středa 18. června 2008

Odpad mého života III

Je libo nějakých novinek z mého života? Vyprávění o krásném snu, nepovedeném dni, pár návštěvách a nové zásilce knih...


Sen
Konečně se mi zase zdál nějaký pěkný sen a já si ho dokonce i pamatovala *_* Škoda jen, že byl tak krátký, i když i tak se pěkně vstávalo.
Zdálo se mi o tom, že jsem v nějaké vojenské jednotce, která zajala Atsushiho, jelikož si myslela, že ví něco, co ve skutečnosti nevěděl. Drželi jsme ho pod zámkem pekelně dlouho a mučili ho pomocí nějakého zařízení (promiň, At-chane T_T), přičemž já to vedla (heh ^.^;). Výslechy probíhaly v nějaké temné místnosti, kde nebylo nic vidět, jen uprostřed pod kuželem světla bylo jakési ďábelské křeslo, které sloužilo k mučení. Jednou jsem tam s At-chanem osaměla, protože ostatní šli něco vyřídit či co. Chuděrka tam seděl v tom pekelném křesle, spoutaný, s páskou na očích a po tvářích mu tekly slzy. V tu chvíli mi ho jednak začalo být hrozně líto a také mě strašně fascinovaly jeho nádherné rty, tak jsem ho něžně políbila *_* Ty pocity, co ctím, vždycky když si na to vzpomenu....wuá...dneska jsem relativně happy myš i přesto všechno (viz.níže).
Škoda jen, že jsem se po tom polibku probudila T_T


Škola
Dneska jsem se rozhodla jít do školy, což mi zcela okavidně nebylo přáno. Ráno jsem sice vstala včas a byla připravená vyjít z domu tak, abych si dokonce i stihla koupit snídani, ale tím to dobré skončilo.
Při odchodu, s rukou na klice, jsem si uvědomila, že sestra nemá klíče od bytu. Před několika dny je ztratila a ještě nebyla schopná si je jít udělat, tedy neměla čím zamknout. Musela jsem proto odcházet až po ní. Ji to ale vůůbec nerozhodilo, jelikož si trvala na tom, že každý den odchází v 7:40 a tak to hodlala provést i dnes. Ještě 20 minut po tom, co jsem klíče začala řešit, si ležela ve vaně *skřípe zuby*. Ano, jsem jí nesmírně vděčná za to, ž jí bylo úplně šumák, že přijdu o hodinu později...
Abych tu celou tu dobu nemusela jen tak sedět, tak jsem nám zašla nakoupit, jelikož jsou oba rodiče dočasně pryč (zítra se ale vrátí T_T). Domů jsem se vrátila tak akorát, abych vyložila nákup a zase rychle zdrhala na tramvaj. Cestou jsem ale špatně došlápla a rozviklala si podpatek, díky čemuž jsou mé milované boty, které jsem tak ráda nosila, zničené. Měla jsem je 4 roky a byly k nezaplacení, jelikož byly krásné a na silném vysokém podpatku T_T
Ve třídě po mě pak hned chtěli stovku na dárek pro Milušku, což tedy vůbec nevím, kde seženu, jelikož procházím solidní finanční krizí. Takže se ptám...proč já tam vlastně lezla? o_O


Knížky
Taky jsem dnes v tramvaji dočetla Podvržence. Knížka je to sice pěkná, ale má jednu drobnou vadu. Navazuje na ní Divomág a já musím přečíst nejdřív to, než se budu moct pustit do těch nových knih T_T
Ty mi přišly koncem minulého týdne (pác pác penízky).
Balíček z Daemona byl v naprostém pořádku, i když zabalený tak nedobytně, že jsem se do něj málem nedostala o_O Takhle zabezpečená mi nepřišla ani mp-troska XDD
S knihou z nakladatelství Straky na vrbě to bylo už trochu zajímavější. Jednak jsem si tuším navolila možnost platby skrze dobírku, jelikož tak to dělám vždycky, protože je to pohodlné a ten způsob z ruky do ruky mě trochu uklidňuje, ale nakonec mi poslali složenku. Na složence pak byla částka 130 Kč, mělo tam být 150,-. Nestěžuji si XD Co mě ovšem překvapilo byl fakt, že to poslali úplně obyčejně, takže mi to prskli jen tak do schránky o_O Slyšeli někdy o slově "doporučeně"? o_O


Společnost
Jinak v poslední době žiji lehce kulturním životem. Dvakrát u mě byla Renča a při příležitosti otcovy nepřítomnosti se u nás v sobotu zase konal menší sraz s několika přáteli, které vídáme jen občas. Tentokrát se to trochu protáhlo, takže jsem končili až kolem 4. hodiny ranní. Druhý den to tu životem moc nezářilo XD
Někdy kolem jedné v noci jsem si ale přitáhla noťas, což sice vůči návštěvě nebylo příliš ohleduplné, ale já vnímala a navíc stejně řešili nějakou astrofyziku a matematiku, což mě absolutně nic neříká. Tedy, alespoň jeden z přítomných, který se v tom trochu vyzná, s mou matkou, která o tom neví absolutně nic, což jí vůbec nebránilo v tom, aby razila své...ehm...teorie *headesk* Vážně nemám ráda, když se motá do věcí, o kterých nic neví x_X

6 komentářů:

Seel řekl(a)...

Chci mít tvoje sny! *_* *a sákra, moje pověst je v tahu*

T'Sal řekl(a)...

Sell : Já je chci taky, protože jak se znám, tak teď zase pět let nic T_T

Seel řekl(a)...

T'Sal: Nevím jestli tě to uklidní, ale mě se zdaj skoro pořád samé blbosti x_X Jen občas se mi zdá něco, co má aspoň trochu smysl a zároveň se mi to líbí x_X Kéž bych si tak mohla určovat co se mi bude zdát XD

SarahAlex řekl(a)...

Taky chci ve snu líbat Atsushiho! Chjo... :oD

Gladness řekl(a)...

Furt tvrdíš, jaký si antisociál a hle, jaký to společenský život vedeš! XDD

T'Sal řekl(a)...

Glad : Neboj, však já se zase dostanu do starých kolejí XD