čtvrtek 22. května 2008

Nové halenky od Naviky

Sice jsem měla původně rozepsaný jiný článek, ale nějak nemám náladu se rozčilovat. Odkládám ho tedy na dobu neurčitou. Raději se tu budu radovat nad novými přírůstky do mého šatníku a to v podobě dvou halenek, které jsem si dneska přinesla z pošty.



Nechala jsem si je šít na zakázku u Naviky a to podle modelů ze dvou různých butiků. Objednávku jsem odesílala již 17.4., naneštěstí toho ale měli v té době více a tak jsem musela čekat. Celkově jsem zaplatila 1720,- Kč, což sice byly mé poslední peníze (T_T), ale rozhodně toho nelituji.

Vzhledem k tomu, že se v látkách totálně nevyznám, nezbývalo mi, než vycházet z toho, jaký materiál uváděl původní výrobce a mého silně laitského popisu. Druhá jednací strana nakonec zvolila lněné plátno, v němž se sice v létě asi upeču, jelikož je drobet silnější, ale je i pevné a vypadá to velice dobře. Ještě uvidíme, jak snadno se to bude muchlat. Horší než mé drahé taftové šaty to ale asi nebude XDD

Musím uznat, že jsem k objednávce přistupovala trochu s nedůvěrou, jelikož jsem zatím nebyla obeznámena s kvalitou jejich práce a navíc fakt, že si to budu moct vyzkoušet až po zaplacení...to by znervóznilo zřejmě každého z vás. Přesto jsem si objednala hned dvě věci (ano, opět ukázka mého oslnivého logického myšlení) a jsem ráda, jelikož jsem s výsledkem nadmíru spojena.

První halenka s krátkým rukávem byla šita podle jednoho modelu z butiku Anna House. Cenu originálu jsem spočítala na přibližných 870,- Kč (jen cena produktu a určené poštovné, nevím, jestli se platí ještě něco.). Od Naviky mě halenka vyšla na 650,- tedy jsem dvě stovky ušetřila. Jen mě trochu štve, že je halenka lehce nelichotivá k postavě. To je ovšem chyba předlohy, u níž jsem tuhle nemilou vlastnost tušila, ale řekla si, že to risknu (sledujete jaký vedu život plný adrenalinu? XD). Když to nějak nepořeším, poradí si s tím mé mega ego, které si to na sebe klidně obleče a bude ignorovat fakt, že v tom vypadám jako velryba XD

Druhá halenka, jíž jsem si tedy skutečně zamilovala, má pak dlouhý rukáv a odepínací fiží, přičemž byla šita podle modelu z butiku Little Chili Lolita Shop. Tady byla cena od Naviky (970,-) o 300,- Kč vyšší než cena dovozu (670,-). Když se ale koukám na krajky, řekla bych, že je mám kvalitnější - bavlněné - zatímco ty od LCLS mi přijdou jako umělé (přiznávám, že se můžu mýlit).

Vlastní fotky zatím nemám, jelikož sestra odfrčela i s foťákem kamsi do tramtárie (na turisťák, budiž jí země lehká), takže musím počkat, až nám pošlou její ostatky spolu s osobními věcmi. Prozatím budou muset stačit fotky, které pořídila Navika - zde (hned ty nahoře).

Jinak, dnes večer jsem si je zkoušela k té Pet-chanině sukni a šatům, co mi matka nedávno ušila (z té kytkaté látky *_*) a vypadá to vážně úžasně! *____* *nemůže se dočkat fotek, i když ví, že na nich bude zase vypadat jako idiot*

1 komentář:

Seel řekl(a)...

Hmm, ty halenky vypadají fakt pěkně *.* *závist* Už se těším na fotky, jsem zvědavá jak to na tobě vypadá:)