neděle 27. července 2008

A pak jí přes cestu přeběhl modrý králík...

Tak jsem zase tady, stále tady, navždy tady a nikdy se mě nezbavíte. Ha, a máte to! Ne, nic jsem nepila. Vážně. Není období medoviny, víte? Jej...uhm..ne, výmluva není. Prostě jsem a klávesnice je a já se nudím XDD


V poslední době s toho děje strašně moc a přitom nic XD V současné době se všechno točí hlavně kolem Advíku. Na ten jedu už ve čtvrtek ráno, abych na Florenci vyzvedla Micinku, svoji spolusprávcovou, k níž pak po Advíku jedu na návštěvu. V metru se vyznám a mapka s umístěním školy už je taky na netu, tak si myslím, že by neměl být problém ji tam dokormidlovat, jelikož ona se metra bojí XD Bude to také taková naše první okukovačka, abychom věděly, s čím pak strávíme několik dní...úplně samy XD
Někdy po poledni se pak odebéřu za Gladness, která mě, jak doufám, vyzvedne někde u metra. Většinu cesty k ní sice znám, ale jakmile se dorazí k té osadě rodinných baráčků, byla bych nejspíš ztracena XDDD
V Praze bych měla být do úterý, což nejspíš znamená tu slíbenou procházku Prahou, takže kdybych se už neozvala, tak víte koho máte vinit *kouká na Gladness*. Nejspíš budu někde na dně řeky s utlapkanými packami T_T
Pokud bych přeci jen přežila (nějakou náhodou), tak se doma moc nezdržím. Hned v pátek totiž zamířím do Brna za Micinkou, kde strávím dalších pár dní. Chudák moje peněženka bude úplně vyždímaná, jelikož jen cesta bude za 600,- T_T Je hrozné, jak se ty výlety prodraží x_X

Kromě toho makám na stránkách. Asi před týdnem jsem si říkala, jak už mám většinu webu převedeného na nový vzhled a že už to bude jen brnkačka. Pak jsem ale část nahrála na web a...nejspíš budu do pondělí nebo do úterý mimo provoz x_X Zase jsem zapomněla zkontrolovat, jak to vypadá ve Firefoxu (dělám s editorem, který využívá IE zobrazení) a tak mi tam poletují tabulky. Navíc jsem se rozhodla u povídek změnit pár drobností. Samozřejmě už jsem tu sekci měla komplet hotovou, takže zase předělávání x_X Není to sranda koukat několik hodin do kódu a na více jak stovce stránek upravovat jednu a tu samou věc. Za chvíli vám z toho začne solidně přeskakovat. Nejlepší je, že když něco dodělám, pak přijdu na další chybu nebo věc na úpravu a jedu znovu T_T

Alespoň že vzhled vypadá solidně. I když to je tím, že jsem vykradla jednu předlohu tady na blogu XD Jsem totiž na tyhle věci děsná. Což je poznat podle hlavičky, jíž už jsem sama dělala a vypadá příšerně. Photoshop hold užívám jen na editaci textu XD
Taky jsem přepsala asi dvě recenze a mám v plánu postupně konečně předělat i zbytek. Tedy myslím, takové ty hrůzy, co jsem psala dřív. Poslední rok už ty recenze píšu vcelku dobře (rozuměj, jsou dlouhé na jednu A4 -> T'Sal je spokojená).

Ale zase budu mazat fórum. Už mě to začíná štvát, vážně. Dneska jsem tam nakoukla a vybaflo na mě oznámení, že 15. bude server uzavřen. To je vážně skvělé. Teď nemám čas hledat nějakou jinou alternativu, takže prozatím BL mít fórum nebude. Dokud se v klidu nerozhodnu, co s ním dál. Projdu zase hostingy a uvidím, ale abych pravdu řekla, možná počkám až se vyřeší moje finanční situace a přejdu na placený hosting, jen ještě nevím, jestli jen s fórem nebo i s celými stránkami...Ale to je otázka měsíců.

Začínám si také říkat, že bych se měla začít pořádně drtit anglinu. V zimě si totiž chci dělat testy. Zase se rozhoduji mezi TELCem a FCE. FCE bych radši, jelikož se o něm tak nějak mluví víc, ale zase mi přijde strašně drahý x_X 4500,- je docela dost a já nevím, jestli mi na to fotřik dá, nejspíš ne... Podporu nedostávám žádnou (ne že by mi ji hlava rodina stejně zabavila -_-) a s prací by to mohlo být komplikovanější. Což se snad nestane, protože už teď mě unavuje poslouchat, jaká jsem finanční přítěž >_<

Zpátky k anglině. Se známou, která mi abych pravdu řekla, začíná trochu vadit, jsem se nedávno bavila o angličtině a nabídla jsem se jí, že bych ji mohla doučovat. Udělala jsem to ze zcela sobeckých důvodů, protože bych si tak jednak zopákla nejnudnější část angliny - časy a navíc si takové doučování ochmatala. Uvažuji totiž o tom, že bych tak začala trochu brigádničit. Než s tím ale začnu ofic, chtěla jsem zjistit, jak na tom se schopností učit někoho vlastně jsem a hlavně si vybudovat nějaký systém.
Přemýšlela jsem o tom a došla k závěru, že základem gramatiky pro mě bude můj milovaný Murphy (a já se Milušce smála, že ho tak uctívá T_T), kde je vše pěkně vysvětleno, ale cvičených je zde pomálu, takže ty bych pak brala z dalších učebnic, kterých mám doma a v PC plno. Díky tomu a faktu, že je Murphy docela drahý, jsem se rozhodla, že bych si materiály na hodiny nechala tisknout ve městě, což samozřejmě něco stojí. Z toho důvodu jsem si té známé řekla o 50,- Kč za jedno sezení, protože vlastní peníze do toho dávat nebudu. Myslela jsem si, že to nebude problém, protože to je v porovnání s placenými kurzy jako zadarmo a navíc je to logické. Ovšem to co mi řekla, mi vyrazilo dech...
Prý že z ní tahám peníze.
V tu chvíli jsem nevěděla, co na to říct. Já se jí jako kráva nabídnu, že jí zlepším její angličtinu, řeknu si o pitomých 50,- týdně na materiály, i když příprava na jednu hodinu mi zabere tak tři, čtyři hodiny (to už mám vyzkoušené) a ona mi na to řekne tohle.
Měla jsem chuť ji poslat k čertu nebo si říct o 200,- na hodinu. Prostě...neskutečné....

Áááá, zase pěním a už se mi nechce psát o ničem jiném, takže jdu koukat na písmenka a tvořit stránky XD

8 komentářů:

Nightie řekl(a)...

Jen za cestu šest stovek? O_o já jsem fofrem spočítala svoje cestovní náklady na cestu tam a zpět plus metro a vypláznu celých devadesát korun XD

T'Sal řekl(a)...

Možná jsem se špatně vyjádřila, ale těch 600,- je na tu cestu do Brna. Stovka je za cestu do Prahy a pak dvě stovky z Prahy do Brna + zpáteční cesta.
Furt le utratíš míň než já XD Dám za cestu dvě stovky a metro asi zase půjde na stovku, na dvě, protože budu každý den dojíždět.

Momoko řekl(a)...

Si ta tvoje známá dělá srandu,ne? XD Já jsem za japonštinu platila 120 Kč za jednu hodinu a myslela jsem si, že to je úplně největší minimum... Tak ať ta tvoje známá laskavě sklapne, může být ráda, že sis řekla jen o tolik...
Jinak k těm certifikátům na aj, ten první, o kterém píšeš, ten neznám, ale spolužák má FCE, obětoval ony 4500, já mám jen City & Guilds Pitman, ty jsou za litr a půl... Zatim mi ale k ničemu nebyly...XD
Tolik jsem chtěla na Advík,ale moje konto je úúúúplně vyždímané + ještě dva litry dlužim. T_T

Gladness řekl(a)...

Přiveď ji přede mne a zastřelím ji.. Pro takové pitomce není na světě místo... XDDD

50 Kč je úplný pakatel... x_X

Btw, s tím metrem to můžeme ještě nějak vymyslet... Je to zastávku metra ode mně, takže když ti nebude vadit půl hodina chůze - 15 minut zastávka + 15 minut od baráku do civilizace... Rozhodni se, je to na tobě... XDD A budu nás vést jááááá!! XDDD

Btw, to si beru osobně, ty narážky... Tss... XD

T'Sal řekl(a)...

Momoko : 120,- O.O To máš cenu ze známosti ne? O.O Protože, co jsem tak odpozorovala, tak individuální kurz u někoho, kdo daný jazyk umí vážně dobře, je tak 300,- výš o_O
O City & Guilds Pitman jsem slyšela až teď nedávno náhodou. Tak tyhle certifikáty jsou jen k potvrzení tvé úrovně angličtiny. U mě to bude dobře vypadat, pokud začnu vyučovat za peníze. Teďkon v práci to asi bohužel uplatnit nestihnu.
TELC je tuším od EU.
Tvého konta a nepřítomnosti na Advíku je mi líto T_T Prázdná peněženka dokáže zničit snad všechno T_T

Glad : Nepřivedu, ještě by tě zavřeli a co já pak? T_T XDDD
Takže mi to půjdeme půl hodiny a kdokoliv jiný by to šel pět minut? XDD Pokud ti to nebude vadit a pokud nepůjdeme nějakými močály, tak mi pěší chůze nevadí, už mám koupené (snad) pohodlné ťapny XD
Ale no tak, ubytovničko, snad by ses neurazila kvůli pár nevinným poznámečkám XDDDD

Momoko řekl(a)...

Ano, prázdná peněženka je to nejhorší, co může adolescenta o prázdninách potkat...
Cena ze známosti to byla možná trošku, ta slečna co mě učila chodila na stejnej gympl, japonštinu studuje v Brně jako jeden z nepovinných předmětů... Ale byla fakt skvělá učitelka. :o)
Já jsem o C&G věděla jen díky tomu, že náš gympl je jedno z center, kde se testy dělají... Heh, v Londýně mi potentovali certifikát, takže mi nakonec místo v lednu přišel až v dubnu...XD

T'Sal řekl(a)...

Momoko : Myslím, že prázdná peněženka je zlem v jakékoliv fázi života XD
Se máš, já s japonštinou spoléhám na tu VŠ, snad se tam příští rok dostanu. Jinak jakékoliv kurzi jdou mimo mě, možná až budu mít práci, ale kdo ví, jak to bude.
Jaj, jako by to s těmi certifikáty už tak netrvalo dlouho x_X

Momoko řekl(a)...

Já mám možnost učit se japonštinu na vejšce, mám na výběr z: čínštiny, japonštiny, sanskrtu, hebrejštiny, latiny, řečtiny. Divnej výběr, já vim. =D Budu studovat religionistiku, tak proto... Ale vybrala jsem si latinu a hrozně bych chtěla hebrejštinu...Když jsem si zapisovala předměty, tak už japonština stejně byla přeplněná. =D