pondělí 7. července 2008

Srazy

Nějak se mi sem v poslední době vůbec nechce psát *zosobnění lenosti se jí rozvaluje na posteli*, takže se mi tu nahromadily věci, které bych ráda postnula x_X V tomto postu najdete report z lolita srazu v Karlových Varech a z třídního srazu s Parole skupinou.


Lolita sraz

Tohle úterý se konal lolita sraz v Karlových Varech, jehož jsem se zúčastnila i já. Jelikož to nebylo v Praze a navíc se muselo jet vlakem, zverbovala jsem jednu známou, aby jela se mnou, což se nakonec ukázalo být dobrým krokem, protože jinak bych si nejspíš hodila mašli.
Nesnáším cestování. Psala jsem to tu už mockrát a zřejmě se to ani nezmění. Nyní jen přidávám, že ze všeho nejvíc nesnáším cestování vlakem o_O
Ukecala jsem svoji společnici, abychom jely časnějším vlakem, byť to znamenalo, že budeme mít hodinu volného času. Sice mě málem kuchla, když se dozvěděla, že budeme vstávat v 4:45, ale naštěstí jsem přežila bez újmy. Tu noc přespávala u mě, abychom to měly na nádraží blíž, jelikož jinak by musela ještě takhle po ránu k nám do Litvajzu. Bohužel si ale zapomněla občanku (hehe , docela sranda, co ^.^;;), takže jsme přišly o studentskou letní slevu x_X Co se dalo dělat. Měly jsme jet do Teplic a tam pak přestoupit na rychlík do KV. Do Teplic jsme dorazily v pohodě, dokonce jsme i správně přestoupily. Pravda, když jsme pak opět projížděly kolem Mostu, málem jsem sebou švihla, ale když jsem tak propočítávala čas, tak by nás to při cestě tramvají na mostecké nádraží vlastně vyšlo stejně.
Problém byl v tom, kde vystoupit v KV. Podle mapy tam byla 4 nádraží, tak jsme tak trochu automaticky začaly předpokládat, že se bude stavět na obou, jež nám ležela na trase. Tenhle předpoklad jen upevnil fakt, že jsme v Chomutově, který je tuším menší ne KV, stavěli na dvou stanicích. Jedno z těch nádraží v KV mělo být podle mapy v centru města. Když jsme konečně zastavili na stanici Karlovy Vary, nikde nic nebylo, vypadalo to dost opuštěně a my vážně očekávaly, že bude ještě jedna stanice... Myslím, že teď už je většině z vás jasné, co následovalo ^.^;
Neptejte se nás, proč jsme se nezeptaly průvodčí. Prostě nás to v tu chvíli vůůůbec nenapadlo (i když jsme na té stanici stáli pekelně dlouho), takže ta děcka, jedoucí na tábor a sedící s námi v kupé, měla krásný pohled na to, jak obě bledneme, když se ztratily poslední baráky a kolem byl už jen les. Přesně tohle byl ten moment, kdybych si poprvé hodila mašli být tam sama. Takhle jsme ale vystoupily v Chodově. Podle průvodčí z vlaku, v němž jsme přijely, nám mělo jet každou chvíli něco zpátky. Podle ženy u okýnka ta chvíle trvala dvě hodiny :X Poradila nám ale, abychom zkusily autobusové nádraží, které však nebylo umístěno někde poblíž vlakového nádraží, ale až nechutně daleko. Naštěstí z onoho vlaku, v němž jsme jely, vystoupil i jakýsi muž, který se mi zprvu zdál dost podezřelý. Když si všiml, že máme problémy, tak se zeptal, kam bychom potřebovaly a na ono nádraží nás navedl, za což jsme mu byly nesmírně vděčny. Pravda, když se dozvěděl, kam jedeme, smál se XD

Muž : "A kamže to potřebujete?"
My: "Do Karlových Varů."
Muž: "Ale vždyť jste odtamtud právě přijely! O.O"
My: "Ehm...víme, ale...nějak jsme nezvládly vystupování." *hrabou se pod zem*

Vlastně nebyl jediný, kdo nám toho dne pomohl s cestou. Je fascinující, kolik ochotných lidí jsme potkaly O.O Asi zase začnu věřit na lidskou dobrotu XD
Měly jsme štěstí, jelikož nám měl autobus jet asi tak za půl hodiny, to znamenalo v deset hodin. Z Chodova to do Karlových Varů byla naštěstí chvilka a co víc, autobus nás vyhodil jen pár ulic od kýženého místa srazu, takže jsme tam byly na čas, protože jsem matce šlohla matku a díky tréninku z Olomouce nás tam dovedla.
Sešlo se nás tuším sedm. Po menších navigačních problémech na začátku (to ne já XD) jsme nakonec dorazily k naší restauraci, kde jsme se chvilku fotily a pak se šly projít, jelikož jsme na oběd měly zajít až ve dvanáct. Po procházce a dalších fotkách jsme se tam tedy vrátily. Restaurace byla jakási pofiderní, ale co se dá dělat. Já byla s jídlem spokojená, i když ta obloha složená z plátku mrkve a (jednoho!) kusu oschlého salátu byla spíše výsměchem, ale alespoň jsem dostala, co jsem si objednala. Ostatní si daly gyros s rýží, ale přinesli jim jakési těstoviny XDD
Mno a pak to začalo x_X; Předem chci říct, že Karlovy Vary jsou vážně nádherné město. Sice je těžké zaslechnou češtinu a některé obchody už se ani neobtěžují s českými nápisy, ale je krásné (a drahé ^.^;). Jednou bych si tam určitě ráda zajela jen tak a v klidu si ho prohlédla. Faktem ovšem je, že české lolity své srazy pojímají značně turisticky. Alespoň tomu tak bylo s těmi, na nichž jsem byla já -_- Zase jsme celou dobu jen chodily. Sice se nelítalo po krámech, ale to tomu moc nepomohlo. Vážně, sraz příznivců módy, k níž se nosí podpatky, by se měl dle mého pojímat nějak méně aktivně, protože já za chvíli cítila každou pitomou kostku, jimiž tam byly dlážděné ulice. Na konci už jsem byla perfektně vyřízená, že se chuděra moje společnice bála na mě promluvit, jelikož jsem kolem sebe metala blesky. O každý krok jsem se musela dlouho a dlouho přemlouvat a na nádraží jsem málem nedošla (musely jsme na dvě, jelikož jsme díky dřívějšímu zkratu nevěděly, kde bychom vystoupily ^.^;). Ještě druhý den jsem prostě nemohla chodit >_<
Takže pokud se nezmění pojetí srazů, děkuji nechci. Mám sebe i své nohy ráda.
Druhá věc, která mě trochu štavala, byla nespokojenost jedné z dívek s tím, že si nás lidé fotí. Nacházely jsme se v turistické destinaci. V takových oblastech kupodivu bývají turisté a turisté rádi fotí zvláštní věci. My na sobě měly lolitu, což je hodně zvláštní, tak co sakra čekala o_O Mě osobně něco takového vůbec nevadí, což je co říct vzhledem k mé nechuti k focení. Asi to bude tím, že ty fotky pak nikdy neuvidím xD Navíc, holky se tam s foťákem oháněly za každým Asiatem, který prošel kolem, takže kde byl rozdíl? o_O Ugz, radši nou cement...

Moje fota ze srazu zde. Jsem mizerný fotograf s mizerným foťákem a zaujetím pro pěkné baráky, takže..ehm...nečekejte nic moc XD


Sraz Parole skupiny


Celý rok jsme nebyli schopní se dohodnout na srazu, až se na konci prostě dal termín a konec. Můžeš, přijdeš - nemůžeš, nepřijdeš. Tak se to dle mého mělo dojednávat od začátku, ale co už... Měly jsme se sejít v Budvarce, kde jsem měly mít objednané reservé. Dívčina, která to měla na starost, ovšem pár hodin před srazem napsala na Spolužáky, kam se chodí sotva jednou za den, že to nezvládla (dle mého spíš zapomněla :X) a že by se mohlo jít někam jinam. Z Mostu byli pouze dva lidé, ale to jí asi nedošlo ^.^; Ti z nás, kteří se v onom krátkém časovém úseku mezi vzkazem a srazem na Spolužáky podívali, se rozhodli sejít u Budvarky.
Tramvaj mi jela šikovně přesně na sedmou. Zatím tam ale čekali jen dva moji spolužáci. Po chvíli dorazila i většina ostatních a vzhledem k tomu, že další měli dorazit později a dívčina, co navrhovala sraz jinde jako obvykle přišla silně pozdě (asi o hoďku, o dvě...ehm...), tak jsme šli do Budvarky, byť jen ven.
Původně jsem se chtěla opět vejít do stovky, ale když si tam všichni začali objednávat jídlo, dostala jsem hlad. Třebaže měli jakousi rybu na grilu (*.*), musela jsem se spokojit s lacinějším smaženým sýrem ^.^;
Kecalo se víceméně o všem, avšak hlavním tématem večera bylo, kdo byl natištěn na papírové dvacetikoruně. Rozdělili jsem se na dvě skupiny. Miluška (lektorka) a jedna dívčina tvrdily, že Žižka. Proti nim stál spolužák s tím, že tam byl Přemysl Otakar, číslem si nebyl jistý. Já sice neměla nejmenšího tucha, kdo tam byl, ale věděla jsem, že ať už se jednalo o kohokoliv, vlastnil obě oči. Spor se táhnul a tak se začalo volat známým a zjišťovat, jak to s těmi dvackami vlastně je XD
Nakonec jsme měli pravdu my. Žižka sice na dvacetikorunách byl, ale v předrevolučních letech. Hold se ukázalo, kdo je z nás nejstarší...ehm... XDD
Zahrádku, dáli se tak ta díra u parkoviště nazvat, zavírali v deset, ale my ještě notnou chvíli čekali na jednu spolužačku, která měla odpolední a měla přijet v jedenáct. Mělo se pak totiž jít jinam, tak aby nás nehledala. Problém ovšem byl, že mi poslední tramvaj jela před půl dvanáctou a pak až ve tři. Nejsem ten typ, co někam jde a o dopravu zpátky se začne starat, až když chce domů, takže mě ta tříhodinová mezera dost znervóznila. Sice tam byli někteří autem, ale nevěděli kudy do Litvínova a pak zpátky. A zůstat tam a čekat, jestli to náhodou v jednu nezabalí, neodjedou a já tam budu muset ještě někde sama čekat až mi pojede spoj, to se mi fakt nechtělo. Proto jsem se rozhodla, že odjedu dřív. Nechtělo se mi, ale co se dalo dělat T_T
Chtěla jsem se ještě trochu projít a navíc se i vyhnout těm opuštěným místům, jimiž ve dne normálně chodím, a raději to vzít po hlavní, proto jsem vystoupila o zastávku dříve ve městě. S mpétrojkou na uších jsem vyrazila a najednou koukám, koukám a jdu přesně tou cestou, kterou jsem jít nechtěla...kolem kostelního parku, dvou hospod a nakonec pustou ulicí až pod most, kde je to...no...dost nebezpečně vypadající ^.^; Hold jsem nějak vypnula a automaticky šla pravidelnou trasou. Už ale nemělo cenu to měnit a tak jsem šla dál. Jak jsem o tom ale začala přemýšlet, trochu jsem znervózněla, i když se mi to normálně nestává. Hold jsem si nasadila brouka do hlavy XD
Navíc nechápu, proč vždycky, když jdu v noci sama, na trosce najedu na písničku Lil' Red Riding Hood v podání Bowling For Soup. Ona je to sice krásná písnička s jedním z nejromantičtějších textů jaké znám (ehm, nečekejte sladkou romantiku ala telenovela), ale řádky jako:

Vypadáš vážně pěkně,
Jsi všechno, co by si jen mohl zlý vlk přát.
...
Nemyslím, že by malá děvčátka měla chodit
tímhle starým děsivým lesem sama.
...
Jaké to máš plné rty.
Jistě k tobě přilákají někoho zlého
...

...v takové situaci vážně moc neuklidní XDDD
Psala jsem tu vůbec o téhle písni? Myslím, že ne...budu muset napravit *.*

10 komentářů:

Seel řekl(a)...

Tak jízdu vlakem miluju asi stejně jako ty ... jednou jsem potřebovala být dřív ve škole a protože autobus žádný nejel, jela jsem vlakem a ... odjela jsem úplně na opačnou stranu -_-
Jinak na té fotce s názvem "my other psyho-expression" mi výrazem hrozně připomínáš Sephiho XDXDXD

T'Sal řekl(a)...

Waii, nejsem v tom sama! XDDD
Lol, Sephiho XD Asi si zjistím, jestli tu v okolí není něco se jménem Nibelheim XD

Nightie řekl(a)...

Lol, tvůj společenský život nabírá na obrátkách. Na tom loli sraze ti to hrozně slušelo, snad mě nezabiješ, ale v tomhle světlým vypadáš o třídu líp než v těch tmavých šatech XD Tu noční cestu domů ti nezávidám, i když chtěla bych vidět "vlka" natolik šíleného, že by zaútočil na tebe XD

T'Sal řekl(a)...

Najt : Mě se tedy víc líbí ty tmavé, ale věc názoru...a materiálu XDD
Mno, moc ven nechodím, takže by se nějaký mohl najít...víš co, chudák by nevěděl, do čeho by se pustil...a kdo má pak uklízet ty mrtvoly XD

Seel řekl(a)...

T'Sal: jo tak Nibelheim? Hlavně si pak nespleť Nibelheim s Advíkem, ráda bych ho přežila:D

Jinak podle mě ti sluší obojí, ale taky jsem pro ty tmavé ... hrozně se mi líbí kombinace černých šatů a bílých krajek ...

T'Sal řekl(a)...

Seel : Za to neručím. Třeba mě na Advíku něco lehce rozčílí a...whuuups... už to bude XDD
Taky tuhle kombinaci miluji, ale co tak koukám po buticích, tak je dost těžké to dát dohromady tak, aby šaty nevypadaly kýčovitě x_X

Seel řekl(a)...

T'Sal: Já si snad ještě rozmyslím, jestli na ten Advík pojedu XDDD Nemůžu přece umřít když jsem ještě nedočetla všechny mangy od Kaori Yuki a nedohrála Final Fantasy VII XD Ledaže bys mi slíbila že mě ušetříš XDDD

T'Sal řekl(a)...

Seel : Slíbit můžu, ale víš jak to chodí. Než si uvědomíš, co děláš, už jsou všichni mrtví a baráky v plamenech XD

Gladness řekl(a)...

Jééé, ti to tam moc sluší... Fakt to k tobě sedí víc než ty tmavé barvy... :-)))

Jinak nevím, jestli je to jen můj problém, ale ty fotky jsou zvláštně rozostřené... ???

Zase se nestačím divit, jak jsi společenská... XD

T'Sal řekl(a)...

Glad : Jestli jsou rozostřené tak jako že trochu, tak to asi bude tou kombinací já + shit foťák XD
Já vím, začínám se měnit v cosi...společenského XD