pátek 16. května 2008

Ne, T'Sal skutečně nemá dobrou náladu

Po celém týdnu, kdy jsem statečně bojovala s chřipkou, to v pondělí konečně vypadalo na to, že jsem zdravá, takže jsem se v úterý vydala do školy. Má návštěva však opět byla jen návštěvou, jelikož ještě toho dne odpoledne jsem zase ležela... s angínou. Tu se tu teď snažím nějak samo-vyléčit kombinací spousty dek a čaje, jelikož představa, že se nemocná táhnu k doktorovi (kterého ještě nemám, jen tak mimochodem) se mi moc nelíbí. Já totiž chodím k doktorům jen zdravá, aby neměli žádný důvod si mě znovu pozvat.

Zrovna teď to vypadá na lehčí zlepšení mého stavu, ale uvidíme, jelikož on se mi můj drahý nateklý krk s oblibou ozývá v plné parádě až večer, pak celou noc a až do rána, díky čemuž se každé polknutí mění v peklo.

Kromě polehávání se tu čas od času snažím i něco narvat do hlavy, jelikož za dva týdny jedu do Olmu na zkoušky, ale jaksi mi to moc nejde x_X Asi začnu nacvičovat sladké úsměvy a podsouvání obálek.

Dneska dopoledne byla ale vážně krizovka, tak jsem se zahrabala do dek a pustila si další dva díly anime jménem Neon Angelique Abyss, jelikož už jsem za sebou měla první díl a tak i jistotu, že tahle narkóza na stoprocent zabere. NAA je harémovka, mužská harémovka, takže vám tam pobíhá bago bišíků, z nichž typizace postav svítí, až to oči propaluje. Všichni tihle bišíci se samozřejmě točí kolem hlavní hrdinky, kterou bych zastřelila už po její první větě: "Smím vstoupit?" Ano, je to typicky japonský ženský charakater v celé své dokonalé nesnesitelnosti. Z velkých kulatých cituplných očí jí vyzařuje radioaktivita...tedy naivita, z roztomilých rtíků, do nichž jsem jí v představách už bezpočetkrát narvala hrst hlíny, vychází jedna stupidita za druhou (však to znáte - všichni se musí mít rádi, všichni jsme kamarádi a svět je krásný) a hlavně je celá taková křehká, slabá, bezbranná a naprosto neschopná. Jinak by ji ti bišíci přeci neměli před čím chránit.

Kravka a její Boys mají jakési spešl schopnosti, z nichž je ta její nejspešl mezi všemi (další překvápko, T'sal se z toho šoku nemůže vzpamatovat). Tyto schopnosti jim pomáhají zabíjet nějaké chapadlovité příšerky, což je jediný světlý bod seriálu, protože si tak můžu namísto nudného nulového děje domýšlet alespoň nějaké perv tentacle-hentai a ne, má milovaná hlavní hrdinka v nich vážně nevystupuje.

A víte co je nejhorší? Že to nejspíš dotáhnu a skouknu celé. Vážně by mě zajímalo, kdy jsem začala trpět masochismem x_X

7 komentářů:

Taylor řekl(a)...

*záchvat kašle*
Ty chceš dokoukat Neon-něco-atakdál??? Přestal tě bavit život?? XDD (Já vydržela jeden a půl dílu a to jen proto, že mi někdo řekl, že ta vyoraná myš nosí lolita šaty). Ani bišík s bičem to nezachránil... takovou zoufalost jsem už dlouho neviděla XDD

T'Sal řekl(a)...

To víš, kdyby v životě nebylo těch krutých, bolestivých a nesnesitelnýc prožitků, jak bychom si pak vychutnávali ty krásné? Třeba koma, smrt či jiné formy bezvědomí? XDD Je to zoufalost nejvyššího stupně, ale já si řekla, že v životě musím skouknout alespoň jednu harémovku. Loni po advíku jsem se o jednu pokoušela a nevyšlo, tak snad tentokrát XDD

Seel řekl(a)...

Heh, to mi připomíná, že vlastně taky žádného doktora nemám ... nedávno mi bylo 18, takže na dětským mě asi nevezmou, co? XD No, doktora jsem stejně už dlouho nepotřebovala ...

T'Sal řekl(a)...

Seel : Naše bere do 19-nácti. Navíc si mě pozvala na závěrečnou a i mi to řekla. Jinak, já už toho doktora nemám přes rok a půl XDD

kuroyume řekl(a)...

Angina je fakt previt,nejhorsi na ni je,ze ona se tvari,jakoze ustoupila,a pak se necekane vraci :[
Aaaaa,tyhle ty "slunicka",ktere furt pisteji,vresteji,vsechny usmiruji a porad maji slzicky na krajicku bych nejradsi ... *zmackla zurive propisku* ...no,vsak vite :D

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume : Tak teď jsi mě znervóznila...já se totiž od rána raduji, že to začíná ustupovat XDD

kuroyume řekl(a)...

Treba to uz predtim odeslo a vratilo se,akorat jsi to nepostrehla :D takze ted to zmizi nadobro ...