úterý 20. května 2008

Hudební řetězák

Od Najt jsem chytla další řetězák *snaží se hrát zoufalý pohled* a jelikož mi tu už třetí hodinou skrze Wikipedušku tyranizuje Japonsko, sáhla jsem po něm jakožto po malém odreagování. Tentokrát se týká čistě hudby.


Oblíbený styl a proč:
Na princip škatulkování jsem jaksi ještě nepřišla, takže to vezmu přes příklady - tvorba Buck-Tick nebo písnička Lil' Red Riding Hood. A proč? Má to kytary a je to melodické...asi? o_O

Kapely/interpreti:
Buck-Tick, Merry (fascinující hudební kombinace a fascinující zpěvák), D (Asagiho zpěv, víc nemusím komentovat), Nigthwish (dokonale kontrastní), Rammstein (lepší než rozbíjet věci kolem), London After Midnight (dokonalé texty)

Která je v současný době fakt nej:
Hehe, fakt to musím psát? XDD

Jakou kapelu si naposledy objevil(a) a úplně tě dostala:
Jediná skupina, která mě kdy skutečně dostala, byli B-T, což už je trošku starší záležitost (skoro dva roky?). Dalo by se počítat znovuobjevení Merry? o_O *je si vědoma, že tímhle stylem se její hudební obzor rozhodně nerozšíří*

Koncerty, na které nikdy nezapomeneš:
My Chemical Romance - 1) to byl jediný koncert, na kterém jsem byla a 2) hned druhý den po zkouškách v Olomouci...cestovní víkend XD

Koho by si chtěl(a) vidět live:
Buck-Tick! *hysterický záchvat* Prosím, přispějte na nebohou chudou studentku, jejímž jediným životním cílem je vidět Atsushi/Hisashi fanservis live!! T___T (a jejich následné zneuctění v šatně)

Jaké CD/DVD, co máš doma, je pro tebe nejcenější:
Nejcenější...asi to s diskografií B-T...i když ono je to spíš DVD XD

CD, na které se těšíš:
Na to, na němž B-T zrovna pracují *psychopatický lesk v očích, nervózní pohupování se sem a tam*

Chystáš se v nejbližší době na koncert:
Uhm...ne? Leda by B-T přijeli k nám na Loučky, heh.

Jezdíš v létě na festy/chystáš se na nějaký:
Ne, hudební festy jsou něco, čemu se zdálky vyhýbám.

Co právě posloucháš za song:
Právě v tuto chvíli mi běží Buck-Tick - Miu, ale nejčastěji pouštěným songem tohoto týdne je Lil' Red Riding Hood" v podání Bowling for Soup

Nejvíc sexy frontman (něco pro úchyláky):
Můj nastávající - Atsushi Sakurai (Asagi s Garou o kus dál za ním)

Jaká pozice v kapele je podle tebe nej:
V mé extrovertnější náladě kytara, ale většinou raději basovku.

Máš originál CD nebo stahuješ (a pravdu!!!):
Jo, myslím, že jedna, dvě originálky se tu najdou...omylem XDD

Chodíš na fora kapel/interpretů a jaká:
Počítá se komunita? Příliš se ale neprojevuji, ono je to občas o hubu *nad hlavou jí pluje nevyřčené slovo - elitáři*

Jaká hudba ti totálně leze na nervy:
R'n'B se tomu myslím nadává a jiné pseudostyly s nulovou originalitou, textem sepsaným za 30 vteřin a hudbou obšlehnutou od souseda, který jí obšlehnul od...

Kdo je pro tebe absolutní hudební legenda:
Buck-Tick (hele, neřeklo se, v kterém regionu to má legendou být! XD) a jinak David Bowie.
(pozn. pro Najt - Teď už někoho, kdo neumí ani jednu písničku od Beatles, znáš. Nejspíš bych je ani nepoznala, kdybyte mi je pustili ^.^;)

A kdo dál?
Tak stará známá dvojka - Glad a Sarah (dopřejte mi tu malou životní radost, hrabe mi tu z Japonska). Že si sis alespoň vzpomene na blog, v to už nedoufám XD

Žádné komentáře: