pondělí 9. června 2008

T'Sal zase utrácela

Gackte, zastřelte mě někdo... Za rekordních 10 minut 8 stovek v tahu...*headesk* A přitom to začalo tak nevinně T_T

Dočetla jsem 7. díl Amberu (mimochodem konec mi zase vyrazil dech, i když už jsem to přečetla po třetí. Díky Gacktovi za mou neexistující paměť *radostně ochá a přemýšlí, jak je sakra možné, aby Maska...*). V poslední době mívám ale rozečteno vícero knížek, takže mi tu ještě leží Povrženec od téhož autora. Jak jsem se tak ale prohrabovala knížkami od Zelaznyho, padl mi zrak na Jacka, Pána stínů a já si řekla, že bych si mohla koupit něco nového, třeba Pána světla. Konec konců jsem do knížek už pekelně dlouho neinvestovala.

Nahodila jsem tedy strýčka Googla a zkusila to přes vydavatelství Straky na stromě, které Zelaznyho docela vydává. Sice jsem tam nenašla Pána světla, ale zase mě zaujala Země změn za 150,-, poštovné gratis. No neberte to. Naladěno touto koupí jsem si přepočítala penízky v peněžence a řekla si, že ještě jedna mě nezabije. Tak jsem zakufrovala do internetového knihkupectví Daemon...

Od Zelaznyho tam měly spoustu knížek...až moc knížek...a já bohužel některé neměla... Když jsem po chvíli zběsilého klikání koukla do nákupního košíku, koukaly na mě tři knihy o celkové hodnotě 700 Kč...tak jsem znovu přepočítala peníze a ono to bohužel vyšlo. Natěsno, ale vyšlo, takže se stanu majitelkou Vchodů do písku, Noci v osamělém říjnu a Černého trůnu. Ostatní, které jsem neměla, byly už naštěstí vyprodané *s těžkým srdcem si oddychne*

Z čeho zaplatím sraz lolitek, na který jsem se upsala a kde mě jen cesta vyjde na 400,-, to vážně nevím o_O A to jsem si k svátku chtěla koupit softpad na DDR T_T

15 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

Co je to "kniha"?

Taky bych si zase ráda přečetla něco jiného, než skripta... :oD

Anonymní řekl(a)...

Kacha
No...ten vchod do pisku (nebo jak ze se to jmenuje)....cetla jsem to ale asi nic moc bo si nepamatuju o cem to je... Cerny trun-luxus!!!! A to zbyly nevim....bud jsem to necetla a nebo to nebylo nic vyjimecneho :-) Hezkou zabavu pri cteni :-)

Ketty řekl(a)...

haha, ano knihy jsou velmi zrádná věc, moc dobře to znám XDD nemůžu chodit do knihkupectví, protože nikdy neodejdu s prázdnou... to už je prokletí <_< XDD

T'Sal řekl(a)...

Sarah : Mno jo no, stává se XDD

Kacha : Děkuji, jsem na to docela zvědavá. Tak nějak jsem si řekla, že bych si mohla pořídit vše, co tu od Z vyšlo XD

Ketty : To mi povídej, já když vejdu do knihkupectví s penězi, tak vyjdu bez nich, ale takovýhle úlet na netu jsem ještě neměla...snad se z toho nestane zlozvyk, jinak budu první myš, která zbankrotuje kvůli knihám XDD

seel řekl(a)...

Taky ráda čtu, ale knížky si nekupuju, i když to nutkání občas mám ... radši si šetřím na mangy:)

Momoko řekl(a)...

O penězích mi mluv... Vůbec netuším, z čeho si zaplatím Rock for people, kam mám jet s kámošem... Nezbývá mi, než doufat, že mě vezmou na brigoš do Kauflandu...=D

kuroyume řekl(a)...

Penize,penize >_< ...zaplatpanbuh za knihovnu - jinak bych se zadluzila az do sedmeho kolena,protoze knizky,to je muj skoro-fetis ...

T'Sal řekl(a)...

Seel : Bylo by fajn mít mangy při čtení v ruce, ale nějak mě neláká si je kupovat. Stačí mi to v PC. Jediné, co bych si jednou chtěla dokoupit je akorát Fake, jelikož toho tu mám dva díly, co jsem si přivezla z Anglie. V tomto výběru tedy dávám jednoznačně přednost knihám.

Momoko : Peníze jsou strašné svině, mám-li to tak říct...nikdy jich není dost >_< A na brigády jsem moc líná, i když teď asi budu muset začít nafest pracovat XD

Kuroyume : Já mám smůlu v tom, že knížky musím vlastnit, jinak se mi je vůbec nechce číst. Z knihovny si půjčuji akorát literaturu faktu, ale krásnou vždy kupuji x_X

Ketty řekl(a)...

hach, taky tě postihla ta super nemoc s názvem "tak když už jsem sem vlezla, tak přece neodejdu s prázdnou"? XDDD úlety na netu.. hehe těch jsem měla za poslední půl rok víc než dost =/ stačí když se člověku dostane do rukou kreditka, paypal a účet s penězi a pak to jede =/ XDDD hmmm no alespon pak budes mit, jako mys, co jist, kdyz nebudou penize na jidlo XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Ketty : Jj, postihla. Existuje nějaká léčebna? Já už se normálně knihkupectví vyhýbám velkým obloukem XD Naštastí kreditku, ani účet s penězi nevlastním, takže jsem chráněna před nákupy v zahraničí, ale stejně...XD
To myslíš jako...jíst knihy? o_O To bych radši chcípla hlady, knížečkám se nesmí nic stát! XD

seel řekl(a)...

Mě v PC mangy nestačej vůbec, navíc je v němčině většinou ani neseženu x_X Knížky bych taky jednou ráda sbírala, ale zas to beru tak, že dobrých knížek je hrozně moc a tak je dost malá pravděpodobnost že se k jednou přečtené knize ještě vrátím. Zatímco v těch mangách se hrabu pořád XD

T'Sal řekl(a)...

Seel : Tak já se k dobrým knihám vracím ráda. Vlastně nové knihy čtu jen výjimečně XDD Abych se přiznala, tak mangy neberu jako rovnocenného soupeře knihám, takže od toho se odvíjí i můj vztah k nim. Čtu je ráda, ale utrácet za ně zatím nehodlám.

seel řekl(a)...

Já beru knížky a mangu jako dvě úplně odlišné věci, sice je to podobné, oboje se čte, oboje má většinou nějaký příběh, ale číst mangu a číst knihu je přitom velký rozdíl. I kdy manga se na PC přežívá líp, sice si to člověk tak neužije, ale číst na kompu knížku je hrozný, to si jí vážně radši koupit ...

T'Sal řekl(a)...

Seel : Přesně tak. Knížka na PC je utrpení, proto tu mám plno pdf knih, ale nepřečetla jsem ani jednu. Radši si počkám, až budu mít volné tři stovky a nechám si to vytisknout.

Seel řekl(a)...

To se ti vůbec nedivím. Taky mám spoustu knížek v compu, ale nečtu je XD