně...mám tě moc ráda *skřípe zuby*
Stejně jako předtím do Prahy, jsem i teď s námahou a nadávkami na rtech dotáhla svou opět těžkou, esteticky vypadající brašnu na naše autobusové nádraží a modlila se. Autobus přijel, díky Gacktovi. Řidič dokonce otevřel i kufr, takže jsem si mohla uložit zavadlo. Jak tak sleduji, tahle možnost, skýtající pohodlí, se nabízí jen při cestě Litvínov - Praha, obráceně nikoliv, což je vážně skvělé, jelikož jet s taškou pod sedačkou a nohama ve vzduchu je vskutku paráda.
Vystoupila jsem jako vždy na Dejvické a metrem se dostala na Florenc, kde jsem dokonce i bez problémů našla správný výlez.
*začíná mít pocit, že záznam cesty zase bude delší než samotný pobyt v Brně*

Micinka mě instruovala, že se lístky na autobusy Student Agency prodávají v jakési žluté boudě, která mě hned po vstupu na nádraží praští do očí, jelikož bude přímo přede mnou. Přišla jsem a neviděla jsem. Po menším hledání po všech čertech jsem ji ale nakonec našla. Stála tam kde měla, jenže ještě před ní parkoval bus ^.^; U okénka mě pak hned vyděsil nápis "Nejbližší autobus do Brna v 16:00".
Já tam byla v půl jedné...
S hrůznou vidinou několikahodinového čekání jsem si tedy řekla o lístek, ale prodávající mě příjemně překvapila informací, že se zrovna uvolnilo místo v autobuse, který měl odjíždět ve dvě. Má dušinka zaplesala. Na lístek mi napsala i z jakého stání autobus odjíždí a tak jsem se uklidila na místo, kde jsem musela ještě hodinu a půl čekat. První půlhodina byla děs, jelikož tam spolu se mnou stála i skupina Ukrajinců *vůbec se jí nelíbilo, jak po ní koukali*.
Po menších záchvatech paniky z toho, že stojím na špatném nástupišti (přečíslovávali se), že mi bus ujede, že mě vykopnou někde v Bukurešti, apod. ... jsem nakonec přeci jen nastoupila včas do správného autobusu. Co víc, stavěl v Brně jen na jednom jediném místě *-> T'Sal nemohla vystoupit na špatném místě* a navíc jsem seděla úúúúúplně vepředu *.* *měla krásný výhled a bylo jí naprosto fuk, že kdyby něco, hezky by se proletěla* Na rozdíl od Kafky tu vedli i klimatizaci a tak bylo fajn...vlastně chvílemi i zima, což byl vcelku zázračný jev uprostřed všech těch veder, během nichž jsem jezdila >_<

Micinka na mě měla čekat na brněnském autobusáku, měla ovšem zpoždění, jelikož její trolejbus uvízl v zácpě. Napsala jsem jí tedy, že čekám na nástupišti číslo osm a čekala, až si mě najde. Po chvíli jsem si všimla, že po mě divně kouká nějaký chlap. Nasadila jsem tedy zaujatý pohled a začala se dívat jinam. Po chvíli jsem si všimla, že po mě furt kouká. Co víc, nakonec i vykročil mým směrem. V duchu jsem si připravila několik svých zbav-se-toho-dementa taktik a očekávala s čím zázračným se vytasí.
Zeptal se, jestli čekám na Nicol XY.... XDDD
Vzhledem k tomu, že jsem očekávala, že si mě vyzvedne přímo Micinka, nenapadlo mě zjišťovat, jak se skutečně jmenuje nebo kde bydlí. Takže jeho upřesnění: "Bydlí tam a tam," mi taky moc nepomohlo. Spoléhala jsem tedy na tom, že je její nick skutečně odvozen od jejího pravého jména a nechala se tím naprosto neznámým chlápkem odvést k jeho autu, zatímco mi hlavou běhaly myšlenky na to, že mu právě možná umožňuji naprosto stupidně lehký únos XD
Naštěstí Micinka přeci jen po chvíli dorazila, takže můj únosce vlastně nebyl únosce, ale přítel její matky. Myš byla zase jednou zachráněna XD

Má návštěva se odehrávala tak brzy po Advíku z jednoho prostého důvodu - Micinčiny rodiče měli odjet na dovolenou XD Vzhledem k tomu, že je má netová sestra o pár let mladší než já, přáli si mě vidět a očíhnout, jestli se ze mě náhodou nevyklube dvoumetrový nabušený úchylák s motorovou pilou v báglu, což vcelku chápu a tak jsem jim vyhověla. Měli odjíždět toho dne ve tři ráno, takže jsme se stejně moc neviděli (což bylo štěstí, jelikož mě Micinčina mladší sestra drobet vytáčela... ne, ze mě matka asi nikdy nebude XDDD).
A pak už jsme měly celý barák jen samy pro sebe *_*
První dva dny byly takové...divné...Mici seděla u PC a chatovala, zatímco já si četla. Dala jsem tam dalších 200 stran Tchaj-Pana a radikálně se tak přiblížila ke konci (můj malý nebohý Gordon T____T), díky čemuž jsem byla nucena knihu odložit, abych měla co číst v autobuse na zpáteční cestě. Mici u sebe ale měla půjčenou knížku Japonci jak je neznáme, z čehož se sice vyklubala naprosto nehorázní komunistická kravina, jež mi do konce života zprotivila jména Marx a Engels, jelikož je tam autoři citovali jako o život...o jakési výrobě a jejím vlivu na psychologii národa či co ani nemluvím >-< To se fakt nedalo, děsím se toho, až si tu knížku půjčím u nás a dočtu ji, jelikož jsem ji přelouskala do poloviny a to jsem ještě několik stran vynechala x_X
Trochu jsem se tedy zprvu bála, že to bude asi mezi námi dost váznout, ale naštěstí jsme se pak rozkecaly. Já se se svými Marx....tedy Japonci přesunula k PC a tak jsme tak u chatu drbaly osazenstvo, známé, rodinu a vše co se dalo, zatímco nám na Youtube běhaly klipy. Docela dlouho jsem prosazovala Buck-Tick, ale pak si Mici otevřela své vlastní YT okno a začaly jsme to střídat s The Gazette x_X Po chvíli přišly na řadu i jiné skupiny a my zjistily, že máme lehce (rozumějte diametrálně) odlišný vkus na zpěvačky a zpěváky. Nelíbila se jí ani D[di:], což bych ještě brala, jelikož ta je dost...alternativní, ale ona zamítla i Ariku z Ali Project!! T___T Co mě ovšem položilo, bylo, když o Garovi z Merry prohlásila, že se jeho zpěv nedá poslouchat x_X
Pouštěla jsem jí ho ale tak dlouho, až se jí nakonec děsně zalíbila Blind Romance a ona si ji sama od sebe pouštěla furt dokola XDDDD

Na pondělí jsme si pak naplánovaly cestu do Brněnské zoo. Budíček jsme měly mít v sedm, ale nějak se nezadařilo a z postele jsme se vykopaly asi až za hodinu, což nakonec vůbec nevadilo. Po docela dlouhé cestě (proč mám pocit, že ta zoo byla na přesně opačné straně Brna?) jsme přeci jen dorazily na místo. U vchodu ze mě bylo vymámeno 80 Kč (za celou dobu studia jsem vyjma jízdného ani jednou nevyužila studentskou slevu a když bych konečně mohla, tak...jsem na pracáku T_T) a pak už se jen šlo. Převážně do kopce.
Abych pravdu řekla, tak mě brněnská zoo dost zklamala. Čekala jsem od ní o dost víc x_X Byla nějaká malá, bylo v ní málo zvířat a celkově působila dost prapodivně. Cestou jsme narážely na spoustu prázdných výběhů, kde pravděpodobně chovaly zuřivé a krvelačné větve, a když už ve výběhu něco bylo, schovávalo se to před vedrem tak dobře, že jsme to neviděly x_X V lepším případě to někde leželo rozpláclé ve stínu jako totální mršina XDDD
Díky tomu všemu jsme měly zoo za dvě hodinu prošlou a tak jsme se zase vrátily domů.

Druhý den bylo v plánu jít do města koupit mi lístky na bus, abych pak v den odjezdu někde večer nezůstala trčet v Praze a trochu se projít. Volala mi však matka, že by mě ve čtvrtek mohla vyzvednout a odvést domů služebním autem, jelikož jela na firmu či co *-> T'Sal mohla ušetřit tři stovky*. Má radost nad tím, že je má peněženka zachráněna, však nevydržela na dlouho, jelikož mi asi o půl hodiny později volal otec, že tu mám dopis z pracáku a že se mám do 15. dostavit Gackt ví kam kvůli pohovoru. *-> T'Sal proklela otce, pracák, pohovor a celý širý svět s chutí někomu opravdu, ale opravdu hodně ublížit*

Tak nic, do města se šlo ve středu. Lístek byl koupen a já, zdeptaná z toho, epřijdu o tři stovky, jsem se rozhodla utratit všechny zbylé peníze, které jsem u sebe ještě měla. Nehledejte v tom logiku, sama nevím proč to dělám, ale vždycky, když mám pocit, že mě někdo připravil o peníze, propadnu stavu to-už-nemá-cenu a začnu šíleně utrácet. Výsledkem toho byly dva číze s hranolkami a Colou u Meka, Dracula v angličtině a naprosto dokonale roztomilé modré věci do vlasů.

Krom toho, že jsme někde lítaly, jsme také hodně drbaly, kecaly a jedly. To poslední v neskutečném nadlidském množství. Když nám docházelo pečivo, šly jsme si koupit nové. Vzaly jsme 12 rohlíků....bylo to odpoledne.... než jsme šly spát, bylo jich tam pět... a to nemluvím o gumových medvídcích, čokoládách, sušenkách apod. Vlastně jsme většinu peněz utratily za jídlo...i ten Mekáč byl dražší než knížka XDD

A aby se neřeklo, že jen jíme, tak jsme i koukaly na klipy (při tom jídle...) a později na celé koncerty. Já si pustila jak jinak než Buck-Tick, které jsem vzala s sebou, přesněji řečeno Tenshi no Revolver Tour, kde měl At-chan ty těsné, TĚSNÉ kalhoty, a po něm Day in Question 2003, v němž má Atsushi pro změnu ony bílé kalhoty, v nichž je dokonale vidět ten jeho sexy zadek *.* Micinka si pustila něco od Gazette, které moc neznám, ale stačilo mi vědět, že jednoho z nich má děsně ráda, pak zjistit, který z nich to je a už jen drbat XDDDD

Nevím, jestli to bylo těmi koncerty, čerstvým smogem, kterým jsme se při cestách do města nadýchaly, nebo tam někde vážně unikal rajský plyn, ale po většinu večerů jsme byly totálně mimo. Inteligence v místnosti klesla někam poblíž bodu mrazu a vidět nás někdo, skončíme na psychiatrii, protože to se nedalo. Pokud jsme se zrovna nesmály totálním kravinám...

Ačičan na chatu : Teď jsem si na monitoru rozmázla mušku. -> výbuch smíchu
Mici : Ta voda je ze Slovenska! -> výbuch smíchu (to nám vydrželo na tři dny, prosím ^.^;)

...nedabovaly zpěváka The Gazette, Rukiho...

*Ruki zpívá a přitom má ruku v jakémsi gestu, které by se dalo vykládat jako naznačení velikosti*
Ruki v mém podání : Nekecám, mám ho takhle malýho!
*...načež následuje dojemný příběh o tom, jak tím nebohý Ruki trpí, protože je tak proti své vůli vržen do roli ukeho, jak ho zbylí členové litují a jak mu nakonec upadne a všichni fanoušci mu ho pomáhají najít na podlaze koncertní haly. Celá balada o Rukiho osudu byla nakonec zakončena smutnou dohrávkou za zpěvákův penis T___T*

...tak jsme prostě jen tak plácaly kolosální voloviny...

Já : Mi ukradli nohu!
Mici : Botu.
Já : Jo, nohu!

*při sledování koncertu Gazette ve chvíli, kdy se k zemi snášely třpytky*
Mici: Hvězdičky padají!
Já : To nejsou hvězdičky, to je antrax!

*obsáhlá debata o vodě ze Slovenska, zakončená překvapivým zjištěním*
Mici : Takže špatně vymyli perlivou vodu?

Ehm...ano...bylo jedině dobře, že jsem s sebou vzala do Brna foťák a ne kameru, jelikož jsou věci, které mají zůstat neviděny/neslyšeny/ nezažity... alespoň pokud jde o osoby, jichž se to přímo netýká XD

Byly tu však i stinné stránky pobytu *nasadí dramatický výraz, jako by měla ohlásit zemětřesení*

Požitek z koncertů nám jen trochu kazila Micinčina technická výbava. Představte si monitor, který by byl odsouzen jako starý a nevhodný už při vzniku naší sluneční soustavy, přičemž ještě chvílemi všechno házel dožluta...blikavě dožluta. A o kontrastu asi nikdy neslyšel. Nedalo se na něm skoro nic přečíst. Všechno jsem si musela zvětšovat, vybírat a co jsem lidem odepsala na chatu, jsem si mohla zkontrolovat, až když jsem to odeslala a text se tak octnul na nebílém pozadí. Vážně úchvatné, ale zdaleka ne všechno.
Na její bedýnky jste museli opatrně. Neustále hučely a poté, co jste se hloupě pokusili regulovat hlasitost, začaly šíleně praskat. Navíc jí blbnul zvuk. Vtip byl ovšem v tom, že jen v přehrávačích. Ve všech přehrávačích. Ale YT fungovalo normálně. Takže poté, co jsme si pustily koncerty v klasických přehrávačích, stalo se následující -> bicí a basovka zůstaly v pohodě, kytary měly výraznější zvuk, zpěvák nebyl slyšet. Vůbec XDDD V BSP jsem si trochu pohrála s equalizérem a trochu Atsushiho, který jak se zdá měl pro její přehrávače relativně přijatelný hlas, vytáhla, ale ten Micinčin zpěvák se prostě nechytal XDDD Fascinující, jak by řekl Spock.
O její myši, která prostě nereagovala, jak měla, neustále odmítala vlézt na řádek, na který jste ji potřebovaly dostat, přestože tam ještě před chvílí, když jste ji chtěli někde jinde, lezla furt, se nebudu zmiňovat. *s láskou objímá svůj fungující notebook a děkuji za něj Gacktovi*

Dalším faktorem, který mi život u Micinky víc jak otravoval a v porovnání s nímž byla víceméně mrtvá PC sestava rajskou hudbou, byl její pes. Nesnáším psi. Nenávidím je a kdybych mohla, kopla bych do každého, které bych potkala. Přijdou mi jako totální socky x_X A ten Micinčin byl ukázkovým příkladem. Stupidní až na půdu, o výcviku nikdy neslyšel a navíc byl neuvěřitelně vlezlý. Co hůř, nejspíš měl i masochistické sklony, jelikož čím hnusnější jsem na něj byla, tím víc za mnou lezl o_O Myslím, že po téhle kůře už se nebude stávat, že bych se ve slabé chvilce rozplývala nad roztomilými štěňátky x_X
Ještě že měla i mačkací kočičku, samozřejmě jako vždy dvojnásobnou oproti těm našim XDD
Krom těhle dvou jsme ještě chodily krmit zvířectvo vedle k sousedům, kteří byli pryč. I oni měli kočku, krásnou černou, a navíc králíčka a křečka *nedokáže odolat hlodavcům*. Já chci zase domů králíčka nebo morče T____T

Pak už tu ale byl čtvrtek a nám tohle poflakování, přežírání a koukání na bišíky skončilo, jelikož jsem musela domů. Vstaly jsme plny energie *vzpomíná na skoro probdělou noc, kdy ji budil pes, opilec a komár*, nějak poklidily, já si sbalila kupodivu i všechny věci (nebo Micinka něco zapřela) a vyrazilo se na nádraží, kde už nezbývalo než se rozloučit T__T

V autobuse jsem tentokrát měla stewardku a film, přičemž to druhé jsem spolehlivě ignorovala, jelikož jsem si do uší pustila D[di:] a začetla se do Tchaj-pana a od toho prvního jsem si nechala přinést horkou čokoládu *.*

Shrnu-li to, návštěva byla fajn, Micinka skvělá společnost a za ty prachy to určitě stálo, což je dobře, jelikož jinak bych si svůj první větší dluh musela pěkně vyčítat o_O

A ještě poslední věc. Fotky ze zoo zde. Zase jsou mizerné a naneštěstí jsem tam občas i já, takže bacha na monitory XDDD

10 komentářů:

Nicol řekl(a)...

První dny jsou krušné.. já nevěděla jak na tebe mám jít XD Ty si mi totálně zdrbala komp XDD *už se těší na ntbk* A bylo to helium ne rajský plyn ! XDD Omg Rukiho chudák penis T_T Teda chudák Ruki bez něj XDD A ten přeřek "Já jsem neko..." a po chvíli než sis to uvědomila býtlem a pak z tebe byla neko/myš XDD A za toho psa nemužu..XD Waa, jsem ráda, že ses nenudila. Já si tvojí společnost taky užívala ^^ A k těm fotkám... no cement, že XDD Hentai Chi desu !

Seel řekl(a)...

Super takže nejsme se ségrou jediný lidi co se smějou všemu a chvílema taky vypadáme jak zralý na psychárnu:D

T'Sal řekl(a)...

Micinka : "jak na tebe jít" XDDD Jsem si hned představila, jak se za mnou plížíš se sítí v ruce XDD Ses tak nekomunikativně zahleděla do PC, že jsem taky nevěděla, co s tebou XD
Já mluvila pravdu, čistou pravdu a nic než pravdu, k tomu mi dopomáhej Gackt XD Tvůj comp už je nepoužitelný i na šrot XD A kušuj s héliem XD jj, nou cement...ale až ten cement bude, postavíme si společné bydlení XD
Hentai Chi desu! XD

Seel : ne, nejste, pokud tě to tedy uklidní. Přinejhorším na té psychárně jednou skončíme všichni pěkně pospolu XDDD

Gladness řekl(a)...

Koukám, že sis to užila... XDDD Doufám, že jsi se tam zotavila z našeho vykrmovacího domova. XD

T'Sal řekl(a)...

Glad : To mi ani nepřipomínej, ještě teď mám z těch porcí noční můry XDD Sice jsem u Micinky jedla šíleným způsobem, ale Rimmerovým stylem "malé porce - hodně chodů" XDD

Seel řekl(a)...

T'Sal: jen to ne, to bych před tebou neměla kam zdrhnout až se mě zase rozhodneš zabít XD

T'Sal řekl(a)...

Seel : Třeba do mě nacpou tolik sedativ, že budu neškodná XDDDD

Seel řekl(a)...

T'Sal: a třeba taky ne XD

Anonymní řekl(a)...

Nauč se česky a zajdi si k psychiatrovi !!!!!

T'Sal řekl(a)...

Česky umím, psychiatra nepotřebuji a doporučení od někoho, kdo se ani nezvládne podepsat, nepřijímám.