pátek 23. května 2008

Halenky foto

Tak jsem je dnes vyfotila. Samozřejmě že kvalita je jako vždy děsná a já na tom nejsem o nic lépe. Nijak jsem se nesnažila o nějaké lolitkování, jde čiště o oblečení. Ty šaty vypadají pěkně, ale mají pár nevýhod. Jednak jsou mi docela těsné, takže když do nich narvu ty halenky, tak dostávají zabrat, a navíc se šíleně zvedají i při slabším větříku. Což jsem samozřejmě zjistila, když jsem si je vzala ven za lehce větrného dne...a bez spodničky. Adrenalinový sport XD Sukně je od Pet-chan.

Fografie 01
Koukám, že je ta mašle nějak nakřivo x_X

Fografie 02
Fografie 03
Fografie 04


6 komentářů:

Seel řekl(a)...

Sluší ti to^^

T'Sal řekl(a)...

Díky moc ^.^

kuroyume řekl(a)...

@_@ Krasne ! Slusi moc,zvlast ta posledni ...

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume : Kuju ^.^ To si chci vzít zítra do školy...jestli tam půjdu a jestli na to bude počasí XD

pet řekl(a)...

Mankote, to je scavnata deva k zuliba..,to jooo, hmmmmm...radeji uz dal nic nepisu :)
Velmi pekne!

T'Sal řekl(a)...

Pet: Ehm...děkuji XD