neděle 4. května 2008

Koupě látky a poklidný večer

Vzhledem k tomu, že se většina peněz na mé krásné platformy vypařila kamsi do neznáma *záměrně se nedívá na lahve s medovinou*, řekla jsem si, že teď už nemá cenu na ně dál šetřit. Pokus číslo dvě se bude konat až v srpnu, kdy budu mít do základu finance z narozenin. Teď nám tu nastává období narozenin, a sotva zaplatím ty, bude advík, takže smůla.



Z původních úspor mi tu zůstaly asi 4 stovky, tak jsem v pátek vyrazila do města a koupila si látku na šaty. Máti se totiž zmínila, že prý mají jednu krásnou s kytkatým vzorem, tak jsem neodolala. Teď už jen matku donutit mi ty šaty ušít XDD Jinak tady fotka té látky :

(po rozkliknutí je obrázek větší)

Taky jsem si vyhlédla jednu k nám do pokoje. Chtěla bych to tu trochu zútulnit, jelikož už mi ten komunistický kancelářský nábytek tak trochu deptá. To už je ovšem trochu dražší záležitost, takže nevím, jestli ji stihnu koupit XD


Jinak, sobotní večer byl vážně kouzelný. Ségra se někde poflakovala s kamarády, přiletěla akorát kolem jedné pro věci na spaní, protože přespávala jinde. Matka taky někde pařila a já...já seděla v křesle zabalená do pletené deky, s kočkou na klíně a koukala jsem na jeden starý japonský umělecký film. Tak si říkám...proč mi na tom přišlo něco divného?

7 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Ver mi, neni to divne... XDD Uz mas svuj vek, no... XDDD Divim se, ze si jeste nehledas misto v domove duchodcu... XD

T'Sal řekl(a)...

Však už si vyhlížím nějaký s pěknými zdravotními bratry XD

Momoko řekl(a)...

Hele, u nás v jednom domově maj pěknýho diplomovanýho sociálního pracovníka, nechceš zajistit fleka? =D

T'Sal řekl(a)...

Momoko : Že váháš, hned mě tam přihlaš XD Jen doufám, že ten diplomovaný sociální pracovník není jediná pěkná věc na tom místě XDD

Momoko řekl(a)...

Neboj, krásné prostředí, výhled, hodné pečovatelky... Tam se budeš mít jako v ráji... =D

T'Sal řekl(a)...

No jaj, jdu balit kufry XDD

Momoko řekl(a)...

Můžeš balit.=D Všechno je tam teď tak kásně rozkvetlé, kočky se vyhřívaj na sluníčku... Krása nebeskáá =D