úterý 15. července 2008

Absolute Obedience

Konečně jsem se dostala k nainstalování Absolute Obedience, která mi tu dlouho ležela a čekala na své místo na disku. Kdyby vás zajímalo, co AO je, tak se jedná o yaoi hru. Více na blogu Tiny.

Pařím to tu celý den a už mám za sebou tři mise v podání mého krásného Louise, přičemž můžu říct dvě věci. Za prvé je tam na mě trochu moc málo interakce, což mě drobet otrávilo. Více by mi vyhovovalo větší možnost rozhodovat za postavy x_X A za druhé je tu mé úžasné skóre, jelikož zatím zcela úspěšně....
....
...prohrávám XD
Jedna mise na C (což je bída) a ve dvouch mě dokonce znásilnili, přestože jsem to měla být já, kdo znásilňuje XDDDDD O tom, že jsem zvolila špatné pořadí misí a zbytek si zablokovala, nemluvím XD Prostě úspěch na celé čáře. Jsem hold herní talent ^.^;


12 komentářů:

Seel řekl(a)...

Takže teď budeš místo vraždění a podpalování Advíku všechny znásilňovat? XDDDD Nebo to pro jistotu všechno zkloubíš dohromady? XDDD

T'Sal řekl(a)...

Oběti, na nichž páchám sexuální násilí, si pečlivě vybírám, takže to spíš skloubím dohromady s tím, že vyvolené prozatím uklidím do bezpečí, kde se jim později budu věnovat, a zbytek (většinu) zmasakruji/upálím XDD

Anonymní řekl(a)...

to já byla mnohem horší XD...někdo mu zastřelil toho jeho kluka a pak mu umřel v náručí T_T...mě se totiž v tý hře zobrazují místo angličtiny/japonštiny: ,%ëâ a podobný blbosti XD suzake

T'Sal řekl(a)...

Suzake : Kruci, to bude takové drama? o_O T_T
Huh? o_O Já si stáhla engl verzi, takže to mám v pohodě. To tvoje vypadá jako jap. verze bez jap. podpory v PC, nebo?

Anonymní řekl(a)...

mě počítač jp normálně podporuje akorát v tý hře asi ne...někdy si to stáhnu taky v angličtině, ale až budu mít v pc volných víc jak 3giga XDDD

T'Sal řekl(a)...

XDD Jop, tak jsem musela počkat, až uvolním místo XD

Seel řekl(a)...

T'Sal: fajn takže počítám s tím, že mě "jen" zmasakruješ a upálíš ...

Anonymní řekl(a)...

Docela se mi libi jak jsem blbej a o nicem nevim...no jo no..
http://notes02.blogspot.com/

Momoko řekl(a)...

jéje, děkuju za publicitu,ale ten blog na který vede odkaz patří Tinuse...:oD

T'Sal řekl(a)...

Momoko : Gackte... *jde se zakopat* Takže vám oběma dlužím omluvu XD Nějak mi, lidi, začínáte splývat XD

Gladness řekl(a)...

Až ti začnu splývat i já, ošklivě ti ublížím! *dotčený výraz* XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad : Neboj, ty mi splývat nikdy s nikým nebudeš... *napadne ji tisíc a jeden důvod, ale raději si je nechá pro sebe, než jí zase bude vyčítáno, že je zlá* XDDD