sobota 28. června 2008

Překlady

Tak jsem se zase dala do překládání. Původně jsem chtěla překládat Count Caina souběžně s Diem, jelikož už jsem měla půlku za sebou, ale když jsem předevčírem prohledávala PC, nějak jsem nemohla najít druhou kapitolu (polovinu prvního booku ze dvou) x_X Nejspíš jsem ji musela omylem smazat nebo já nevím, ale prostě je pryč, což je vážně úžasné vzhledem k tomu, že už jsem ji jednou předělávala. Takže pro velký úspěch po třetí. Vážně začínám tu mangu nesnášet ^.^;
Cain hold bude muset počkat, ale tajně doufám, že s ním v srpnu začnu. Už se na něj upřímně těším, vážně...teď bych dala cokoliv za ty náááádherné biologicko-poetické kecy mého milované Jeze *.*

Krom toho jsem začala překládat Ai no Kusabi román, jelikož text jako takový příliš nepřekládám a on je to přeci jen v porovnání s mangou docela rozdíl. Můj spisovatelský cit přitom zatím pláče ^.^;
Tenhle překlad ale neberu nějak ofic. Možná to budu dávat sem na blog po kapitolách, ale Gacktví, jestli u toho vydržím nebo to dokonce i dokončím, takže asi tak XDD

7 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Budeš překládat i Ai no Kusabi, jo? o_O Jako manga je jedna věc, ale román... To musí být fakt těžké, vzhledem jenom k textu, textu, textu... XD Hodně štěstí...

Jinak chudák Zeus.. jsi na něj zlá! XDDDDD

Seel řekl(a)...

Na Caina se těším, sice ho mám i knížně, ale aspoň si můžu ověřit, jestli tomu vážně rozumím (hm, to bude sranda až zjistám, že vlastně německy vůbec neumím XD)

T'Sal řekl(a)...

Glad : Je to mnohem těžší i tou větnou stavbou a výrazy, ale právě proto to překldádám, abych se zdokonalila. Přeci jen chci dělat překladatelství XD
On je zlý na mě! >_<

Seel: Jop, já taky. Tu nepřeloženou část budu poprvé číst až těsně před překladem, tak se na to klepu už jen z toho důvodu XD

Nightie řekl(a)...

Ai no Kusabi? Wow jestli se ti to povede tak tě snad i začnu poslouchat :D aby tě z té nepřeložené části Caina nakonec nekleplo, protže o mě se infartk pokoušel
(všimla sis že jsem konečně přišla na to, jak psát komentáře? XD)

T'Sal řekl(a)...

Nightie: No waaii! Tak nejsi tak beznadějný případ, jak jsem si myslela XDD
Snad neklepne, když jsem přežila i v AS tu....tu...věc se Sevim-sama T_T
Jak ale říkám, nic neslibuji, beru to jen jako cvičební překlad.

Anonymní řekl(a)...

Chjo...s tím Cainem me to mrzí , už sem se tešila. Nevadí doufám že to v tom srpnu vyjde.

ps.: jsem tichá , ale častá návštěvnice tvého blogu. ráda si počtu tvé vtipné příspěvky ;)

T'Sal řekl(a)...

Anonym : V srpnu s ním začnu určitě ;)
Jinak jsem poctěna *červená se*