sobota 28. června 2008

Nesnáším červenec

Už aby byl srpen. Vážně, červenec asi nepřežiji. Když už mě neoddělá nezvykle častý pobyt mezi lidmi, odkrouhne mě nějaký věřitel XD

Nějak se mi to tu totiž nahromadilo. Původně jsem měla v plánu jen Advík na přelomu července a srpna, ale pak se objevil lolita sraz v Karlových Varech. Ten už mi silně narušil rozpočet, ale za poslední týden přibyly ještě dva třídní srazy x_X


Jeden se konal dnes - sraz ze střední. Samozřejmě jsem si na to vzpomněla až dvě hodiny před začátkem, takže přede mnou stálo rozhodování, zda-li se na něj jít nebo ne. Jednak jsme měli zamluvenou zahrádku, ale počasí venku nevypadalo zrovna přívětivě. Foukal dost silný vítr a vypadalo to, že by mohlo každou chvíli sprchnout. Hlavně jsem si ale nebyla jistá financemi, protože jsem si mohla dovolit utratit maximálně stovku x_X Nakonec jsem však přeci jen šla. Vítr přestal, ale byla vcelku zima, takže jsme za chvíli opustili zahrádku a zalezli dovnitř.

Vzhledem k tomu, že se sraz dohadoval narychlo a navíc na začátku léta, účast byla malá, začínali jsme v pěti, ke konci večera jsme se dohrabali tuším na devět lidí. Kecalo se hlavně o tom, kdo co teď dělá, kde je a jak se mu daří. Pobavilo mě, když je překvapilo, že jim nedokáži říct, jak se mají moje tři spolužačky, s nimiž jsem se na škole hodně bavila. Jestli jsme se prý nepohádaly XD Jenže ony to byly skutečně jen školní vztahy, pouze během vyučování. Když nám odzvonila poslední hodina, už jsme se spolu nikde nepoflakovaly, maximálně jsme se s jednou trochu bavily po netu. Není tedy divu, že po konci střední víceméně nejsme vůbec v kontaktu.

Jinak jsem si ale přišla děsně stará. Během srazu někdy před Vánoci nebo kdy to bylo, to tak nebylo nebo jsem si to jen neuvědomovala, ale když jsme kecali, bylo to ještě relativně hodně provázané se střední školou. Teď se ale najednou všichni bavili o zkouškovém, práci, případně jejím shánění, o novém bydlení. Když přišla řeč na prázdniny, zjistili jsme, že je nikdo z nás víceméně už vlastně mít nebude. Bylo to...divné x_X Když jsem si o tom pak doma povídala s máti, tak říkala, že bude hůř, protože za chvíli se začneme bavit o dědech, pak vnoučatech.... Mno jo, umí povzbudit XD

Jinak byla docela zábava, i když se mi nějak nedařilo se rozpovídat. Beztak jsem neměla žádné drby, kterými bych přispěla XD (A jinak, vážně se mi za celý večer podařilo utratit jen 100,- *.*)

Další akce bude úterní sraz lolit v Karlových Varech. Většinou jezdím jen do Prahy, jelikož tam mám přímý spoj autobusem a jak zjišťuji, skoro zadarmo (a navíc tam mám možnost se i zadarmo ubytovat *andělský úsměv směrem ke Glad*). Řekla jsem si ale, že si zase jednou dopřeji trochu adrenalinu. Zatím to vypadá, že mě tenhle jednodenní výlet vyjde na víc, než celý 4denní Advík, ale co se dá dělat no...

Jen mě trochu znervózňuje ta organizace. Cestování nemám ráda a dost mě vyvádí z míry, takže mám ráda, když je tak týden předem jasné co, kdy, kde. V neděli ještě stále nebyly žádné bližší informace, než datum konání, takže jsem si zahrála na otravnou a poslala jim mejl. Přišla mi odpověď, že si mám co nejčastěji kontrolovat blog, jelikož začnou informace přibývat. Nějakou dobu se zase nic nedělo, pak dali vědět, kde, v kolik a za kolik se bude jíst. Vcelku fajn, když vůbec nebylo jasné kdy a kde bude sraz x_X V restauraci musíme být ve dvanáct, já do KV přijedu v jedenáct, což se mi moc nelíbí, takže nejspíš pojedu tím dřívějším vlakem v šest, abych tam byla na osmou x_X Věta : "Na přesném čase a místě srazu se dohodneme během příštího týdne..." mě dorazila. Sraz se totiž koná v úterý, takže ten "příští týden" znamená pondělí nebo pozdě x_X Mno, uvidíme, uvidíme *snaží se být klidná a nezmatkovat*

A pak se tuším koná sraz naší Parole skupiny. To zase budu muset narvat do stovky XD Po něm pak už jen na konci měsíce ten Advík. Ten vlastně taky nemám jistý, protože nevím, jak to na pracáku chodí. Snad se mi to nebude s ničím krýt, protože zrovna ty první dva dny (čt, pá) vypadají nejzajímavěji x_X A od srpna si začínám aktivně hledat práci, s čímžto jsem se dnes dost stupidně prořekla před fotrem, takže si mě teď bude hlídat. Chci to odložit o jeden pitomý měsíc a on ze mě hned dělá budižkničemu, co nechce makat a že prý mě nebude živit. Vážně magor >_< Nemluvě o tom, že podle toho, jak se vyjadřuje, ode mě očekává, že vezmu první práci, která přijde o_O Ne, je mi líto, ale uklízet nebo makat někde u pásu fakt nehodlám, s tím se může jít vycpat. On sám by to nedělal a já že prý si nemám tolik vybírat >_< Grr...

Teď je s našima vůbec veselo x_X

*podívá se na délku zápisu* Heh, a já už radši končím. Jsem se zase nějak rozepsala XDDDD

4 komentáře:

Gladness řekl(a)...

Je fajn vědět, že funguju coby ubytovna... XDD

T'Sal řekl(a)...

Já věděla, že tě potěším XDD

Seel řekl(a)...

Jo, remcání rodičů vždycky potěší >_< Jinak doufám, že ti ten Advík vyjde:)

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

Tak s temi srazy od nas ze stredni to vypada uplne stejne - drbe se,vzpomina se na stredni,bavi se o praci,o vztazich - a ja jen posloucham a prikyvuji,protoze vetsinou mam na utratu jen padesati korunu,a to me teda vazne moc nerozpovida :D :D - a navic,nejak extra netouzim po tom - se sverovat ... take nas tam byla particka asi tak 5 holek,co se mezi sebou hodne bavily - ale jen ve skole,ze bychom se schazely i po,tak to vazne ne (vyjmaje jednu divcinu,ze ktere se stala moje NEJ )- takze kdyz se me ptaji - co je s nima - jen krcim rameny a ani se neobtezuji vysvetlovanim,ze nejsme v kontaktu :D
Jo,u me pro zmenu remca mam ,tata ji jen podporuje souhlasnym mlcenim - ze chteji,abych si nasla neco lepe placeneho - jakoby me nekde fakt cekaly s otevrenou naruci ... a k pasu/ k hadru a kyblu se mi teda nechce a ... pokud budu pri smyslech,tam me proste nedostanou o_O