čtvrtek 29. května 2008

Přijímačky

V sobotu mě (konečně) čekají přijímačky. Ať už dopadnou jakkoliv, nemůžu se dočkat, až budou za mnou, protože mi to učení se začíná lézt tak trochu na mozek >_<

Teď ale k tomu hlavnímu - všichni, co se hlásí na anglickou nebo japonskou filologii (kombinace těch obou vítána), nechť mi sem do komentářů napíšou své jméno, přesnou adresu a čas, kdy je na ní lze zastihnout. Svatosvatě přísahám, že se vám vážně nic nestane *doufá, že ta hromada nábojů není vidět*.

Děkuji za pozornost a dobrou. Jdu se zase učit -_-


12 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Budu ti držet palce.... XDDD Sice tě to asi moc motivovat nebude, ale když se tam dostaneš, slibuju, že až k nám přijedeš dám ti deku (dokonce!!) a na něco tě pozvu... XDDD

T'Sal řekl(a)...

Uhm...a když se nezadaří? *přemýšlí, jestli zná někoho se stanem* XDD

Gladness řekl(a)...

Tak ten stan nebude od věci... XDDD A možná si přivez pak ještě ešus a konzervy s otvírákem... XDD

kuroyume řekl(a)...

Hodne,hodne,hodne moc stesti preju,a urcite budu drzet palce !

T'Sal řekl(a)...

Gladness : Konzervy? Otvírák?! Chceš mě nechat umřít hlady! Já se s tím nikdy nenaučila zacházet! XDD

Kuroyume : Díky ^.^

Gladness řekl(a)...

No, tak se v sobotu musíš snažit... XDDDD

Seel řekl(a)...

Moc ti držím palce:))

Anonymní řekl(a)...

Taky budu držet palce! ;) Vari

Momoko řekl(a)...

Škoda, já se hlásim na německou a latinskou filologii... XD Ty jsou bez příjmaček, takže už jsem přijatá...

Anonymní řekl(a)...

...mnoho stesti madam!
pet

Lenne řekl(a)...

Mnoho úspěchu a štěstí v přijímačkovém boji, T'Sal.

kuroyume řekl(a)...

T'Sal,nenapinej nas,jake to bylo,jak to probehlo ???? *poskakuje na miste a mava rukama*^^