středa 18. června 2008

Lolita Secrets po česku?

O journalu Lolita Secret, kam můžou lolity psát svá tajemství, jsem tu tuším už jednou psala. Zdá se, že si tento web získal mezi českými milovníky japonské módy značnou pozornost a mnoho z nich se tam pravidelně každý týden kouká. Harajuku Lover dokonce na svém blogu i jednotlivá tajemství překládá.

Před několika dny se ale objevil jeden český blog, který poskytuje podobnou službu pro všechny milovníky japonské módy všeobecně, ne jen pro lolitu, samozřejmě v češtině - Moje zpovědnice. Většina lidí to uvítala s nadšením, odkaz na tento blog se objevil snad skoro všude a už se našlo i několik těch, jež sem svá "tajemství" poslali.


Dle mého je to naprostá zbytečnost. Jen to povede k tomu, že lolity začnou fňukat, jen aby web fungoval a my se mohli honosit naším vlastním Lolita Secrets. Už na původním journalu je spousta "tajemství", nad nimiž většina z nás jen mávne rukou a upřímně se zasměje dívčinám, které to myslí smrtelně vážně. Vskutku, takové problémy bych chtěla mít... Samozřejmě, najdou se tam i příspěvky, které svědčí o skutečných obtížích autorů a o komunitě lolit vůbec, ale vzhledem k tomu, kolik uživatelů v té komunitě je a kolik hloupostí na takové posty připadají, se tohle snad ani nedá na naše měřítka aplikovat, už jenom proto že elitářství tu zatím (díky Gacktovi) nemá tak silnou pozici. (Říkám si však, že i na to jednou dojde...)
Edit : I u nás se najdou krávy >_<


Ne, vidím to tak, že u nás to bude jen samé pofňukávání lidí s minimálním sebevědomím nebo lidí, jež mají neustálou touhu po tom, aby jim ostatní hladili ego a na prohlášení typu "Jsem ošklivá, ubohá a vůbec se to ke mě nehodí," odepisovali samé lichotivé komentáře.

Navíc to podle mého nakonec dopadne tak, že blog nebude fungovat, aby bylo kde se svěřit, ale ona "tajemství" budou vytvářena, aby blog fungoval o_O

PS for Glad : Ehm...jednou určitě najdu na lolitě něco pozitivního.... zaručeně... myslím... snad... XDD

5 komentářů:

z3ro-ni-n4re řekl(a)...

V "Loli" [jestli mi tedy bude dovoleno tomu takto rikat :D ] komunite se nepohybuji vubec,jen obcas nakouknu na fora timto tematem se zabyvajici,a takovou mlhavou predstavu si vytvarim i z Tvych prispevku - proto me ten blog zaujal a ta "Tajemstvi" zatim ctu s takovym socio-badatelskym zaujetim - jako temer kazda novinka se to asi "dobre" uchyti,ale uvidime [jestli teda uvidme :D ] jak to dopadne - zatim tam nepadlo zadne "Tajemstvi",ani "Zpoved",ktera by me osobne prekvapila,ale stalo se,ze uz jsem si par krat zatukala na celicko a rekla si,ze podobne problemy ma kazda subkultura,byt s drobnymi obmenami,ale preci jen ma ... (co na sebe,jak to "spravne" nosit,tlusta/hubena,mindraky,zavist,atd...)

T'Sal řekl(a)...

Jakmile se začne brát smrtelně vážně něco, co toho není hodno, tak to jde vždycky do háje - to je základní problém subkultur x_X
Jinak, ono ani na původních Lolita Secrets není příliš skutečných tajemství, to jen tak jednou za čas, ale zase to pak stojí za to...spíš v tom negativním slova smyslu ^.^;

Alizbeta řekl(a)...

Jsem docela dost ráda, že má někdo dost podobný názor jako já. Nechápu proč se móresy z Live!Journalové loli komunity musí přenášet sem. Zavání mi to poněkud jakousi módností. A naprosto souhlasím s tvou větou "ale ona "tajemství" budou vytvářena, aby blog fungoval".
Už takhle mi přijde, že i LoliSecrets naprosto ztratilo původní smysl. To, že někdo nemá rád např. sukně nabírané vzadu není přeci tajemství, ale názor,proboha! Nu což, alespon uvidíme, že i české lolitky mají nejaké to špinavé prádlo na vypráníXDD

Gladness řekl(a)...

Ha ha... Opravdu se těším na okamžik, kdy napíšeš něco pozitivního... XDDD

Jsi snad první člověk, který píše jenom negativní články o věcech, co má rád... XDD

T'Sal řekl(a)...

Alizbeta : Však ony se třeba časem vyblbnou XDD

Glad : Já taky, i když tomu sama nevěřím XDD
To víš, když mám něco ráda, tak se o to zajímám a tím pádem pak znám i ty špatné stránky...+ se řídím heslem "kritizuji, tedy jsem" XDD